Husqvarnan kytkin otsaluuhun..

eihänseniinmennyt

Niin vain kävi mitä ei koskaan ole enempää ajatellut. Huskun kytkin irtosi yllättäen kierrosten nopeasti laskiessa.. otsaan tuli voimalla, ja taju pois. Noh, Pääsiäinen onkin kuukautta aikaisemmin kuin viime vuonna, ja sen jälkeen sitten vasta olisi lupa aprillata. Eihän se tietysti noin dramaattista ollut.
Olikohan täällä vai puutarhan pienkonepalstalla, mutta sellainen ketju jossain oli, missä aloittaja kertoi kytkimen paenneen sahan sisuksista vauhdilla ja voimalla, ja siitähän sitten meno yltyi keskustelussa, jos oikein muistan.
Minulla homma lähti siitä, kun purin öljypumpun pois, huuhtelin säiliön ja puhalsin röörit auki. Eipä siellä tainnut isompaa roskaa olla.. mutta hieman parani öljyn tulo.
Niin, en siinä sitten laippaa ja terää kiinnittänyt. Kytkinroottorin napautin kiinni hyvin pienellä voimalla. Sitten käymään, ja hyvä oli öljyn tulo kuten jo mainitsin. Korkeilta kierroksilta varvien pudotus alas, ja niin lähti kytkinroottori erkanemaan ulospäin..

ehdin pudottaa sahan maahan lumeen, ja kytkin rumpuineen kaikkineen hyvin hillitysti pakeni sahasta puolisen metriä, ja kellahti siinä lumeen liukas puoli alaspäin, ja pyöri siinä kuin pirun riivaama ihan älyttömän kauan. Ei tullut otsaan. Aprillia!

6

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ownwfrjne

      Bensatankin ruuvit löystyy jolloin tulee reikä tankkiin pitää tarkastaa välilä.

      • vainhanapuuttuu

        Mulla ei ole pohjatroppua sahan bensatankissa.. olishan se kätevä vedenpoistoon, ja varsinkin jos olisi pieni hana, niin kesken sahauksen voisi metsässä välillä poistaa vedet säiliön pohjalta.


    • Sahur

      Koskaan ei saa käyttää sahaa kovilla kierroksilla ilman terälaippaa ja terää! Se särkyy.

      • aloittajaAatu

        Miksi se särkyy?


      • SärkynytSydäminen

        Koska ei tykkää moisesta menosta. Herkkä luonne.


      • Koska--
        aloittajaAatu kirjoitti:

        Miksi se särkyy?

        Kytkin irtoo helpost silloin ja voi kadota :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe