Hirmukyyvit?!

köröttelijä

Kuka antais miule hirmukyyvit?

12

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvon_näin

      Kylläpä tuon kyyvin ossaat itekkii järjestää, eli kiipee kirkon katolle ja laske pers`mäkkee sieltä alas. Siinä on hirmukyyvit.
      Ota jonkunlaine video alastullessas, nii nähhää myö muutki sitte myöhemmin.

    • kyitilöetäpiissoo

      Meekäpoeka voes anttoo sulle hirmukyijjit tuosta meejjän alamäestä:D Tuossoes pulukkakkii jo valammiina jotta eeku vua istahat siihen ja annat männä:D:D Sen mäen kun lasket ni jo tiijjät isosta laskennees:D:D

      • Toppuuttelen_näin

        Elähä nyt yllyttele kun kahotaa ensiks tuo kirkon katolta tulemine, nii jospa sitte sen jäläkee sinne teijän mäkkee..


    • suomenope

      DAA, DAA, DAA. Opettele suomea murteesi on omaa tuotantoasi ei ainakaan mitään suomalaista tiedettyä murretta. Anteeksi jos olet esim. luki-kirjoitushäiriöinen tai muuten vain vajakki, niin jatka. Daa= on venäjää ja tarkoittaa Daa.

      • vtvajakki

        Haha, suomenope ei itse osaa suomen kieltä.
        Opettele ensin itse lauserakenteet, pilkkujen käyttö ja suomen kielessä käytössä olevat sanat.
        Vajakki on murresana. "luki-kirjoitushäiriöinen", hahaa, olet ainakin kirjoitushäiriöinen.
        Vajakki on viroa ja tarkoittaa lääketieteen opiskelijaa.


      • Tämä_on_todettu
        vtvajakki kirjoitti:

        Haha, suomenope ei itse osaa suomen kieltä.
        Opettele ensin itse lauserakenteet, pilkkujen käyttö ja suomen kielessä käytössä olevat sanat.
        Vajakki on murresana. "luki-kirjoitushäiriöinen", hahaa, olet ainakin kirjoitushäiriöinen.
        Vajakki on viroa ja tarkoittaa lääketieteen opiskelijaa.

        Keskenkasvuisten, räkänokkaisien idioottien kirjoituksiin ei kannata reagoida millään lailla, vaan jättää heidät kokonaan huomiotta.


      • oletkoidiootti
        Tämä_on_todettu kirjoitti:

        Keskenkasvuisten, räkänokkaisien idioottien kirjoituksiin ei kannata reagoida millään lailla, vaan jättää heidät kokonaan huomiotta.

        Miksi sitten reagoit?


    • fjhdfhjdfhj

      Minusta tuntuu että näitä PeeÄrriä pyörii useampia näillä palstoilla, niin ei ihme jos menee homot ja lampaat sekaisin jne.

    • hanskaan

      Ensiksi oikean ja sitten vasuriin, muutahan noilla eväillä ei ole mahiksia.

    • Myötähäpeä

      Kyllä taas tämäkin viestiketju kirjoittajineen&aiheineen antaa niin hyvän ja todellisen kuvan Savonlinnalaisista ja heidän syvimmistä ajatuksistaan!!

      • No_mikä_ettei

        Suurilla nerokkuuksilla ja kirkkaasti loistavan järjenvalon opastamana savolaiset on tähänkin asti maailmassa selvinneet, niin mikäpä nykyisenkään sukupolven olisi muuksi muuttunut!
        Kuten on ollut havaittavissa, niin tämä foorumi vetää puoleensa juuri niitä, joiden varaan voi ilman pienintäkään huolta luovuttaa Savonlinnan tulevaisuuden.


    • kakstaxii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe