Hei!
Haluaisin auttaa muita, koska minuakin autettiin. Olin todella vaikeassa eroriita tilanteessa ja tarvitsin todella pätevää ja ammattitaitoista juristia.Olin ihan pulassa koska halusin varmuudella voittaa oikeudessa ja luottaa juristiini että tämä hoitaisi asiani ja tajuaisi tarinani.Ystäväni suositteli Heidi Arles nimistä,todella jämäkkää,tiukkaa ja todellakin täydellä sydämellä ja ammatti varmuudella työskentelevää juristia.Otin yhteyttä Heidi Arlesiin.Hän oli kiireinen ja kovin haluttu juristi,mutta otti asiani hoitaakseen.Kuunteli tarinani aidosti.Oikeudessa hän oli todella jämäkkä,tiukka ja ammattitaitoinen!Hän oli sisäistänyt elämäntarinani ja tiesi täsmälleen miten toimia.Lisäksi hän oli todella ystävällinen ja ymmärtäväinen minua kohtaan!Voitimme oikeudessa!Olen suositellut Heidiä muillekin ja nämäkin kerrat Arles on voittanut!Hän on pieni mutta jäätävän pippurinen!!Parempaa juristia ei ole!!!
Etsitkö pätevää juristia?
10
1747
Vastaukset
- Arleski
Omahyväinen teeskentelijä.
- Anonyymi
samaa mieltä.
- Anonyymi
Arles on huijari. Ei toimi hyvän asianajajatavan mukaan. Pyydettyjä toimenpiteitä ei suoriteta eikä asiakkaan etu toteudu. Laskuun ilmestyy suuria veloituksia, joita ei todellisuudessa ole tehty. Ottakaa ihmeessä liittoon kuuluva avustaja.
Jos haluaisin hyvän juristin, ottaisin yhteyttä ensimmäiseen tyttöystävääni.
Nimeä en kyllä kerro.- Anonyymi
Hyvä itse laadittu mainos, Heidi!👍
- Anonyymi
Heh Arlees on vähän kuin narsismikirjaan viitaten se "Vekkihamejuristi".
- Anonyymi
Ystäväni suusta: Heidi Arles on valehtelija ja oikeudessa hänen tapansa toimia on ala-arvoista. Ilmeisesti kotikasvatus jäänyt väliin. Jää suorista valheista kiinni kömpelösti ja puhuu välinpitämättömästi muiden päälle. Tuomaria kuuntelee jos on pakko. Varoituksen sana Heidistä, hän ajaa vain omaa asiaansa, ei asiakkaan. Ehkä sana "tekopyhä" osuu parhaiten hänen edustamaansa ihmistyyppiin. Luultavasti hänellä on ollut hankala lapsuus tai vaikea suhde. Lasku jonka näin ei ollut sopimuksen mukainen. Itse olisin reklamoinut sen, vaikka ei sitä tarvitsisikaan itse maksaa...
- Anonyymi
Kyseinen Arles lienee rikoksesta epäiltynä, ilmeisimmin epäily liittyy hänen toimiinsa lakimiehen roolissa ns. katiska huumejutussa. Arlesta ei siis epäillä itse huumejupakassa, vaan rikoksen tunnusmerkistön täyttävästä toiminnasta lakimiehen roolissa. Esitutkinnan tulos aikanaan näyttää, pääseekö Heidi syytetyn penkille vastaamaan.
Kuitenkaan Arles ei enää pyöri tuon jutun oikeussaleissa, joten se kertoo tilanteesta jotain...- Anonyymi
Lehdestä luin ettei enää epäillä mistään. Itse istunut pitkät tuomiot ja kyllä kun hovissa vaihdoin tähän Heidiin niin jännä homma et olen jo vapaana vaikka käräjien mukaan olisi mennyt syksyyn 2022. En lähde täällä suosittelemaan ketään mut kyllä tää muija hoiti homman 100% maaliin en haluaisi olla vastapuolella kuten nää täällä huutelijat vaikuttaa olleen. Haha
- Anonyymi00013
Taisi mennä niin ettei ollut tehnyt mitään väärää ja ei syytetty. Hoitaa ilmeisesti vaan liian hyvin duuninsa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant2024125Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a373965Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K863182Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii662641- 2162630
Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1272514Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1012209Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1012043Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,192017Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3711802