tuskaa, mitäs siitä. Anna mun vaan itkeä. Arvasin eilen kun ei tullut viestiä.
Mitä väliä
17
<50
Vastaukset
- Tapahtunut
No, mikäs nyt?
- tuskissa
menin prkle ihastumaan häneen!
- kyyneleetvalulenkillä
pää hajoaa ku koittaa ajatella jotai muuta nii ei onnistu. koko lenkin ajan podin tuskaa.
- otatko
nyt vastaan: https://www.youtube.com/watch?v=-bqHnQdapHc
- nimmerkkin
otan vastaan viestisi aina, jos yhden vielä lähettäisit, aivan varmasti vastaisin.
- onksteiljoillain
useinki tapana lähetellä viestei vieraille? miks?
- otatko
nimmerkkin kirjoitti:
otan vastaan viestisi aina, jos yhden vielä lähettäisit, aivan varmasti vastaisin.
- surkimustentapa
onksteiljoillain kirjoitti:
useinki tapana lähetellä viestei vieraille? miks?
kun muuta eivät uskalla.
- otatko
surkimustentapa kirjoitti:
kun muuta eivät uskalla.
Noup tällä skaalalla saa skannattua jus sitä mikä on tarkoitus.
ihastuksia tulee ja menee.äläs ny tuskaile turhia. tuskailla voit kun teet jotai piristävää, pyörii tohvelitkin jaloissa,mikä tuo iloa ja lämpöä.
- tuleejamenee
Ihmisiä tulee ja menee. Eroja tulee ja menee. rakkauksia ja ihastuksia tulee ja menee. Sydämiä tulee ja menee.
tuleejamenee kirjoitti:
Ihmisiä tulee ja menee. Eroja tulee ja menee. rakkauksia ja ihastuksia tulee ja menee. Sydämiä tulee ja menee.
toivotaan ettei turhia eroja tule. ei ne ole mukavia varsinkin kun yhdessä on keretty rakentaa berniilin muurista puolet.
ne ei ole mukavia.
- Keneltäodottelit
viestiä?
- Ottaavastaan
Sille vastaanottavalle osapuolelle suosittelen sanomasi lähettää. Hän ottaa viestisi vastaan.
- oisko
- kerhoy
Arvasit mitä? Täällä olen. Onko sulla paha mieli? Voi ei. Voit jutella mulle.
En ole kadonnut mihinkään.
Halaus sulle. - sssssggttt13
mikset itse laittaisi viestiä ? ei aina kannata odottaa toisen osapuolen yhteydenottoa. välillä se tulee tehdä itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834