Mul ny vibaa

naapurinaisel

et mimmi karkaamas juomaan ilman meitsii! Onks näin? Oisit sää mul nii julma ?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinuntipusi

en mä ole mihinkään karkaamas, jonku pitäis uskoa että mä odotan että nähtäis pääsiäisenä

• naapurinaisel

Eiks me nähty eile? Meitsi ihan tsiikas et oltais.

• VitsiJossaPuolitotuuksia

Tämä menee nyt taas ihan persiilleen, mutta antaa nyt sitten mennä. :D

Pakkohan mun on lähteä yksin kun pitää miehiä iskeä. Sun ollessa mukana se on pikkasen vaikeaa kun se vihainen katse seuraa tarkkana mun jutteluita muiden miesten kanssa. Tuoppikin puristuu niin kovaa käteesi että ihme ettei hajoa, sitten kohta nouset ylös ja tuut häätään mun potentiaalisen elämäni rakkauden pois!

Sinä tässä julma olet! :P

• naapurinaisel

Säähä oot kännis! Meno taas sellane et paree et mää tulisin vähä perääs tsiigaan.

• EtTule

Hah, mitään en ole ottanut! Et sä nyt tule pilaan mun hyvää miesten isku iltaani nyrkkeily halullasi.

• naapurinaisel
        EtTule kirjoitti:

Hah, mitään en ole ottanut! Et sä nyt tule pilaan mun hyvää miesten isku iltaani nyrkkeily halullasi.

Okei, sun varamaan si pitäis jo alkaa menee. Vai mil sää oot menos?

• SeMeniJo

Joo o, Ei kyllä ainakaan selvästikään enää tarvitse..

• MyönnänOonKännissä
        naapurinaisel kirjoitti:

Okei, sun varamaan si pitäis jo alkaa menee. Vai mil sää oot menos?

Oletkos muutes huomannut että joku on aika rakastunut täällä suhun? Tai sitten se on erittäin kova fanittaan meitä. Vähänkös huippua saada oma fani, voidaan kohta perustaa omat fanisivut :D

• naapurinaisel
        MyönnänOonKännissä kirjoitti:

Oletkos muutes huomannut että joku on aika rakastunut täällä suhun? Tai sitten se on erittäin kova fanittaan meitä. Vähänkös huippua saada oma fani, voidaan kohta perustaa omat fanisivut :D

Mee ny sinne kuppilaas. Säät oot ny ihan liekeis.

• MenenMenen

Joo joo.. Menen menen.

• naapurinaisel
        MenenMenen kirjoitti:

Joo joo.. Menen menen.

Hiton naine! Tiedäks sää ees mil sää meet? XD

• HommaHallussa

• naapurinaisel

Tiäks sää et mul alkaa oleen sellane viba et sää et lähe mihinkää vaan mää viän sut meitsin himaan selviin!

• aikauheeta

eihän sitä nyt heti tohdi kenenkään himaan mennä, mitä mieskin ajattelisi jos silleen tekisin, luulis ehkä ilolintuseksi

• NousuhumalassaIllalla
        naapurinaisel kirjoitti:

Tiäks sää et mul alkaa oleen sellane viba et sää et lähe mihinkää vaan mää viän sut meitsin himaan selviin!

Karkasin illalla äkkiä kotoa ettei noutaja tule. :D En mä ollut eilen edes paljoo ottanut. :D Koko illassa kolme drinkkiä, Hiukan krapulaa silti päällänsä nyt :(

Voi vitsit kun nautin tuosta kaupungin yöelämän tunnelmasta. Siellä on hämärää ja vähän tunnelmavalaistusta. Porukka hyväntuulista, rentoa ja huvittaviakin kun jotkut kävelee ihan seis-kunnossa ohitte. Hoippuu, hakee askelta, katse utuinen ja hyvin humaltuneen näköinen. Jotkut randomit huutelee perään että lähde niiden mukaan.. Eniten kuitenkin minusta se yönhämäryys ja kaupungin tunnelmalliset valot tekee sen fiiliksen josta nautin. Useimmat ohi kulkeneet miehet oli todella kovassa humalassa.

Minä pääsen tuohon tilaan 8-9 drinkkiä juotuani mutta miehet joilta asiaa kysellyt on nauranut mulle ja sanonut että mä en kuulemma edes halua tietää paljon he tarvitsee rajuun humalaan.

Kaupas joskus ollut miesten kanssa. Mä ostan kaksi pulloa siideriä/lonkeroa. miehet ostaa koko korin kaljaa.

Mulle se kaksi siideriä olisi se raja josta tulen jo sen verran humalaan ettei enempää tarvitsisi ottaa, mutta olenhan mä nyt lähes joka ilta ainakin 3-5 drinkkiä juonut.

Silloin kun helvetin paska olo vetäsen sen 8-9 drinkkiä. 7 drinkin jälkeen mulla yleensä alkaa muisti katkaileen joskus kuudetta juodessa alkaa jo osittaisia muistikatkoja siellä täällä olemaan. Kahdeksas on kuolin isku ja muistille voi sanoa hyvästit. Yhdeksäs vain syventää muistin katkeamista pidemmäksi aikaa.

Kymmenenteen en yleensä pääse koska alkaa juominen tökkiin ja juodut pyrkiä vatsalaukusta suun kautta ulos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      132
      2853
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      56
      1865
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      90
      1820
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      301
      1780
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      20
      1634
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1332
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1299
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      116
      1205
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1102
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1052
    Aihe