Olen parikymppinen, kroonistuneesta unihäiriöstä noin vuoden kärsinyt nuori nainen. Unettomuuteni ilmenee niin nukahtamisvaikeuksina, katkonaisena unena että aikaisina heräilyinä. Nukkuessani unta kertyy pätkissä keskimäärin 4 tuntia, mutta viikkoon mahtuu myös useampi uneton yö. Olen kokeillut niin lääkkeettömiä hoitomuotoja, kuin myös useampaa lääkettä: Circadin, Mirtazapin (myös yhteiskäytössä melatoniinin kanssa), Risperdal (tätä sain vasten tahtoani) ja viimeisimpänä Tenox. Mikään ei ole antanut yön tai parin helpotusta unettomuuteen ja parista sain myös vaikeita sivuoireita.
Millaiset unilääkkeet ovat toimineet muille samantyylisestä unihäiriöstä kärsiville?
Mikä unilääke on toiminut sinulla?
5
221
Vastaukset
- Jos-haluat-tuhota
aivosi niin jatka noiden synteettisten myrkkyjen syöntiä... Tämänhetkinen uniongelmasi johtuu just noista myrkyistä.
jos haluat säilyttää terveyden, ota selvää seuraavista luontaistuotteista;
- kauranversouute
- teaniini
- melatoniini, lyhyt ja pitkävaikutteinen
- tryptofaani
- magnesium
- kamomilla
Nuo eivät koukuta ja niiden avuilla saa terveyden takaisin.
Todennäköisesti joudut käyttämään noita useita aluksi ja suurilla annoksilla, mutta hyvänä lohtuna on se että joskus tulevaisuudessa normaali uni on palautunut, etkä tarvitse mitään. Kristilliset opetusnauhoitteet! Netistä löytyy miljoona! Siis ne on musta hyviä mut silti tai just siks tosi hyvin nukuttavia! Esim. tää kaveri Tapani Suonto on todella hyvä ja rauhoittava ja nukuttava puhuja. Kuuntelen aina mielenkiinnosta iltaisin kun on aikaa, niin ihan väkisin nukahdan pian. https://www.youtube.com/watch?v=y_UbVGblbyo
Toinen on Auli Happonen, tätä en millään meinannut saada kuunneltua kun aina nukahdin: http://www.tv7.fi/vod/player/47934/- Nainen777
Minulla kokeiltiin vaikka mitä ja avun sain olanzapinista (alkuvaiheessa olanzapin tenox 20 mg). Toimi lähes 5 vuotta. Muutama kuukausi sitten teho vain loppui! Nyt olen todella pahassa unettomuus kierteessä. Ensi yöksi otan yht. 8 pilleriä ja toivon parasta..
Moni on saanut avun mirtazapinista. Minulla ei toiminut. Ja sai pään ihan sekaisin.- Nainen777
Nukuin yön hyvin!! En edes kuullut aamulla miehen aamutoimia.. Nyt on vaan lääkkeistä vähän pää tokkurassa.. Se toivonmukaan häviää..
- Vaihtoehtona
Atarax on auttanut minulla heräilyyn. Väsyttävä antihistamiini, sitä määrättiin minulle juuri uniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519