Ihanaa tajuta, että vangin vartija olen juurikin minä.
Olen oman elämäni vanki.
11
65
Vastaukset
- aurinkoistapäivää
Näinpä,se on ikävä kyllä monasti.
- Hohohohohoo
Hhohohohojohohoo, kuten tähänkin saakka.
- Envanki
mutta pidän elämäni narut omissa käsissäni.
elä ole vanki vaan päästä itsesi vapaaksi ja elä elämääsi
goldrose kirjoitti:
jos et ole tyytyväinen, sinulla on vielä shempattavaa.
katselin kun joku (ihan mun miehen näköinen )heitti ihanteelliset kunnon hypyt pihalla, oikein vireällä päällä. tuli hänen puolesta raikas olo. aattelin että lenkille lähti mutta haki jotain autosta ja palasi. korkealle hyppäs. X)
goldrose kirjoitti:
katselin kun joku (ihan mun miehen näköinen )heitti ihanteelliset kunnon hypyt pihalla, oikein vireällä päällä. tuli hänen puolesta raikas olo. aattelin että lenkille lähti mutta haki jotain autosta ja palasi. korkealle hyppäs. X)
oispa minunkin ukko noi pirtee nukkuu nyt prinsessa unta.
goldrose kirjoitti:
oispa minunkin ukko noi pirtee nukkuu nyt prinsessa unta.
taisi joku insprioituneena lähtee myös lenkille.
voi kun on ihana nähdä energisiä ihmisiä .goldrose kirjoitti:
taisi joku insprioituneena lähtee myös lenkille.
voi kun on ihana nähdä energisiä ihmisiä .https://m.youtube.com/watch?v=stTLO8loSFw
tätä minä harrastan 8) kotona sit aloitin kuntosalilla voi kun tuntee muiden energian.
- PJBaker
Jeh! Nyt katkomaan niitä itsekahleita!
ps. Vapaus on jännää - muista yheisösi säännöt. - Surunsaitsekullakin
Niin voihan sen vankilaksikin välillä kokea, jos on kaavoihinsa kangistunut, tapoihinsa piitynyt, addikti, fobioissaan tai vaikka fyysisesti sairas jne. Ehkä pitäisi vain oivaltaa, että itsekin voi asennettaan, ajatteluaan ja sitä kautta käytöstään muuttaa ettei se oma elämä enää vankilalta tunnukaan. Ei vain haaveilla, vaan toteuttaa haaveensa ja elää tätä päivää. Osata päästää myös irti ihmisestä, jos haaveet hänen kanssaan eivät käy yksiin tai joustaa ja tulla vastaan siinä omassa elämässään, jos haluaa ihmisen elämässään säilyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746