Mulla on 50 megainen kaapelimodeemiyhteys joka alkoi pätkimään satunnaisesti harvakseltaan jo viime vuoden lopulla. Seinänaapurillani on samanlainen yhteys ja sekin alkoi pätkiä samoihin aikoihin.
Tein vikailmoituksen tuosta pätkimiestä pari viikkoa sitten. Ensimmäinen neuvo oli että wlan-kanava piti asettaa kiinteäksi modeemin hallintasivujen kautta. Sen teinkin, katselin viikon verran ja pätkiminen jatkui. Otin uudelleen yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun ja seuraava neuvo oli resetoida modeemi jonka olin tehnyt pari kertaa jo aikaisemmin. Olisi tuosta modeemin resetoinnista voinut kertoa jo ensimmäisen neuvon yhteydessä. Kysyin että käynkö resetoimassa naapurinkin modeemin? Tuohon ei vastattu eikä missään vaiheessa edes kommentoitu mitenkään sitä että naapurinkin yhteys pätkii vaan pelin henki oli se että asikakkan laitteissa on vikaa. Ehdottivat huoltokäyntiä jonka hinta olisi siinä tapauksessa 55€ jos asiakkaan laitteissa on vikaa jonka osaava huoltomies aina löytää tai keksii. En suostunut tuohon ehtoon. Sitten puhelimessa meni asia riitelyksi ja kun otin puheeksi tuon naapurin yhteyden pätkimisen ei siihen reagoitu millään tavalla. Koko ajan jankuttivat myös sitä että jos vika on asiakkaan laitteissa niin huoltokäynti maksaa 55€, en suostunut tuohon. Jotenkin tuo naapurin yhteyden pätkiminen ei sopinut asikaspalvelun kuvioihin ja siitä olisi voinut vetää sellaisen johtopäätöksen että vika on talojakamossa tai DNA:n verkossa, näin ei tapahtunut.
Huoltokäyntiä ei sitten tullut ja pätkiminen jatkuu edelleen. Kun se ei ole erityisen häiritsevää niin antaa asian olla. Jossain vaiheessa saattaa yhteys katketa kokonaan kun ei asikkaan kusettaminen ja huoltokäynnin maksatus onnistunut, ongelma on sitten DNA:n ja minulla operaattori vaihtuu. Samanlaisia kelmejä taitavat muutkin operaattorit olla, reheliselle operaattorille olisi tarve olemassa.
DNA rahastaa vikailmoituksen tekijää
3
672
Vastaukset
- Tolloko_olet
Mikä ongelmana, jos omat laitteesi ovat kunnossa? Et sä silloin joudu mitään maksamaan.
- Dollar3891
Samaa mieltä. En näe mitään kiristystä, tai ongelmaa DNA:n toiminnassa. Kaikki operaattorit veloittavat asentajan käynnistä mikäli viaksi osoittautuu asiakkaan omat laitteet. Täysin ymmärrettävää toimintaa!
- ToimiiEiToimiToimii
"Seinänaapurillani on samanlainen yhteys ja sekin alkoi pätkiä samoihin aikoihin."
"Ehdottivat huoltokäyntiä jonka hinta olisi siinä tapauksessa 55€ jos asiakkaan laitteissa on vikaa jonka osaava huoltomies aina löytää tai keksii."
On sen verran huonoja kokemuksia siitä että olen luottanut puhelinoperaattoriin, eli luottamusta ei ole eikä tule. Laittavat kyllä kaiken asiakkaan syyksi keinoja kaihtamatta ja totuudesta välittämättä.
"Huoltokäyntiä ei sitten tullut ja pätkiminen jatkuu edelleen. Kun se ei ole erityisen häiritsevää niin antaa asian olla."
Tilanne nyt, pätkii edelleen satunnaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443029Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322083
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71335Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081324Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511253Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81056
- 561031
- 37785