Ajattelin teillekin jakaa hieman ajatuksiani, koska olen joskus näitäkin palstoja eksynyt lueskelemaan kun olen etsinyt vastauksia ajatuksiini.
Minua on jo pitempään elämän vuoristorata vienyt vain alamäkeen, tai ainakin siltä on tuntunut. Hukuin stressiin, masennukseen ja muihin elämäni vaikeuksiin. Hukkasin itseni johonkin matkan varrelle.
Suossa rämpiessäni minä vahingossa, ajattelematta, ihastuin ja ehkä hieman rakastuinkin. Säikähdin tuota tunnetta, ahdistuin, sattui. Miten minulle näin kävi? Miksi juuri nyt, minulle mahdottomassa elämänvaiheessa, minulle mahdottomaan henkilöön? Mieleen palasi vanhat onnettomat parisuhteeni, eikö kohtalolle mikään riitä? Eniten ehkä pelästyin itseäni. Tajusin olevani vielä olemassa.
Nyt. Tänään. Tänään on hyvä päivä. Vihdoinkin ajatukseni ja tunteeni ovat taas järjestyksessä. Olen löytänyt itseni uudelleen. Olen ehkä tunnevammainen, hieman päästänikin vialla, mitä sitten? Olen hyväksynyt itseni, omat vikani ja virheeni. Minullakin saa olla vielä ajatuksia, tunteita. Oma paikka. Tulevaisuus.
Tänään aion syödä ja juoda hyvin, nauttia säästä ja harrastuksistani. Olemassaolosta. Tänään vielä annan ajatukseni harhailla ihastukseeni, siihen tunteeseen joka minut ravisteli hereille. Huomenna jatkan elämääni, askel kerrallaan.
Nyt on kahvi loppu ja pitää lähteä. Tässä vielä teille jokaiselle. Unohtakaa hetkeksi järki ja pelot. Silmät kiinni, kuunnelkaa, tuntekaa:
https://www.youtube.com/watch?v=MJyBql7FUA0
Tänään on hyvä päivä. Toivottavasti teilläkin, hänelläkin.
Tänään on hyvä päivä
4
<50
Vastaukset
- Ihanakirjoitus
Minutkin ihastuminen poisti yhdestä menneisyyden haamuistani. Olin onneton ja hyvin tylsistynyt. Sitten kohtasin sen johon tunteeni kolahtivat ja pahasti. Siitä lähtien olen vain toivossa elellyt.
- xgjklrcukgk
Kiitos pohdinnoistasi, narsisti ja mielen manipuloija. Luuletko oikeasti tietäväsi meitä muita enemmän tai paremmin.
En itseni vanki, jatkossakin ihastunut yhteen ja samaan, ja täysin selväpäinen olen. Hyvää jatkoa sullekin mutta pidä huoli vain omista asioistasi. - hyvääkuluujostakin
Hyvä kirjoitus selviytymisestä. Kyllä elämä kantaa ja parempaa saa aina odottaa. Onnea sinulle :)
- nainen_yksi
Eipä ollut minulta. Eikä myöskään ole minulle, koska kukaan ei ole minuun ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648