Kolme sekavaa ajatustani iltaanne arvoisat lukijat

kuono_sarvi_miekka_orkid

Mielestäni yksi elämän parhauksista on olotila, jossa ei pidä tehdä mitään tai mennä mihinkään. Saa vain olla, vailla stressiä ja huolia. Nukkua pitkään, herätä ja nukahtaa uudelleen. Onnellisuus minulle on stressittömyyttä.

Ruuan haaskauksesta. On järkyttävää että ruokakaupat heittävät niin paljon syömäkelpoista ruokaa menemään, mikäli ruokakaupat eivät lukitsisi jätekatoksiaan olisin valmis kokeilemaan roskisdyykkausta! Ruoka on todella kallista ja ihmisiä kuolee nälkään tälläkin hetkellä, miksi emme arvosta ruokaa? Miksi emme auta niitä joille ruoka ei ole itsestäänselvyys? Ranskassa säädettiin laki, joka rankaisee ruokakauppoja syömäkelpoisen ruuan hävittämisestä, mielestäni sama laki pitäisi saada myös Suomeen.

Ihmisten tuomitsemisesta. (Matt 7:1) Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä. Niin kuka meistä on lopulta synnitön? Tuskin kukaan, en edes minä.

Luettuani tekstini, pienet harmaat aivosolusi ovat oikosulussa, ehkä asunnossasi haisee hieman palaneelle, valkoista savua saattaa nousta päästäsi. Kysyt itseltäsi miten tämä kaikki liittyi ikävään? Minä vastaan, jotta vältyt vastaukselta. Ei mitenkään.

http://cdn4.designbyhumans.com/product/design/u571581/pr67616-2-1164718-640x640-b-p-ffffff.jpg

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäkääpöllönne

Jokainen käyttää ja täyttää elämänsä ja aivosolunsa miten haluaa. Jos kaikkia ei kiinnosta roskakatokset tai rotusyrjintä, saa valita vapaasti ikäväpalstan. Valinta ei kuulu muille. Elämänsä saa heittää hukkaan halutessaan niin monella tavalla kuin haluaa. Stressaamatta siitä mikä on muiden mielestä hyödyllistä tai hyödytöntä. Valinta ei kuulu edelleenkään muille. Oma napa paras napa kunhan ei muiden napaa kaiva.

• SiputtuaTilliä

Olen samaa mieltä noista ruokakauppojen ylijäämäruuasta. Olen myös sitä mieltä, että hedonismi ja individualismi on suurimpia viimeisiä vitsauksia, joka on ajamassa ihmiskuntaa, kuin koko maapalloa tuhoa kohti.

• m_n1

Noita molempia voi olla ilman että vie muilta tai maailmalta mitään samalla. Oletko ajatellut?

• ihaniaovat

Mistä näitä pöllöjä riittää?

• illannaurutkiitos

:D !!!

• aiolikosiinäpöllökin

Ihana taustamaisema.

• uusMarilynn

oot muuten sulonen,voit tulla mun jääkaapille nakkaan jätökset roskiin ,trauma ruuan roskiin nakkamisesta

• uusMarilynn

en siisti,helvettiin meen rakkaitteni puolesta ja sota on julistettu

• kettufani

Pöllöt ovat ihania.

Tykkään kyllä enemmän ketuista.

• kettufani

Ihanat.Kiitos ystävä.

• sitä heitetään ,olen nähnyt monesti tekisi mieli mennä viereen ja tuumata. voin viedä kotio X)

• vois keskittää rahat lasten harrastukseen.

• goldrose kirjoitti:

vois keskittää rahat lasten harrastukseen.

toimeentulotuki on yhtä sressiä. itsekin koen huonoa omaa tuntoa kuntosali kortista mutta minut pitää saada kuntoon. lasten takia.

• Hyviä

ajatuksia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      379
      2453
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1890
    3. 154
      1459
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1287
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1221
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      965
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      884
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      862
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      845
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      833
    Aihe