missäS hän nainen?

etsii_ei_löydä_silti

kadonnut aivan...!?

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarisiis

      Lapsia viis,eri isä siis,jonkun luonna pörrään siis.....

      • oliskoomiestaas

        taitaa aloitus olla provoilua vaan.


    • täälläyks

      Kuka S?

      • näkisinJosPystyisin

        ehkä juuri sinä,kuka tietää ilman vihjeitä.


      • YkStoinenvaan

        Miksi et pysty?


      • kaneliäSSäS
        näkisinJosPystyisin kirjoitti:

        ehkä juuri sinä,kuka tietää ilman vihjeitä.

        Uskottelet vaan...


      • tasanmasan
        näkisinJosPystyisin kirjoitti:

        ehkä juuri sinä,kuka tietää ilman vihjeitä.

        Niin et sinäkään anna vihjeitä...


      • näkisinJosPystyisin
        YkStoinenvaan kirjoitti:

        Miksi et pysty?

        en selvännäkijä ole.


    • Jokunäistäkenties

      Susanna, Sanna tai suvi

    • Jokunäistäkenties

      Saara, Sirpa tai seija

      • tajuukste

        nainen nimeltään Seppo.


      • tästähänpuhuttu

        Juu tajuan...salanimellä puhelimessa? :D


    • Jokunäistäkenties

      Senja, Siiri tai soile

    • Jokunäistäkenties

      Sari, Seela tai saana

      • olensssss

        Olen yks näistä


      • oletkokenties
        olensssss kirjoitti:

        Olen yks näistä

        Sari?


      • S_nainen
        oletkokenties kirjoitti:

        Sari?

        Minä olen...


      • aavistuson
        S_nainen kirjoitti:

        Minä olen...

        Niin arvelinkin.


    • s.apina

      Sabina

    • EräSvaiN

      Olen eräS noista ;) nähdään:)

      • ajastaaikaan

        missä kellonajassa esiintyy nimesi?


      • suviolen

        Kesäajassa


      • aaaamun
        ajastaaikaan kirjoitti:

        missä kellonajassa esiintyy nimesi?

        Olisko sarastus


      • tervJmies
        aaaamun kirjoitti:

        Olisko sarastus

        Sara on ihana.


      • sinämyös
        tervJmies kirjoitti:

        Sara on ihana.

        Kiitos. Tiesin että Saralle oli!


    • Kerrotkos

      Mies joka ässää etsit, kuka sinä sitten olet?

      • tiesin_että_arvaat

        olen juuri hän..


      • arvoituksenratkaisu
        tiesin_että_arvaat kirjoitti:

        olen juuri hän..

        Mahdollisuuksia on niin monia, mutta aina voi toki toivoa.


      • hamppuhemppa
        arvoituksenratkaisu kirjoitti:

        Mahdollisuuksia on niin monia, mutta aina voi toki toivoa.

        toivot siis minua, Hemppaa. kiva juttu.


      • envoiollavarmakukaolet
        hamppuhemppa kirjoitti:

        toivot siis minua, Hemppaa. kiva juttu.

        Ehkä ;)


    • unohtanutsen

      Hempoa...mutta paleltui siniseksi.

    • MissäsitE

      MissäsitE?

    • hohhhoijaaa

      Tätä kommunikaation kulta aikaa!

      • olenJmies

        Kirjainihmiset ovat jälleen kaivautuneet koloistaan.


      • kultanimunn
        olenJmies kirjoitti:

        Kirjainihmiset ovat jälleen kaivautuneet koloistaan.

        mörrimöykky kurkkii kolostaan


    • kumpiko

      Tumma vai vaalea S hakusessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe