Mulla on 50 megainen kaapelimodeemiyhteys joka alkoi pätkimään satunnaisesti harvakseltaan jo viime vuoden lopulla. Seinänaapurillani on samanlainen yhteys ja sekin alkoi pätkiä samoihin aikoihin.
Tein vikailmoituksen tuosta pätkimiestä pari viikkoa sitten. Ensimmäinen neuvo oli että wlan-kanava piti asettaa kiinteäksi modeemin hallintasivujen kautta. Sen teinkin, katselin viikon verran ja pätkiminen jatkui. Otin uudelleen yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun ja seuraava neuvo oli resetoida modeemi jonka olin tehnyt pari kertaa jo aikaisemmin. Olisi tuosta modeemin resetoinnista voinut kertoa jo ensimmäisen neuvon yhteydessä. Kysyin että käynkö resetoimassa naapurinkin modeemin? Tuohon ei vastattu eikä missään vaiheessa edes kommentoitu mitenkään sitä että naapurinkin yhteys pätkii vaan pelin henki oli se että asikakkan laitteissa on vikaa. Ehdottivat huoltokäyntiä jonka hinta olisi siinä tapauksessa 55€ jos asiakkaan laitteissa on vikaa jonka osaava huoltomies aina löytää tai keksii. En suostunut tuohon ehtoon. Sitten puhelimessa meni asia riitelyksi ja kun otin puheeksi tuon naapurin yhteyden pätkimisen ei siihen reagoitu millään tavalla. Koko ajan jankuttivat myös sitä että jos vika on asiakkaan laitteissa niin huoltokäynti maksaa 55€, en suostunut tuohon. Jotenkin tuo naapurin yhteyden pätkiminen ei sopinut asikaspalvelun kuvioihin ja siitä olisi voinut vetää sellaisen johtopäätöksen että vika on talojakamossa tai DNA:n verkossa, näin ei tapahtunut.
Huoltokäyntiä ei sitten tullut ja pätkiminen jatkuu edelleen. Kun se ei ole erityisen häiritsevää niin antaa asian olla. Jossain vaiheessa saattaa yhteys katketa kokonaan kun ei asikkaan kusettaminen ja huoltokäynnin maksatus onnistunut, ongelma on sitten DNA:n ja minulla operaattori vaihtuu. Samanlaisia kelmejä taitavat muutkin operaattorit olla, reheliselle operaattorille olisi tarve olemassa.
DNA rahastaa vikailmoituksen tekijää
3
755
Vastaukset
- Tolloko_olet
Mikä ongelmana, jos omat laitteesi ovat kunnossa? Et sä silloin joudu mitään maksamaan.
- Dollar3891
Samaa mieltä. En näe mitään kiristystä, tai ongelmaa DNA:n toiminnassa. Kaikki operaattorit veloittavat asentajan käynnistä mikäli viaksi osoittautuu asiakkaan omat laitteet. Täysin ymmärrettävää toimintaa!
- ToimiiEiToimiToimii
"Seinänaapurillani on samanlainen yhteys ja sekin alkoi pätkiä samoihin aikoihin."
"Ehdottivat huoltokäyntiä jonka hinta olisi siinä tapauksessa 55€ jos asiakkaan laitteissa on vikaa jonka osaava huoltomies aina löytää tai keksii."
On sen verran huonoja kokemuksia siitä että olen luottanut puhelinoperaattoriin, eli luottamusta ei ole eikä tule. Laittavat kyllä kaiken asiakkaan syyksi keinoja kaihtamatta ja totuudesta välittämättä.
"Huoltokäyntiä ei sitten tullut ja pätkiminen jatkuu edelleen. Kun se ei ole erityisen häiritsevää niin antaa asian olla."
Tilanne nyt, pätkii edelleen satunnaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599718K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1775491Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565099PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *674769- 1892288
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122199Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 901517
- 211431
- 411103