ja antamaan anteeksi kaikki menneet loukkaukset/satuttamiset ja aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä, mutta olisitko sinä valmis samaan????
Minä olisin ihan valmis unohtamaan
13
<50
Vastaukset
- enkuullutkysymystä
SANOTKO VIELÄ KOVEMPAA
- kylläsinäkuulit
Kyllä sulla aika hyvä kuulo on, olen pistänyt merkille ;)
- NollaaTilanteesi
Jos olisi minulle vastaisin, että en minulla on kaikki hyvin. En minä ole loukkaantunut, koska ymmärrän, että ihmisellä voi olla joskus paha olla ja silloin ei kukaan ole tai käyttäydy yleensä kovin "kauniisti ja ihanasti tai järkevästi". Aika inhimillistä. Jokaisella meillä on kuitenkin ollut näitäkin kausia, halusimme tai emme myöntää sitä, mutta kyllä se vaan kuuluu ihmisyyteen.
Enkä minä ole edes miettinyt, että mitä nyt joku tai jotkut ovat sanoneet tai tehneet. En jää murehtimaan tai märehtimään asioita, jotka ei vie eteenpäin.
Ole aloittaja sydämessäsi vapaa ja anna itsellesi anteeksi. On tärkeää olla myös itselleni armollinen. Tiedän, että se ei ole helppoa, koska itse olen itseni pahin kriitikko ja pahin piiskaaja itselleni, mutta on vain yritettävä hyväksyä omat heikkoutensa tai tekonsa. Ei kukaan meistä ole puhdas, ei sellaista ihmistä olekaan, että olisi aina ollut niin hyvä ja mallikelpoinen. Sinnepäinkään:) - uusMarilynn
Tiiätkö,pitkä vaatimuslista: oletko empaattinen,ymmärrätkö asettua toisen asemaan,osaatko puhua tunteista, ongelmista,tahdotko ratkoa ongelmat sanalliset,loppuuko hyväksikäyttö jonka johdosta nainen voi tuntea seurassasi turvallisuutta,puhutko suhteessa etkä ole juntti vailla tunteita,ymmärrätkö herkkää persoonaa?Toinen lapsistanikin on herkkä persoona,joten se on minulle tärkeää.Uskollisuus on kynnyskysymys.On oltava uskollinen muita vaihtoehtoja ei ole.n->m.Ota tai jätä.
- naiselta
Aloitus meni miehelle
- Surunsaitsekullakin
Se varmaan riippuu siitä itsekullakin, että onko sitä tunnetta ja halua jäljellä yhteiseen yrittämiseen kaikkien niiden loukkausten/satuttamisten jälkeen. Mutta eronkin jälkeen oman eheytymisen kannalta on jossain vaiheessa anteeksiannon aika.
- Sopia_kannattaa_aina
Jos olette olleet tälläisessä suhteessa, että siinä on jo loukattukin ja sukset päässeet menemään noin ristiin. Uskoisin teidän vaihtaneen myös yhteystietoja. Joten saat tämän viestin hänelle paremmin varmaan perille, kun otat häneen yhteyttä, et palstan kautta, vaan jollakin henkilökohtaisella tavalla.
Täällä sovinnon ehdottelu on turhaa, ikäänkuin tuuleen huutelua. - M....Mies
Moni varmaan antaisi menneet anteeksi ja aloittaisi puhtaalta pöydältä.
Nyt vaan kysymään siltä ao. Ihmiseltä. - kiitoskuinenki
ei tarvitse
https://youtu.be/iFscYYRsNnQ - kuulostaahoukkahuonolta
Kannattaa nyt vain pyytää ja antaa anteeksi ja leikisti jatkaa kavereina/sovussa.Itse en henk koht haluaisi palata johonkin noin huonoon fiilikseen kenenkään kanssa. Huh
- lisäkysymys
Et kai vaan ole narsisti ja kuvittele toisella olevan anteeksipyydettävää kun ei omaa syyllisyyttä näe.
- tarkentavakysymys
Miksi haluat olla epäsopivan kanssa väenvängällä.
- vaanseoikeamulle
Hän ei ole mikään epäsopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668