Rumuus on sisäistä

tkdman

Entinen opettajani sanoi kerran: Ei ole rumia naisia. On vain Kauniita ja Kodikkaita. Millainen on ruma? Ajatelkaa satua Lumikki ja Seitsemän kääpiötä.

Lumikin äitipuoli oli upean näköinen nainen... Aluksi
Lumikki oli kaunis, mutta tarina ei kerro miten
Lumikkia suuteli heittiö, joka vain käytti tilaisuutta hyväkseen. Nykyään joutuisi oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä

Kokemani mukaan kauneus näkyy silmissä ja hymyssä. Se asuu sydämessä ja mielessä, eikä ikä siihen vaikuta Hyvännäköisyys on asia toinen. Mitä mulkumpi ihminen olet, sitä nopeammin sinusta tulee ruma

7

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskanmarjatt

No jos noin haluat nähdä. Kyllä se ulkonäkö voi olla todella ruma ulkoisesti ja luontaantyöntävä, vaikka olisi maailman ihanin ihminen sisäisesti. Näin se nyt vaan on ja on aina oleva.

• Oletaivanoikeassa

Rumuus on todellakin sisäistä.

• juurikinnäin

Olen täysin samaa mieltä. Rumuus tulee sisältä, ja kauneus on katsojan silmissä :)

• Niintotta

Rumuus ihmisen sisällä heijastuu kaikkeen hänessä, olemiseen, käytökseen ym.

• Tulintuntemaanihmisen

Jonka sisin on kauttaaltaan ruma, nyt haluan vain unohtaa sellaisen ihmisen olemassaolon.

• paljonsitäkin

Voiko sisimmältään "läpi" rumia ihmisiä olla tai voi varmaan, mutta jotain hyvää useimmissa ihmisissä on, se hyvä voi olla vähän piilossakin, olen joskus tavannut sellaisiakin.Voihan monelle kovuus ja muu olla suojakeinokin.

• ruma-nainen

No sun onneksi et ole mua nähnyt etkä varmasti niitä oikein rumia jotka ei ihmisten ilmoilla edes liiku. Mut jos näkisit niin näkisit varmasti ruman ihmisen ekaa kertaa sillä mä olen oikeasti niin ruma ja todellakin oikein poikkeavan ruma. Mut ymmärrän, että et voi edes käsittää, että tällaisia voi edes olla koska ei näin rumat enää liiku missään eikä näin rumia muita kyllä suomessa olekaan, olen ainoa tällainen.

Pahinta mussa on just tämä miehen luusto joka on todella epätavallista naisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3505
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      197
      2232
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2100
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1832
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1098
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      850
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      49
      831
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      773
    Aihe