http://greencleankuopio-fi.weebly.com/koti.html
Firman nettisivut ei herätä luottamusta..on aika huono soomi. Onko kukaan kokeillut tuota palvelua ja miten on toiminut?
Kokemuksia Toriparkin autonpesusta?
10
768
Vastaukset
- ei-kiitos
Autonpesu ilman vettä, naarmuja tulee varmasti maalipintaan.
Olisivat mieluummin tehneet torinalusparkkiin TI-pesupaikkoja niinkuin muissakin kaupungeissa on.- parkkihallejakiertänyt
Voisitko luetella toriparkit joissa saa itse pestä autonsa Suomessa?Itse en tiedä yhtään vaan yleensä niissä on aina yrittäjä.Luulenpa ettet oikeasti tiedä yhtään.Ja kannattaa puhua parkkihalleista.
- Kätevää
Eikö siinä toripilkkisäiliön vierellä voi pestä? Kai siinä säiliössä on jonkinlainen tyhjennyshana, mistä voi ottaa kahteen pesusankoon vettä!
- autonpesusta.puhe
parkkihallejakiertänyt kirjoitti:
Voisitko luetella toriparkit joissa saa itse pestä autonsa Suomessa?Itse en tiedä yhtään vaan yleensä niissä on aina yrittäjä.Luulenpa ettet oikeasti tiedä yhtään.Ja kannattaa puhua parkkihalleista.
Olipa taas niin tyhjänpäiväinen "vastaus" että olisit saanut jättää laittamatta, takerrut johonkin mitättömään sivuseikkaan ja ohitat itse asiasisällön. Tällaisen idioottimaisen saivartelun takia koko Suomi on nykyään euroopan huonoimmassa jamassa! Muualla osataan keskittyä asiaan eikä tuollaiseen pikkusieluiseen ja täysin tyhjänpäiväiseen nokitteluun.
- Uussaw
Kerran käytin, hyvältä näytti lopputulos. Mielestäni edullinen hinta käsinpesuksi ja kätevää, jos muutenkin asioimassa Toriparkin kautta. Aion käyttää jatkossakin ja mainostaa muillekin.
Naarmuja en huomannut, mutta enpä kyllä tajunnut tarkkaan katsoakaan. No auto on jo vanha, joten ei niin väliäkään minulle. - patrollman
Olen pitkälle samalla kannalla kuin aloittajatkin ! miten mukamas tuollainen firma voi pestä autoja hyvin ja oikein kun sen omat netti sivutkaan eivät ole kunnollista suomen kieltä ? Varmaan ovat matuja ja tuskimpa ovat edes nähneet autoa siellä mistä ovat tänne tulleet ja nyt ollaan olevinaan kone insinöörejä! Tuonne en kyllä veisi autoani pestäväksi mistäänhinnasta en varmalla vaikka semmoinen olisikin !!!
- Tellukkatallukka
:D Kiitos. Olet oikeassa, eihän se nettisivujen kielioppi kerro varsinaisen työn laadusta. Joskus olen ohi kävellyt, kun pari poikaa ovat autoja pesseet ja mielestäni puhuivat venäjää tms keskenään.
- sjfklfjkldjfklfsdjl
Kurat saattaa häipyä kyllä mutta maalipinta on sitten täynnään mikronaarmua mikä ei lähde kuin myllyttämällä pois vieden samalla kerroksen maalipinnasta pois eli sitä ei ole montaa kertaa varaa tehdä.
Pakko on sanoa että Kuopiosta kertakaikkiaan PUUTTUU kunnollinen autonpesupaikka. Auto puhdistuu vain käsinpesussa esipesuineen, kinnaspesuineen kahden ämpärin tekniikalla ja tekijänä omistaja itse koska mukavaa puuhaa ja kukaan ei välitä toisten autoista niin kuin omistaja itse, olen törmännyt nykyään niin monta kertaa yritysten välinpitämättömyyteen asiakasta ja asiakkaan omaisuutta kohtaan että en halua riskeerata autoani pesujen takia vieraiden käsiin, ongelmatapauksessa kuitenkin luistelevat vastuusta!
En halua maksaa autonpesupalveluista vaan haluan pestä autoni itse! Luokaa tähän mahdollisuus Kuopiossakin, sellainenhan jo oli olemassakin E-öljyt huoltamoketjussa joissa oli TI-pesu- ja huoltohallit. Vielä 90-luvun lopussa tai ehkä jopa 2000-luvun alussa käytin silloista autoani nykyisen AD-varaosaliikkeen paikalla sijainneen huoltamon TI-pesuhallissa oikein nosturilla alustan painepesussa. Sen jälkeen ei ole Kuopiossa vastaavaa pesupaikkaa ollutkaan, aika noloa! - patrollman
Sitten vielä vähemmän veisin jos ovat venäjäläisiä tai muita muslimaania ja sönkkäävät kielellä jota me ei ymmärretä !! arvostelevat vain ohikulkioita ja naureksivat ivallisesi kun ei tiedetä mitä ne meistä puhuvat keskenäänsä !!!
- Anonyymi
Onko missään itsepalvelu autopesulaa. Sais pestä auton ja imuroida...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754301
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans974022Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1282014
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1371696- 561682