Moi! Onko muut huomannu samaa...ostin parit lentoliput, toiset supersaverin kautta ja toiset travellinkin kautta...nyt on viimeset 2 viikkoo pommittanu puhelinmyyjät joka päivä! tarjotaan lehtiä ja vaikka mitä!! Pakko olla että kyseiset firmat myy puhelinnumerot eteenpäin...kyllä vituttaa..onneks pääsee kohta lomalle! :D
Vastaukset 4
- Vi..unpuhelinmyyjät
Nykyisiin kännyköihin voi laittaa eston päälle puhelinnumeroihin joista et halua soittoja tekstiviestejä.
- ma-ta
Ja millä perusteella aloittajalla ei olisi lankaliittymää???
- mikäsvuosinytoli
ma-ta kirjoitti:
Ja millä perusteella aloittajalla ei olisi lankaliittymää???
Kenelläkään ei ole lankaliittymää. Työpaikoillakaan ei sellaisia ole ollut vuosikymmeneen. Jos pöytäpuhelin löytyy se on todellisuudessa voip. Lankapuhelinseniorit on jo mullissa. Oma mummoni katselee telkkariohjelmat tabletilla ja soittelee suvulle skypellä.
- Tarviinvielä
Löytyy meiltäkin, se lankaliittymä myös, siviili- ja työkännykät on ollut 90-luvun alkupuolelta saakka.
Parin vuoden päästä luovun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584