kadonnut aivan...!?
missäS hän nainen?
36
<50
Vastaukset
- sarisiis
Lapsia viis,eri isä siis,jonkun luonna pörrään siis.....
- oliskoomiestaas
taitaa aloitus olla provoilua vaan.
- täälläyks
Kuka S?
- näkisinJosPystyisin
ehkä juuri sinä,kuka tietää ilman vihjeitä.
- YkStoinenvaan
Miksi et pysty?
- kaneliäSSäS
näkisinJosPystyisin kirjoitti:
ehkä juuri sinä,kuka tietää ilman vihjeitä.
Uskottelet vaan...
- tasanmasan
näkisinJosPystyisin kirjoitti:
ehkä juuri sinä,kuka tietää ilman vihjeitä.
Niin et sinäkään anna vihjeitä...
- näkisinJosPystyisin
YkStoinenvaan kirjoitti:
Miksi et pysty?
en selvännäkijä ole.
- Jokunäistäkenties
Susanna, Sanna tai suvi
- Jokunäistäkenties
Saara, Sirpa tai seija
- tajuukste
nainen nimeltään Seppo.
- tästähänpuhuttu
Juu tajuan...salanimellä puhelimessa? :D
- Jokunäistäkenties
Senja, Siiri tai soile
- Jokunäistäkenties
Sari, Seela tai saana
- olensssss
Olen yks näistä
- oletkokenties
olensssss kirjoitti:
Olen yks näistä
Sari?
- S_nainen
oletkokenties kirjoitti:
Sari?
Minä olen...
- aavistuson
S_nainen kirjoitti:
Minä olen...
Niin arvelinkin.
- s.apina
Sabina
- EräSvaiN
Olen eräS noista ;) nähdään:)
- ajastaaikaan
missä kellonajassa esiintyy nimesi?
- suviolen
Kesäajassa
- aaaamun
ajastaaikaan kirjoitti:
missä kellonajassa esiintyy nimesi?
Olisko sarastus
- tervJmies
aaaamun kirjoitti:
Olisko sarastus
Sara on ihana.
- sinämyös
tervJmies kirjoitti:
Sara on ihana.
Kiitos. Tiesin että Saralle oli!
- Kerrotkos
Mies joka ässää etsit, kuka sinä sitten olet?
- tiesin_että_arvaat
olen juuri hän..
- arvoituksenratkaisu
tiesin_että_arvaat kirjoitti:
olen juuri hän..
Mahdollisuuksia on niin monia, mutta aina voi toki toivoa.
- hamppuhemppa
arvoituksenratkaisu kirjoitti:
Mahdollisuuksia on niin monia, mutta aina voi toki toivoa.
toivot siis minua, Hemppaa. kiva juttu.
- envoiollavarmakukaolet
hamppuhemppa kirjoitti:
toivot siis minua, Hemppaa. kiva juttu.
Ehkä ;)
- unohtanutsen
Hempoa...mutta paleltui siniseksi.
- MissäsitE
MissäsitE?
- hohhhoijaaa
Tätä kommunikaation kulta aikaa!
- olenJmies
Kirjainihmiset ovat jälleen kaivautuneet koloistaan.
- kultanimunn
olenJmies kirjoitti:
Kirjainihmiset ovat jälleen kaivautuneet koloistaan.
mörrimöykky kurkkii kolostaan
- kumpiko
Tumma vai vaalea S hakusessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614