Sinulle mies

Avautuminen

Heräsin viime yönä ja olin jo miettimässä sinua, kun heräsin:) Miten se on mahdollista, en tiedä, mutta näin kävi:)
Ajattelin sinua suurella sydämellä, olet oikeasti minulle tärkeä ja rakas vaikka näin ehkä ei voisi sanoa, mutta sanon koska tunnen niin.
Minulle tuli yhtäkkiä sellainen selvä "tilannekuva" tulevaisuudesta sinun kanssa. Minusta tuntuu, että paras ratkaisu olisi, että pitäisit yhtä sinun ihanan ja varmasti hyvän naisen kanssa. Satsaa siihen teidän suhteeseen. Parempaa naista et voi rinnallesi saada. Jos näin ylipäätänsä voi ilmaista, mutta tiedät mitä tarkoitan. Ollaan me ystäviä, sydänystäviä, jotka ymmärtää toisiaan ja tsemppaa ja kannustaa ja johon voi luottaa 1000 prosenttisesti. Nähdään ja ollaan yhteyksissä aina silloin kun jompi kumpi niin haluaa, ilman velvollisuuksia tai riesoja. Koska uskon, että kukaan ei voi oikeasti minua ymmärtää niin niin kuin sinä ymmärtäisit. Ja uskallan väittää, että kukaan muu ei ymmärrä sinua niin niin kuin minä ymmärrän sinua. Meillä on niin ihmeellinen yhteys. Sinä tiedät jopa minun ajatukseni (olen huomannut sen). Ja minä tiedän sinusta asioita, joita minun ei pitäisi tietää. Olen tiennyt jo pitkään. Itseasiassa näin ja koin heti silloin jo alusta asti ja tiesin, mihin tämä vielä johtaa vaikka enhän minä sitä olisi voinut tietää. Nyt voin, kun aikaa on jo kulunut. Ja jos kysyt, miten en ole loukkaantunut tai ottanut itseeni asioita, joista ehkä olisin voinut ottaa (esim. huomioitta jättämiset), niin siksi koska olen tiennyt, mikä on lopputulema ja siksi en edes loukkaantunut mistään:) Toki mielestäni olit hyvin kohtelias kaikessa huomioitta jättämisissäsi. Sehän oli sinun oikeutesi. Jokaisella on oikeus käyttää omaa aikaa siihen, johon näkee haluavansa käyttää aikaa.

Epäilen kuitenkin, että olen liian intohimoinen ja kiihkeä luonteeltani ja temperamenttinen, että hajoittaisin sinut. En ole paha. Elän rakkaudesta. Ole vain niin kiihkeä asioissa, että jos hermostun niin silloin en kuuntele ketään, huudan vain ja sanon että näin se tehdään, ja se on siinä. Ja sen jälkeen olen todella pahoillani, kun olen sanonut niin jyrkästi. Tosin onneksi näitä "hermostumisia" ei kuitenkaan tule vuodessa kuin ehkä 3, mutta sitäkin rajunpana ja silloin en anna siimaa yhtään. Ja silloin on ihan sama onko presidentti tai pääministeri pöydän päässä, mutta jos katson, että asiat menee ihan väärään suuntaan, niin en kestä yhtään. Mutta jokainenhan joskus "menee väärään suuntaan", joten ei pitäisi vetää ihan sellaisia kierroksia, kun minä vedän, mutta kun se meni jo:)

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johtopäätös

Eiköhän hän ole satsannutkin, kun ei kerran kanssasi ole...

• EioleAikajohtopäätöstenD

Näin toivon minäkin. Tosin en tullut tänne hakemaan sen enempää johtopäätöksiä kuin toivomaankaan:D Tulin tänne kertomaan ajatuksiani, jos vaikka hän lukisi näitä.

• Johtopäätös
        EioleAikajohtopäätöstenD kirjoitti:

Näin toivon minäkin. Tosin en tullut tänne hakemaan sen enempää johtopäätöksiä kuin toivomaankaan:D Tulin tänne kertomaan ajatuksiani, jos vaikka hän lukisi näitä.

Mitä väliä loppujen louksi on ajatuksilla, joista ei kuitenkaan voi varmuudella tunnistaa, kenen ajatuksia ne on.

• EnOleRiehujaHuutaja

Ei minulta tämä. Mutta senhän arvasitkin ;)

Kykenen keskustelemaan asioista jotka vaivaa, huutamatta. Paitsi hänen kanssaan en kykene tietyistä asioista edes kuiskaamalla.

• et_olekkaan

tiedän ja arvasin ett ei sinulta.

• MeneeköLäpi

Mitä mieltä se hänen satsauksensa on siitä, että satsaajalla on 1000-prosenttinen ystävä-nainen??

• etkökertoisihälle

tietääkö hän että hänellä on tuhat prossanen naisystävä. epäilen.

• Pjotr66

Jos olet S ja puhut Peelle niin... hyvin analysoitu ja osuu. Tottakai muissakin variaatioissa, mutta itseäänhän täältä etsii, ja sitä ihanaa. Textasin sille, muttei vastannut.
      Pultit 3xvuodessa on tosi vähän, vaikka oisivatkin kamalia. Voi juma:

Tämä Amalia taitaa olla ihastunut. Ja ikävä kyllä - ottaisin haasteen vastaan!

• Gentlemanne

1000 prosenttisesti, haist' vittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe