Eskolanmäen koulussa monikulttuurisuusviikot.

yksi_oppiaine_lisää

26

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi_oppiaine_lisää
    • ÄäliösuvakitVastuuseen

Propagandan pakkosyöttäminen aloitetaan jo lapsena, hyi saatana.

• PYHJAHYH

Täyttä aivopesua, kiellän lapsiani menemästä kouluun!

• Tumpelo87

Minulla itselläni on hyvä musta ystävä....älkää tuomitko!!=)

• kotimaani

Kuinka monta rauhanomaista islamilaista valtiota on maailmassa? Ei yhtään, niissäkin joissa vallitaee näennäinen rauha niin se on saavutettu diktatuurin avulla. Se siitä RAUHANUSKONNOSTA. Ja nämä suvakit haluavat sitä tänne väkisin. Kummatko ovat suomelle vaarallisempia, islamistit vai suvakit?

• muslimisaatio

Ooottakaahan kun taas ilmat lämpee!

• Hhjkllpiuh

Aika vähän osallistujia oli tuossa tilaisuudessa. Kävin samaan aikaan haalilla kuntoilemassa. Ovat järjestäneet tuota samaa mokutusviikkoa jo useamman vuoden. Vituttaa tuollainen lasten aivopesu. Tuo konsertti meni ainakin täysin pieleen.

• RasmusDorkatHelvettiin

Menee totaalisesti HERMOT tähän PASKAAN!!! Ihmiset haluavat elää rauhassa ja turvallisesti kotimaassaan ilman pelkoa alistamisesta, raiskatuksi tulemisesta, kunniamurhista sun muista mokutuksen "unelmailmiöistä"... ja nämä vitun saatanan mokuttajasuvakkihuorat haluavat tuota sontaa tänne vain että saavat omat sairaat raiskaus- ja alistamisfantasiansa toteutettua... on kyllä niin läpensä sairaaksi mennyt tämän maan meno ja kotimaisen kultturin tuhoaminen sekä vihamielisten uskonnon edustajien ylistämien ettei mikään muu enää pelasta tätä maata kuin sota.

• suvakitonsyöpä

Monikulttuurisuus on sana, jolla ihmiset voivat kokea itsensä sivistyneeksi ja muiden yläpuolella olevaksi hokemalla sitä jatkuvasti. Tyhmintä on kuitenkin jatkuva hokeminen silloin, kun puolustellaan uskontoa, joka on äärimmäisen vihamielinen muita uskontoja kohtaan ja jonka edustajat harjoittavat äärimmäistä monokulttuurisuutta haluamalla tukahduttaa muut kulttuurit oman kulttuurinsa alle. Kenenkään tuskin tarvitsee arvata tämän uskonnon nimeä.

• islam_pieni_paha
        suvakitonsyöpä kirjoitti:

Monikulttuurisuus on sana, jolla ihmiset voivat kokea itsensä sivistyneeksi ja muiden yläpuolella olevaksi hokemalla sitä jatkuvasti. Tyhmintä on kuitenkin jatkuva hokeminen silloin, kun puolustellaan uskontoa, joka on äärimmäisen vihamielinen muita uskontoja kohtaan ja jonka edustajat harjoittavat äärimmäistä monokulttuurisuutta haluamalla tukahduttaa muut kulttuurit oman kulttuurinsa alle. Kenenkään tuskin tarvitsee arvata tämän uskonnon nimeä.

kristinusko. kannattaa lukea historiaa esim. pimeä keskiaika

• PimeäPää
        islam_pieni_paha kirjoitti:

kristinusko. kannattaa lukea historiaa esim. pimeä keskiaika

Kannattaisikohan sun tulla sieltä piemältä keskiajalta tähän päivään ja katsoa, että ketkä ovat pystyneet kehittymään ja ketkä ovat jääneet sinne pimeälle keskiajalle. Tosi surullista, että aika moni auktoriteeteistämme on jäänyt sinne.

• tikhg

Itse nautin monikulttuurisuudesta käymällä syömässä kiinalaisessa. Se riittää.

• tumpelo87

Minulla musta ystävä pelaamme jalkapalloa yhdessä....älkää tuomitko rasisti mamman pojat...!!=)

• voivituntyhmä

Vitun rasistit! Hankkikaa elämä älkääkä haukkuko muita!

• epäonnistuit_ihmisenä

Suvakkiparadoksi iski jälleen.

• tumpelo87

Loppu lässytys rasisti!! Minun musta ystäväni saa naisia mullista sinä et...!!;)

• mustakuinisislippu
        tumpelo87 kirjoitti:

Loppu lässytys rasisti!! Minun musta ystäväni saa naisia mullista sinä et...!!;)

Itse en kutsuisi suvakkifeministihuoraa naiseksi. Rähmäpillunkantoteline voisi olla osuvampi termi.

• HyvääPääsiäistä

Jos elämä on pettänyt ja ei ole mitään kunnioitusta omaa maata ja sen kansalaisia kohtaan niin mikä lohduttaa niin musta muna. Ikävää, että näitä riittää...

• tumpelo87

Minä olen mies...jos homoksi alas syyttämään niin tules valkelaan niin nyrkki puhuu!!;)

• PYHJAHYH

Hanki ite elämä, ettei tartte tänne pyytää muita ulkomaita myöden!

• Munmustafrendi-koirani
        tumpelo87 kirjoitti:

Minä olen mies...jos homoksi alas syyttämään niin tules valkelaan niin nyrkki puhuu!!;)

Ja tumpelo siellä taas uhoaa. Käsi rakkuloilla tumputtamisesta.. Ja muka mies:D Homo..pyh! Et edes sitä ole:D:D

• idiootttiii
        PYHJAHYH kirjoitti:

Hanki ite elämä, ettei tartte tänne pyytää muita ulkomaita myöden!

Oo sinä ruma läski mongoloidilta näyttävä paskakasa hiljaa :D Karvakäsi näyttää suomalaisemmalta kun sä!:D

• tumpelo87
        Munmustafrendi-koirani kirjoitti:

Ja tumpelo siellä taas uhoaa. Käsi rakkuloilla tumputtamisesta.. Ja muka mies:D Homo..pyh! Et edes sitä ole:D:D

Mitäs pikku ämmä' vittuilee?? tiedän sormitat minua se ettet saa munaani vituttaa...=)

• Rajat.kiinni
    • ulkopaikkakuntalainen

Oliko lapsia koulussa kun mokutuspäivä alkoi?

• ulkopaikkakuntalainen

Korjaan mokutusviikko.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe