Hei,
Tietääkö kukaan Kerava-Tuusula-Järvenpää -akselilla mitään kivaa hoitopaikkaa marsuille? Lasten marsu tarvitsee hoitopaikan kesäksi enkä oikein löydä mitään googlettamalla. Eläinkaupat eivät oikein vakuuta.
Marsulle hoitopaikka
5
233
Vastaukset
- kutyrjear
Minkä takia teil on vain yksi marsu?
- joku_12
Niin??
- Siirihelminen
Moikka!
Olen 16 vuotias eläinrakas tyttö kirkkonummelta.
Vaikka vähän kauempana asustelen, niin jos et löydä marsulle hoitopaikkaa, niin meille se on tervetullut hoitoon!
Olen jo muutamana kesänä ottanut lemmikkejä hoitoon, mukavaa puuhaa.
Kotona meillä asustaa tällä hetkellä koira ja kaksi marsua, mutta kokemusta löytyy kanoista kesyhiiriin ja käärmekaloihin!
Otathan yhteyttä tarvittaessa! :)
S-posti: [email protected]- Anonyymi
Moikka tämä viesti on aika myöhässä mutta satutko vielä tarjoamaan hoitopaikkaa marsuille?
- Anonyymi
Hei! Tämä on vanha ketju, mutta..
Voisin ottaa marsusi hoitoon kotiini. Olen luotettava eläinrakas aikuinen ja minulla on aikaisempaa kokemusta eläintenhoidosta. Asun Länsi-Vantaalla. 5 e per päivä. Ota yhteyttä, jos tarvitset marsunhoitoapua! :) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865