Tuntuisiko tyhmältä jos joku puolrandom tyttö lähestyisikin teitä yhtäkkiä ja alkaisi hengailla joskus teidän kanssa?
Siinä se lyhykäisyydessään mutta ehkä valaisen tilannetta hieman. Kuullostaa varmaan tosi fiksulta, mutta ei auta kun yrittää selittää... Tilanne on siis sellainen että niinkuin moni teini kaipailisin jo parisuhdetta tai ainakin jtn kontaktia tuohon vastakkaiseen sukupuoleen, enkä ole aikasimmin seurustellut enkä teidä mitä tehdä. Siis oikeasti olen saanut elämäni viettää aikas totaalisen ilman mitään kontaktia poikiin. Se on minua pänninyt jo jonkin aikaa ja ajattelisin että tekisin asialle jtn. Kun en ole sen kummemmmin kehenkään nyt ihastunut, koska en osaa ihastua pelkän ulkonäen perusteella, niin siksi minulle ei ole oikein selvää että mitä oikein tekisin. Mietin että jos maanittelisin kaveritkin siihen että yrittäisimme alkaa liikkua vähän enemmän poikienkin kanssa. Miltä siis kuullostaisi ideani, että jossain sopivassa välissä yrittäisin mennä vaikka juttelemaan jollekin pojalle/ poikaporukalle? Varmaan yrittäisin lähestyä useampaakin tyyppiä. Olisiko se liian outoa tms? Lukion aloitin tässä viime syksynä, eli onko jo liian myöhäistä alkaa sosiaaliseksi? Onko se että menee juttelemaan jo liian iskuyritys, vai voisiko silleen saada ihan ystäväpohjalta jtn aikaan? Kun enpä nyt haluaisi ketään tiettyä iskeä. Toinen ongelma on etten tiiä millon ja miten yrittäisin mennä juttelee.Enpä kyllä tiiä mistä juttelisin ja tulisiko siitä yhtään mitään, kun en ole elämässäni paljoa pojille jutellut ja muutenkin olllut aika introvertti että kaverit on saanut hoitaa sen lähestymisen... Menisinkö kuitenkin vaan lukkoon, änkyttäisin ja naama punaisena jtn säätäisin. Tavalla tai toisella kuitenkin itseni nolaisin. Ideoita ja mielipiteitä otetaan vastaan? Jos jollakulla jäi jtn kysyttävää niin vastailen kyllä... Kun oli kuitenin sen verran sekava selitys...
Vinkkejä kaivattaisiin fiksummilta
5
52
Vastaukset
- Kk__
Tervetuloa meidän porukkaan!
- nolikset11
Eihän tommosta paskasti putkeen kirjoitettua jaksa lukea kukaan
- gölxfhj
Juu kyllä lukiossa alkaa pikku hiljaa muodostua sukupuolirajat ylittäviä porukoita. Että et mitenkään ole tuossa luonnollista kehitystä vastaan kulkemassa.
Mä luulen ettei porukkaan tarvi edes tunkea erikseen. Sitä vain odotetaan kaikki tunnin alkamista luokan edessä ja puhellaan jostakin. Siitä on aika helppo heittää sananen keskusteluun erityisesti menemättä mukaan. Toki vielä parempi on jos itse aloitat sen.
Yleisesti ottaen ihmiset tykkäävät kun joku huomio. Minulla on yksi kaveri, joka on suoraan sanottuna surkea puhuja. Hän änkyttää ja aloittaa keskustelun ihan randomiaiheista. Silti kaikki pitävät hänestä, kun hän nimen omaan huomioi muut ja aloittaa keskusteluja kenen kanssa vaan.
Joten siis hyvä idea. Ei kun toteuttamaan.- alottaja
okei, kiitos. Pitääpä siis ryhdistäytyä ja panna tuumasta toimeen :)
no siis fiksumpana voin kertoa että puuro maistuu kun pistää tarpeeks sokrua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko382254Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162163Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1651818Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82291307Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241261Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861134Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98934Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862- 80853