Kokeilin noin 4kk sitten ensimmäisen kerran lsd:tä (tai niin minulle sanottiin mutta uskon että oli 25I-NBMOe:tä). Siitä lähtien tutuisi että elämäni on muuttunut.... Uppoudun enemmän omiin ajatuksiin, kun katson taivaalle niin nään pieniä valkoisia pisteitä liikkuvan kuin mäkärät, jos katson esim. tietokoneen näyttöä niin se tuntuisi aivan pikkuisen liikkuvan/suurenevan, kun katson huoneeni seinää niin se tuntuu vähän kuin pyörisi, yöisin kun katson kattoon/seinään niin jotkut kohdat tummenevat ja liikkuvat, myös välillä tulee sellaisia keltaoransseja väri "kohtia" jotkat liikkuvat ja uusiutuvat tekevän koko ajan samaa katossa... Trippi oli ihan ok, mutta nyt jälkeen päin kadun että kokeilin. Nyt vain mietin että onko minulla se "HPPD"
25I-NBMOe / LSD HPPD
4
99
Vastaukset
- Yhuujij
Ulkomaiselta foorumilta: HPPD:n juuri on ahdistuksessa. Lääkkeeksi suositellaan klonatsepaamia. Muitakin voi kokeilla. Kun ahdistaa vähemmän niin näkömuutiksiakin tulee harvemmin. Menee vuosien myötä ohi kun ensin unohdat koko jutun. Jotain tryptomiinia on suositeltu myös pientä määrää "nollaamaan aivot". Esim. sieniä. Älä panikoi vaan kylmän analyyttinen asenne ja rentoutumisen opettelu pelastaa. Nämä vinkit ovat jostain ulkomaiselta foorumilta eivätkä siis omaa faktatietoani.
- susiiiiia
Hei, kyse saattaa olla alkavasta psykoosista, ruumiin aliravitsemuksesta tai huonosta fyysisestä kunnosta. Ainakin netti näytti tollasta oireiden perusteella. Makkärin kautta kotiin ennen unia.
- joonaaaaaaaaaaa
ollut itsellänikin ekojen happoreissujen jälkeen. Hengittävät seinät ja kirkkaat pistemäiset välähdykset ym. loppui kuitenkin ajan kanssa, noin 6kk? Omasta mielestä oli huvittavaa ja mielenkiintoista katsoa asioita vähän elävämmin, no panic!
- Tuhuhjju
LSD:n tiedetään aiheuttavan päälle jääviä visuaalisia vaikutuksia jotka ovat yleensä lieviä. Tosiaan yleisintä taitaa olla "lumisade", eli vähän kuin pölyä tai hiukkasia sataa kovaa vauhtia hämärässä jos sitä oikein katsoo. Vakavammissa tapauksissa fraktaaleita ja sateenkaaria voi olla siellä täällä ja se voi jo haitata elämää. Menee tod. näk. ohi sitten kun vaan unohdat koko jutun. Aivot tavallaan oppivat kokemuksen aikana toimintamallin mikä voi jäädä lievästi päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21865Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112772Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689