tiedä olleesi tärkeä
olet tärkeä
kkoiip
8
<50
Vastaukset
tiedän olevani
sinäkin olet, elä unohda tärkeyttäsi. olen vain väsynyt liian paljon asioita, joita en pysty korjaamaan hetkessä. kasaantuu.
- juutiedän
Sen on kyllä tuonut ilmi lähes kaikki muut, mutta et sinä.
- tykkään
Laitoin hänelle tänään viestin kuinka tärkeä hän on minulle.
Olen kiitollinen,että hän tietää sen. - Kylläsinäsentiedät
Tärkeä olen,sen tiedostan. Kun olen vapalla työstäni, ajatukset lentävät heti sinuun nainen. Muulloinkin. Olet elämäni rakkaus. Etkä sinä onnellinen edes vielä tiedä, miten paljon sinua ajattelen.
- kkoiip
nin tiedemme
- jaaaaaaaaaaaaa
vaiiiiiiiiiiiiiii niiiiin, ja sinä`?
- kuinmyös
pus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711