Tunnen myötähäpeää niitä ihmisiä kohtaan jotka yrittävät esiintyä ns sivistyneinä käyttämällä omasta mielestään taidokkaasti latinankielisiä lausahduksia.
Esim kun oikea kirjoitusasu on "Ex tempore" teeskentelijä saattaa kirjoittaa "ex tempero " (suomeksi "entinen mauste")
Oikeat termit lainauksissa
7
132
Vastaukset 7
- ummvääräpalsta
Mitäs tekemistä tällä asialla on koirien kanssa
- Oikeapalsta
"Koiraihmisten keskusteluja kaikesta maan ja taivaan väliltä voit käydä Koiramaiset pulinat -palstalla"
- vituix
Oikeapalsta kirjoitti:
"Koiraihmisten keskusteluja kaikesta maan ja taivaan väliltä voit käydä Koiramaiset pulinat -palstalla"
Koskee koiraihmisiä, ei mausteasiantuntijoita.
- VoiLapsiSinua
vituix kirjoitti:
Olen mausteasiantuntija sekä koiraihminen, joten koita vaan kestää keskustelut joista et näköjään ymmärrä mitään (päivittäisistä ruoka-asioista). Sori tiedän toki että kaltaisiasi uusavuttomia on jonkinverran, jotka ei osaa edes ruokaa laittaa.
- posliinipillu
vituix kirjoitti:
siis ei osaa lukea. Tämä saitti oli pelkästään lörpöttely ja huuhaa jutska ennen ku joku alkoi vetelemään koirapalstoilta vanhoja juttuja tänne.
- hirsilinnanverhonvalitsi
Amantes amentes ;))
Et sie haukullinen saa sitä elämänkumppania Umasta.
Siun nys pitäisi osata irrottaa ihan meistä muutamista ja tästä palstasta.
Fasessa naurettiin yhdelle sun vanhalle ketjulle viikonloppu- ethän sie terve ole.- facesnaurettii
Ny sää rakastunnu hörhö näet taas niitä höpöjä, mustasukkaisen hörhön horinoita. Kyl sää varmaan saat pitää sen sialunkumppais ihka omanais, tehä ootta kuin paita ja pylly, ei teidän väliin varmaankaan kukaan halaja, ei.
Ethää sie terve ole mut, koitetaa ymmärtää.
Faces nauro iso poppoo yhen ''selvännäkijän'' jorinoita aivan kybällä :))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552