Reititys Gambiaan

nyyssö

Mikä olisi halvin/kätevin lentoreitti Gambiaan toukokuussa?
Kiitos tiedoista jo etukäteen!

13

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunpapääsiskin

Hgistä Norwegianilla Barcelonaan ja siitä Vuelingilla Banjuliin. Menomatkat näyttää olevan koko toukokuun 155 euroa Vuelingilla, tähän kuuluu sitten jo matkalaukku 23 kg.
      Ei turhia odotusaikoja, varmaan nopein reitti.

• mustaamullekin

Pitäiköhän lähtee duunaan dokumentti suominaisista. Halvalla valmistuis.

• cheroke

Tsiisus! Eikö näillä tyypeillä ole omaa elämää? Sairaalloisen kiinnostuneita toisten matkakertomuksista..

• brokenrice

Ai kui? Voithan duunata sen halvemmalla vaikka paikalliskuppilassas tai naapurimaassa tai kenties ihan naapurissaskin. Kaikista halvimmalla pääset. Ei tarvi Gambiaan asti mennä. Ja päinvastoin myös. Kaikenlaista löytyy kaikkialta. Mua ei gambiamiehet säväytä yhtään,silti sinne joka vuosi pari kertaa hinkuan. Sielu lepää Gambiassa.

• 1803Tiina

Tutki myös reitti Helsinki-Amsterdam-Banjul. Joinakin päivinä liput ovat edullisia.

• gmb

Toukokuu 7 päivä meno 129,99 ja paluu 28 päivä 259,99, tämä siis oman lippuni hinta Barcelona- Banjul. Sitten tietenkin Hki-Brc lennot päälle.

• nyyssö

Pitääkö Vuelingilla maksaa 23kg matkatavarasta vai kuuluuko lipun hintaan? Entä käsimatkatavaran ja käsilaukun hinnoittelu?. Kiitos!

• matkasuunnitteilla

Ruumaan menevä laukku veloitetetaan erikseen kaikilla halpisyhtiöillä, käsimatkatavara oli muistaakseni ilmainen.

• nyyssö

Kiitos "matkasuunnitteilla". Milloin reissuun?

• matkasuunnitteilla

Lennot Barcelonasta Banjuliin lähtevät Vuelingilla lauantaisin ja mahdollinen lähtöpäivä olisi 7.5. tai 30.4. Paluu 2-3 vk myöhemmin. Vielä vähän vaiheessa suunnittelu, ystävätär perui lähtönsä ja nyt funtsin josko lähden yksikseni. Siitäkin on kokemusta, hiukan tylsää, mutta sujui loppujen lopuksi ihan hyvin.

• hienomatka

Toukokuussa kolmen viikon matka Gambiaan 480 euroa, Helsinki-Barcelona-Banjul, meno-paluulippu.

• duiddu

Halvin reitti ens kuun alussa?Mikä se olis?

• MelkeinVarmaTieto

Olen kuullut luotettavalta taholta että kaikki lentoyhtiöt ovat korottamassa lentohintojaan Gambiaan. Syynä olisi se että kaikki matkustajat ovat huomattavan ylipainoisia naisia ja haisevat hielle joka pinttyy koneisiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7316
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2279
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37