Rumuus on sisäistä

tkdman

Entinen opettajani sanoi kerran: Ei ole rumia naisia. On vain Kauniita ja Kodikkaita. Millainen on ruma? Ajatelkaa satua Lumikki ja Seitsemän kääpiötä.

Lumikin äitipuoli oli upean näköinen nainen... Aluksi
Lumikki oli kaunis, mutta tarina ei kerro miten
Lumikkia suuteli heittiö, joka vain käytti tilaisuutta hyväkseen. Nykyään joutuisi oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä

Kokemani mukaan kauneus näkyy silmissä ja hymyssä. Se asuu sydämessä ja mielessä, eikä ikä siihen vaikuta Hyvännäköisyys on asia toinen. Mitä mulkumpi ihminen olet, sitä nopeammin sinusta tulee ruma

7

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskanmarjatt

No jos noin haluat nähdä. Kyllä se ulkonäkö voi olla todella ruma ulkoisesti ja luontaantyöntävä, vaikka olisi maailman ihanin ihminen sisäisesti. Näin se nyt vaan on ja on aina oleva.

• Oletaivanoikeassa

Rumuus on todellakin sisäistä.

• juurikinnäin

Olen täysin samaa mieltä. Rumuus tulee sisältä, ja kauneus on katsojan silmissä :)

• Niintotta

Rumuus ihmisen sisällä heijastuu kaikkeen hänessä, olemiseen, käytökseen ym.

• Tulintuntemaanihmisen

Jonka sisin on kauttaaltaan ruma, nyt haluan vain unohtaa sellaisen ihmisen olemassaolon.

• paljonsitäkin

Voiko sisimmältään "läpi" rumia ihmisiä olla tai voi varmaan, mutta jotain hyvää useimmissa ihmisissä on, se hyvä voi olla vähän piilossakin, olen joskus tavannut sellaisiakin.Voihan monelle kovuus ja muu olla suojakeinokin.

• ruma-nainen

No sun onneksi et ole mua nähnyt etkä varmasti niitä oikein rumia jotka ei ihmisten ilmoilla edes liiku. Mut jos näkisit niin näkisit varmasti ruman ihmisen ekaa kertaa sillä mä olen oikeasti niin ruma ja todellakin oikein poikkeavan ruma. Mut ymmärrän, että et voi edes käsittää, että tällaisia voi edes olla koska ei näin rumat enää liiku missään eikä näin rumia muita kyllä suomessa olekaan, olen ainoa tällainen.

Pahinta mussa on just tämä miehen luusto joka on todella epätavallista naisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe