Rumuus on sisäistä

tkdman

Entinen opettajani sanoi kerran: Ei ole rumia naisia. On vain Kauniita ja Kodikkaita. Millainen on ruma? Ajatelkaa satua Lumikki ja Seitsemän kääpiötä.

Lumikin äitipuoli oli upean näköinen nainen... Aluksi
Lumikki oli kaunis, mutta tarina ei kerro miten
Lumikkia suuteli heittiö, joka vain käytti tilaisuutta hyväkseen. Nykyään joutuisi oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä

Kokemani mukaan kauneus näkyy silmissä ja hymyssä. Se asuu sydämessä ja mielessä, eikä ikä siihen vaikuta Hyvännäköisyys on asia toinen. Mitä mulkumpi ihminen olet, sitä nopeammin sinusta tulee ruma

7

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskanmarjatt

No jos noin haluat nähdä. Kyllä se ulkonäkö voi olla todella ruma ulkoisesti ja luontaantyöntävä, vaikka olisi maailman ihanin ihminen sisäisesti. Näin se nyt vaan on ja on aina oleva.

• Oletaivanoikeassa

Rumuus on todellakin sisäistä.

• juurikinnäin

Olen täysin samaa mieltä. Rumuus tulee sisältä, ja kauneus on katsojan silmissä :)

• Niintotta

Rumuus ihmisen sisällä heijastuu kaikkeen hänessä, olemiseen, käytökseen ym.

• Tulintuntemaanihmisen

Jonka sisin on kauttaaltaan ruma, nyt haluan vain unohtaa sellaisen ihmisen olemassaolon.

• paljonsitäkin

Voiko sisimmältään "läpi" rumia ihmisiä olla tai voi varmaan, mutta jotain hyvää useimmissa ihmisissä on, se hyvä voi olla vähän piilossakin, olen joskus tavannut sellaisiakin.Voihan monelle kovuus ja muu olla suojakeinokin.

• ruma-nainen

No sun onneksi et ole mua nähnyt etkä varmasti niitä oikein rumia jotka ei ihmisten ilmoilla edes liiku. Mut jos näkisit niin näkisit varmasti ruman ihmisen ekaa kertaa sillä mä olen oikeasti niin ruma ja todellakin oikein poikkeavan ruma. Mut ymmärrän, että et voi edes käsittää, että tällaisia voi edes olla koska ei näin rumat enää liiku missään eikä näin rumia muita kyllä suomessa olekaan, olen ainoa tällainen.

Pahinta mussa on just tämä miehen luusto joka on todella epätavallista naisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3996
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1639
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1455
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1130
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1070
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe