http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001141551.html
Ja jos aioit varata, niin varmaan nyt ymmärrät olla varaamatta. Ihanat ja riemukkaat lomat vietetään nyt ihan toisaalla. Pelkolomat vietetään Alanyassa. Kiihtyvään tahtiin pommi- ja terrori-iskuja räjähdysherkässä ja sisällissodan partaalla olevassa Turkissa. Pakolaisparviakin on ilmaantunut, onpa siinä sitten mukavaa lomailla katselemalla toisten kurjuutta. Humanitaariset avustusmatkat ovatkin sitten jo aivan eri juttu jos haluat sellaiselle lomalle. Älä nyt hyvä vanhempi ainakaan lapsiasi vie sinne vaaran keskelle. Aamen.
Muistithan perua matkasi Alanyaan?
15
<50
Vastaukset
- Follower
Se nyt sitten alkoi se turistikohteiden pommituskin. Ostoksillekaan ei enää voi mennä. Menee loma hotellihuoneeseen linnottautumiseksi jos nyt lähtee tuohon sekasortomaahan.
- Bumbumbumbum
Istanbulissa räjähti tammikuussakin. On ne vaan kovia räjäyttelemään.
- helosyys
Kiitos mainoksesta!
Tosin kuulin jo useilta työkavereilta, että Alanya on hieno, edullinen ja takuuvarma syyslomakohde. Samalla voi uusia silmälasit ja päivittää hampaat. Puoleen tai jopa neljäsosahintaan. Suomen hintoihin...
Ja onneksi sinne matkustaa vain he, ken tykkää paikasta- Optometrinen
Silmälasit ovat se asia jossa varmimmin tulee kusetetuksi Alanyassa. Luullaan saatavan halvalla ja lopputulos on että maksetaan vähintään tuplahinta Suomeen verrattuna. Tämä on myös fakta. Ja siihen ei auta edes mennä paikallisten optiikoille, hän se vasta osaakin ottaa höynältä rahat pois ja nauraa vielä päälle muille turkkilaisille.
- Lijngdr
Jonninjoutavaa pelottelua. Aloittajalla on jotain henkilökohtaista Alanyaan vastaan.
- Eunuck
Täällä on mielipidevapaus ja niistä saa myös kirjoittaa. Kirjoita sinäkin jotakin Alanyaa puolustavaa. Ai niin, eihän sitä tällä hetkellä olekaan mitään positiivista kerrottavaa.
- ValistusTomppa
Minusta kait se jolla on jotakin vastaan, niin ovat nämä terrorintekijät, itsemurhapommittajat ja polttopulloheittelijät. Minä olen pieni tekijä heidän rinnallaan. Minä vain valistan niitä, jotka eivät itse ole vielä ymmärtäneet. Siis pelkkä hyväntekijä. Aamen.
- Vaihdokki
Onneksi sain vaihdettua lomani pois alanyasta. Olisi ollut lähtö pian ja olisi kyllä pelottanut. Ei se ole lomailua kun pitää miettiä joko kohta jossain rytisee. Nyt kannattaa tosiaan vaihtaa, voi olla että hinnat nousee pian kun monet peruu ja varaa loman muualle.
- canlibomba
Kuinka synkkää ja ankeaa ihmiset on teidän arkenne, kun tuolla tavalla puratte ahdistustanne.
Mutta kun turkin kieli on teillä niin heikkoa, niin ette ole vielä hoksanneet, mikä uutinen on ollut Mahmutlarista. Tai -laarista, niin kuin te kirjoitatte.- ssawdas
Se on vain hyväksi jos Mahmutlaarin venäläisghetossa alkaa paukahtelemaan, että häipyisivät loputkin.
- Röhröhröhkviik
Luonnollisesti sikolättiin kuuluu irroittamattomana osana myös laari. Mistä ne siat muuten söisivät?
- assss
JOO kyllä taas mennään ens kuussa Alanyaan että hippulat vinkuu.Mahtavaa! Upeat 2 viikkoa.
- diibadaabaadaa
Joo en ymmärrä näitä alanyan ja turkin puolustajia. Vuoden sisällä on ollut kolme pommi-iskua ankarassa, kaksi istanbulissa, väkivaltainen mellakka alanyassa ja ties mitä muuta mitä ei ole meillä uutisoitu. Lisäksi maa käy kahta sotaa kurdeja ja isisiä vastaan. Lisäksi on uhkana sisällissota ja eikä sota venäjääkään vastaan ole kaukana.
Jos sama tilanne olisi jossain muussa maassa kuin turkissa ei sinne menisi kukaan.
Sanotaan että sota on kaukana ja pommi-iskut on kaukana. Jos Suomi olisi sodassa ja helsingissä aina välillä joku räjäyttäisi itsensä ja lahdessa aina sillointällöin pamahtaisi pommi olisi rovaniemi vielä kuitenkin turvallinen paikka lomailla vai?
Aika outoa on. - mummojapappa
Juuri keskiviikkona tultiin Alanyasta ja erittäin mukavaa,rauhallista,hyvää ruokaa/palvelua saaneena :). Varasimme näin eläkeläisenä matkat huhtikuun aluun uusinnat joten voin päivitellä silloin mitä siellä näkyy.
- muuallemeen
Olen itse käynyt Alanyassa 6-7 kertaa, ja paikka on ihan ok, MUTTA:
mitä tapahtuu sitten, kun sesonki alkaa kunnolla?
Nythän Alanyassa on rauhallista, mutta kuka pystyy takaamaan, että rauhallista on myös touko-syyskuun välillä??
Itse en mene, vaan valitsen sellaisen kohteen, missä pommit ei pauka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648