Maanjäristys

Jörkäle

Jaa vai oli maajärissy tääläkin yöllä..minkäslaisia kokemuksia tuli?

16

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuomiopäivänalkua

      Seinät tärisi. Entäs sitten kun. Ne alkaa täristä siinä ydinvoimalassa?

    • Juutalainenjussi

      Jumala meitä varoittaa kohta koittavasta tuomiopäivästä, onko syntisi anteeksi, jos ei ole niin vielä kerkeät tehdä parannusta.

      • Jessepaavali

        Otahan lääkkeet. Ei oo mitää olemattomia jessejä olemassa.eroa kirkostaki vielä ku kerkeet


      • Juutalainenjussi
        Jessepaavali kirjoitti:

        Otahan lääkkeet. Ei oo mitää olemattomia jessejä olemassa.eroa kirkostaki vielä ku kerkeet

        Ei olekkaan enää lihaa ja verta kun rakas Jeesus Kristus kuoli ristillä sinunkin syntiesi tähden mutta Pyhän Hengen kautta hän vielä vaikuttaa täällä maan päällä.
        Usko siis epäilyksesi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä,amen.


      • JJTakanen

      • Uskostaosallinen
        JJTakanen kirjoitti:

        Tuohon on kyllä pakko kommentoida, ettei se järistys aina kunnioita herran huonettakaan. Edes Suomessa:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjanmaan_maanjäristys_1626

        Eipä kunnioita ei.
        Siihenkin on syynsä.
        Jos ei "herran huone" kunnioita Herraa ja tee hänen nimellensä oikeutta niin ei Herrakaan kunnioita heitä.
        Toisinsanoen vääräuskoisten huoneet tuhotaan,amen.


      • hoopojärven_vapahtaja
        Uskostaosallinen kirjoitti:

        Eipä kunnioita ei.
        Siihenkin on syynsä.
        Jos ei "herran huone" kunnioita Herraa ja tee hänen nimellensä oikeutta niin ei Herrakaan kunnioita heitä.
        Toisinsanoen vääräuskoisten huoneet tuhotaan,amen.

        Jumala poltti siis ylivieskankirkon? Voisiko jumala soittaa virka-aikaan poliiseille ja tunnustaa. Nyt siellä on joku viaton putkassa vaikka jumalahan se taas ollut tikkuleikeissä.


    • öhm

      Kemissäkin talo tutisi. Jospa navat alkavat vaihtaa paikkojaan.

    • Mökkihöperöheikki

      2010 elokuussa järisi keskisuomessa jyväskylän seutuvilla, olin silloin mökkeilemässä ja puolenyön aikaan silloinkin rupesi järisemään.

    • syväporari

      sekös se vaan oli maanjäristys luulin että muijja sai kunnon orkasmin. no mikäpä siinä huoh.

      • naapurin_risto

        Kyllähän sun muija saikin. Luultiin että nukuit.


    • HALLITUSONVAARALLINEN

      Raahe-Pyhäjoki 28 km: https://reittikartta.net/raahe/pyhajoki

      Ydinvoimala-alue koko maanpäällisen Suomen suurinta maanjäristyksen vaikutusaluetta. Nyt pitää ottaa aikalisää ja käskeä ryssät helvettiin Suomen asioista. Lehtomäkeä ja Esko Ahoa kiinnostaa vain ryssien rahat ja Olli Rehn myy vaikka äitinsä.

    • Faktat

      Pyhäjoen venäläisomisteinen ydinvoimala on erittäin suurissa vaikeuksissa nyt. Suomen kannalta se voi olla erittäin myönteinen asia.

      Varsinkin ydinvoimayhtiön osakkailla on nyt syytä olla huolissaan siitä, miten lopulta käy. Pääosa on kunnallisia energiayhtiöitä, joista kymmenet ovat jo luopuneet. Kristallinkirkkaalta ei hankkeen tulevaisuus ja toteutuminen todellakaan vaikuta. Fennovoima käy välimiesoikeusneuvotteluja siitä, voiko Kesko irtautua hankkeesta, kuten se on ilmoittanut. Päärahoittajan eli Venäjän ruplan kurssi on syöksykierteessä.

    • Päriseetärisee

      Voikohan tulla jälkijäristyksiä?

      • Uskostaosallinen

        Voi jos Jumala niin sallii,amen.


    • kiikikkiiiikkkkiik

      sänky tutisi mutta se on tavallista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe