Tulin Mersulla ja näytän rikkaalta,vaikka ei ole kuin tuulenhuuhtoma per-e. Eikö näytä hyvältä?
Tulin Mersulla
18
88
Vastaukset
- KommunistiAuttaaToveria
Kenestäkö mahtaa olla kysymys? Laita yhteystietosi tänne niin voidaan joukolla kerätä rahaa sinun auttamiseksi!
- HairahtunuKommunisti
Kyse on hairahtaneesta kommunistista joka erehtyi ostamaan mersun ladan tilalle.
- PekkaVSärkinen
Ei auta asiaa. Nimi , osoite, puh numero.
- minneköyhätkaranneet
Kulkeeko se Mersusi vinossa, jos se on kyseessä niin kyllä ymmärretään. Ajellaan vaan kompressori Mersulla hiljalleen arvokkaasti!!
- Transportertteri
Minä taas tulin vanhalla pakulla, mutta rahaa on, ettei paskalle taivu.
- pätäkkätä
Ei varmaan ilkee,kun on niin vähän pätäkkää ja käy ruokajonossa.
- kahviseuraakin
Vaihdoin Mersun takaisin Skodan rötisköön,kun en köyhänä ilennyt ajella ja tuleepahan jälleen korjaamojen kaverit tutuiksi,kun meinasi ihan vieraantua.
- autoseppä
Tervetuloa takaisin tavallisten kuolevaisten joukkoon ja vähenihän varmaan velkasikin.
- paalualöytyy
Juu, juuri laitoin kaikki uudet iskarit kompressori mersuuni kun kulki piru vie vinossa. Remontti maksoi vaan 10000 donaa koko remppa. No mikäs on maksellessa kun rahaa on niin että ranteet rutisee.
- Jyrpä
Minä tulin Mustangilla, enkä näytä yhtään rikkaalta, eikä ou tarvis näyttee. Pistin villihevosen tulille tänäuamuna, kun kuulema kesäaikaan viisarit kiännettiin. Vaikka minua ei haittais yhtää, jos uhohtus viisarit kiäntämätikki,kkii...
- Jyrpä
Niin, nuo Mersuthan kulukkoohi vinossa, niinku koera juostessaan, ainahi pystykorva.
- hakatkaatattiin
Kyllä se on näin juntit, että rahamiehet ajaa mersuilla.
- honksunponksun
Missähän ne tämän kylän kalliit Mersut luuraa, en ole nähnyt kun kymmenen vuotta vanhoja romuja. Viikatemies vei kalliin Mersun jo useita vuosia sitten, seuraajaa ei löydy vähään aikaan??
- ostamersu
Kyllä se kateellista vaan potuttaa kuin pientä marsua.
- Pastorievp
Kuinka viikatemies voi viedä kalliin Mersun. Viikatemies eli Piru korjaa ihmisiä pois tästä elämästä.
- näkökulmako
Nurmeksen mersukanta on keskimäärin 10-30 vuoden ikäistä,mutta onhan se hyvä,että korjauspajat hitsareineen työllistyy.
- verosyöppö
Isoista Diesel henkilömersuista verokarhu tykkää.
- arskatehtaalta
Paperiliiton miehiä se on. Niillähän on kaikilla nykyään mersut, ovat myyneet työkaverinsa ulos ja ostaneet mersun.Eihän Kiljavalle millään ladalla kehtaa ajella golffaamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728