DNA rahastaa vikailmoituksen tekijää

ToimiiEiToimiToimii

Mulla on 50 megainen kaapelimodeemiyhteys joka alkoi pätkimään satunnaisesti harvakseltaan jo viime vuoden lopulla. Seinänaapurillani on samanlainen yhteys ja sekin alkoi pätkiä samoihin aikoihin.

Tein vikailmoituksen tuosta pätkimiestä pari viikkoa sitten. Ensimmäinen neuvo oli että wlan-kanava piti asettaa kiinteäksi modeemin hallintasivujen kautta. Sen teinkin, katselin viikon verran ja pätkiminen jatkui. Otin uudelleen yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun ja seuraava neuvo oli resetoida modeemi jonka olin tehnyt pari kertaa jo aikaisemmin. Olisi tuosta modeemin resetoinnista voinut kertoa jo ensimmäisen neuvon yhteydessä. Kysyin että käynkö resetoimassa naapurinkin modeemin? Tuohon ei vastattu eikä missään vaiheessa edes kommentoitu mitenkään sitä että naapurinkin yhteys pätkii vaan pelin henki oli se että asikakkan laitteissa on vikaa. Ehdottivat huoltokäyntiä jonka hinta olisi siinä tapauksessa 55€ jos asiakkaan laitteissa on vikaa jonka osaava huoltomies aina löytää tai keksii. En suostunut tuohon ehtoon. Sitten puhelimessa meni asia riitelyksi ja kun otin puheeksi tuon naapurin yhteyden pätkimisen ei siihen reagoitu millään tavalla. Koko ajan jankuttivat myös sitä että jos vika on asiakkaan laitteissa niin huoltokäynti maksaa 55€, en suostunut tuohon. Jotenkin tuo naapurin yhteyden pätkiminen ei sopinut asikaspalvelun kuvioihin ja siitä olisi voinut vetää sellaisen johtopäätöksen että vika on talojakamossa tai DNA:n verkossa, näin ei tapahtunut.

Huoltokäyntiä ei sitten tullut ja pätkiminen jatkuu edelleen. Kun se ei ole erityisen häiritsevää niin antaa asian olla. Jossain vaiheessa saattaa yhteys katketa kokonaan kun ei asikkaan kusettaminen ja huoltokäynnin maksatus onnistunut, ongelma on sitten DNA:n ja minulla operaattori vaihtuu. Samanlaisia kelmejä taitavat muutkin operaattorit olla, reheliselle operaattorille olisi tarve olemassa.

3

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tolloko_olet

      Mikä ongelmana, jos omat laitteesi ovat kunnossa? Et sä silloin joudu mitään maksamaan.

      • Dollar3891

        Samaa mieltä. En näe mitään kiristystä, tai ongelmaa DNA:n toiminnassa. Kaikki operaattorit veloittavat asentajan käynnistä mikäli viaksi osoittautuu asiakkaan omat laitteet. Täysin ymmärrettävää toimintaa!


    • ToimiiEiToimiToimii

      "Seinänaapurillani on samanlainen yhteys ja sekin alkoi pätkiä samoihin aikoihin."
      "Ehdottivat huoltokäyntiä jonka hinta olisi siinä tapauksessa 55€ jos asiakkaan laitteissa on vikaa jonka osaava huoltomies aina löytää tai keksii."
      On sen verran huonoja kokemuksia siitä että olen luottanut puhelinoperaattoriin, eli luottamusta ei ole eikä tule. Laittavat kyllä kaiken asiakkaan syyksi keinoja kaihtamatta ja totuudesta välittämättä.

      "Huoltokäyntiä ei sitten tullut ja pätkiminen jatkuu edelleen. Kun se ei ole erityisen häiritsevää niin antaa asian olla."
      Tilanne nyt, pätkii edelleen satunnaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe