Etsitkö pätevää juristia?

SuosittelenEhdottomasti

Hei!
Haluaisin auttaa muita, koska minuakin autettiin. Olin todella vaikeassa eroriita tilanteessa ja tarvitsin todella pätevää ja ammattitaitoista juristia.Olin ihan pulassa koska halusin varmuudella voittaa oikeudessa ja luottaa juristiini että tämä hoitaisi asiani ja tajuaisi tarinani.Ystäväni suositteli Heidi Arles nimistä,todella jämäkkää,tiukkaa ja todellakin täydellä sydämellä ja ammatti varmuudella työskentelevää juristia.Otin yhteyttä Heidi Arlesiin.Hän oli kiireinen ja kovin haluttu juristi,mutta otti asiani hoitaakseen.Kuunteli tarinani aidosti.Oikeudessa hän oli todella jämäkkä,tiukka ja ammattitaitoinen!Hän oli sisäistänyt elämäntarinani ja tiesi täsmälleen miten toimia.Lisäksi hän oli todella ystävällinen ja ymmärtäväinen minua kohtaan!Voitimme oikeudessa!Olen suositellut Heidiä muillekin ja nämäkin kerrat Arles on voittanut!Hän on pieni mutta jäätävän pippurinen!!Parempaa juristia ei ole!!!

10

1747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arleski

Omahyväinen teeskentelijä.

• Anonyymi

samaa mieltä.

• Anonyymi

Arles on huijari. Ei toimi hyvän asianajajatavan mukaan. Pyydettyjä toimenpiteitä ei suoriteta eikä asiakkaan etu toteudu. Laskuun ilmestyy suuria veloituksia, joita ei todellisuudessa ole tehty. Ottakaa ihmeessä liittoon kuuluva avustaja.

• Jos haluaisin hyvän juristin, ottaisin yhteyttä ensimmäiseen tyttöystävääni.
      Nimeä en kyllä kerro.

• Anonyymi

Hyvä itse laadittu mainos, Heidi!👍

• Anonyymi

Heh Arlees on vähän kuin narsismikirjaan viitaten se "Vekkihamejuristi".

• Anonyymi

Ystäväni suusta: Heidi Arles on valehtelija ja oikeudessa hänen tapansa toimia on ala-arvoista. Ilmeisesti kotikasvatus jäänyt väliin. Jää suorista valheista kiinni kömpelösti ja puhuu välinpitämättömästi muiden päälle. Tuomaria kuuntelee jos on pakko. Varoituksen sana Heidistä, hän ajaa vain omaa asiaansa, ei asiakkaan. Ehkä sana "tekopyhä" osuu parhaiten hänen edustamaansa ihmistyyppiin. Luultavasti hänellä on ollut hankala lapsuus tai vaikea suhde. Lasku jonka näin ei ollut sopimuksen mukainen. Itse olisin reklamoinut sen, vaikka ei sitä tarvitsisikaan itse maksaa...

• Anonyymi

Kyseinen Arles lienee rikoksesta epäiltynä, ilmeisimmin epäily liittyy hänen toimiinsa lakimiehen roolissa ns. katiska huumejutussa. Arlesta ei siis epäillä itse huumejupakassa, vaan rikoksen tunnusmerkistön täyttävästä toiminnasta lakimiehen roolissa. Esitutkinnan tulos aikanaan näyttää, pääseekö Heidi syytetyn penkille vastaamaan.

Kuitenkaan Arles ei enää pyöri tuon jutun oikeussaleissa, joten se kertoo tilanteesta jotain...

• Anonyymi

Lehdestä luin ettei enää epäillä mistään. Itse istunut pitkät tuomiot ja kyllä kun hovissa vaihdoin tähän Heidiin niin jännä homma et olen jo vapaana vaikka käräjien mukaan olisi mennyt syksyyn 2022. En lähde täällä suosittelemaan ketään mut kyllä tää muija hoiti homman 100% maaliin en haluaisi olla vastapuolella kuten nää täällä huutelijat vaikuttaa olleen. Haha

• Anonyymi00013

Taisi mennä niin ettei ollut tehnyt mitään väärää ja ei syytetty. Hoitaa ilmeisesti vaan liian hyvin duuninsa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      202
      4125
    2. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      37
      3965
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      86
      3182
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      66
      2641
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      216
      2630
    6. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      127
      2514
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      101
      2209
    8. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      101
      2043
    9. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      19
      2017
    10. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      371
      1802
    Aihe