Omistan "otsikon" nimisen Mopon.
Joka on vielä vakio... mutta olen kuullut jutun että kuolassa katteen alla piilossa on jonkin sortin musta laatikko mistä ruuvia kääntämällä saa nostettua mopon 50cc 80 kuutioiseksi?
Mopon on vuonna 2003 ostettu... että pitääkö kyseinen juttu paikkaansa?
Ja semmone laatikko o omelassa,,, nii onko se keulassa vai jossain takana???
Aprilia Mojito Custom 50cc
4
2057
Vastaukset
- jiijii
juttuja ei kuutiotilavuutta sentään ruuvia kiertämällä tehdä, saattaa olla jonkinmoinen
"rajoitin"kyseessä. - syrinteri
mäntä männänrenkaat puristuspaine? ruuvista??
- Sudhoda
Eikäkun kuulin vaa sillee että ku noi mopot muualt euroopast tuuaa, nii sielä ne on 80cc ja kun ne tuuaa suomee niistä tehää 50cc... en oo hirvee tietone asiasta.
- jiijii
Sudhoda kirjoitti:
Eikäkun kuulin vaa sillee että ku noi mopot muualt euroopast tuuaa, nii sielä ne on 80cc ja kun ne tuuaa suomee niistä tehää 50cc... en oo hirvee tietone asiasta.
peugeot sv50 oli 80cc kun ei sitä tehty 50cc
ja siitäkin vai alkuvuosien malli,oli kova
mopotti kulkemaan kun otti prikan ja kuristuksen pois,on vaan ns: pappa malli mutta sillähän
oli kiva kiusata noita nykyisiä pelejä, siinnä
ei kaveri tietäis kun rinnalle tulle että miten
käy,näkyi tuolla jossain olikohan motopalstassa
olevan myytävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574