Kokemuksia Toriparkin autonpesusta?

Tellukkatallukka

10

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-kiitos

Autonpesu ilman vettä, naarmuja tulee varmasti maalipintaan.
      Olisivat mieluummin tehneet torinalusparkkiin TI-pesupaikkoja niinkuin muissakin kaupungeissa on.

• parkkihallejakiertänyt

Voisitko luetella toriparkit joissa saa itse pestä autonsa Suomessa?Itse en tiedä yhtään vaan yleensä niissä on aina yrittäjä.Luulenpa ettet oikeasti tiedä yhtään.Ja kannattaa puhua parkkihalleista.

• Kätevää

Eikö siinä toripilkkisäiliön vierellä voi pestä? Kai siinä säiliössä on jonkinlainen tyhjennyshana, mistä voi ottaa kahteen pesusankoon vettä!

• autonpesusta.puhe
        parkkihallejakiertänyt kirjoitti:

Voisitko luetella toriparkit joissa saa itse pestä autonsa Suomessa?Itse en tiedä yhtään vaan yleensä niissä on aina yrittäjä.Luulenpa ettet oikeasti tiedä yhtään.Ja kannattaa puhua parkkihalleista.

Olipa taas niin tyhjänpäiväinen "vastaus" että olisit saanut jättää laittamatta, takerrut johonkin mitättömään sivuseikkaan ja ohitat itse asiasisällön. Tällaisen idioottimaisen saivartelun takia koko Suomi on nykyään euroopan huonoimmassa jamassa! Muualla osataan keskittyä asiaan eikä tuollaiseen pikkusieluiseen ja täysin tyhjänpäiväiseen nokitteluun.

• Uussaw

Kerran käytin, hyvältä näytti lopputulos. Mielestäni edullinen hinta käsinpesuksi ja kätevää, jos muutenkin asioimassa Toriparkin kautta. Aion käyttää jatkossakin ja mainostaa muillekin.
      Naarmuja en huomannut, mutta enpä kyllä tajunnut tarkkaan katsoakaan. No auto on jo vanha, joten ei niin väliäkään minulle.

• patrollman

Olen pitkälle samalla kannalla kuin aloittajatkin ! miten mukamas tuollainen firma voi pestä autoja hyvin ja oikein kun sen omat netti sivutkaan eivät ole kunnollista suomen kieltä ? Varmaan ovat matuja ja tuskimpa ovat edes nähneet autoa siellä mistä ovat tänne tulleet ja nyt ollaan olevinaan kone insinöörejä! Tuonne en kyllä veisi autoani pestäväksi mistäänhinnasta en varmalla vaikka semmoinen olisikin !!!

• Tellukkatallukka

:D Kiitos. Olet oikeassa, eihän se nettisivujen kielioppi kerro varsinaisen työn laadusta. Joskus olen ohi kävellyt, kun pari poikaa ovat autoja pesseet ja mielestäni puhuivat venäjää tms keskenään.

• sjfklfjkldjfklfsdjl

Kurat saattaa häipyä kyllä mutta maalipinta on sitten täynnään mikronaarmua mikä ei lähde kuin myllyttämällä pois vieden samalla kerroksen maalipinnasta pois eli sitä ei ole montaa kertaa varaa tehdä.
        Pakko on sanoa että Kuopiosta kertakaikkiaan PUUTTUU kunnollinen autonpesupaikka. Auto puhdistuu vain käsinpesussa esipesuineen, kinnaspesuineen kahden ämpärin tekniikalla ja tekijänä omistaja itse koska mukavaa puuhaa ja kukaan ei välitä toisten autoista niin kuin omistaja itse, olen törmännyt nykyään niin monta kertaa yritysten välinpitämättömyyteen asiakasta ja asiakkaan omaisuutta kohtaan että en halua riskeerata autoani pesujen takia vieraiden käsiin, ongelmatapauksessa kuitenkin luistelevat vastuusta!

En halua maksaa autonpesupalveluista vaan haluan pestä autoni itse! Luokaa tähän mahdollisuus Kuopiossakin, sellainenhan jo oli olemassakin E-öljyt huoltamoketjussa joissa oli TI-pesu- ja huoltohallit. Vielä 90-luvun lopussa tai ehkä jopa 2000-luvun alussa käytin silloista autoani nykyisen AD-varaosaliikkeen paikalla sijainneen huoltamon TI-pesuhallissa oikein nosturilla alustan painepesussa. Sen jälkeen ei ole Kuopiossa vastaavaa pesupaikkaa ollutkaan, aika noloa!

• patrollman

Sitten vielä vähemmän veisin jos ovat venäjäläisiä tai muita muslimaania ja sönkkäävät kielellä jota me ei ymmärretä !! arvostelevat vain ohikulkioita ja naureksivat ivallisesi kun ei tiedetä mitä ne meistä puhuvat keskenäänsä !!!

• Anonyymi

Onko missään itsepalvelu autopesulaa. Sais pestä auton ja imuroida...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4301
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      97
      4022
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2507
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2367
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2054
    6. 128
      2014
    7. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1939
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1708
    9. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      137
      1696
    10. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1682
    Aihe