Mua pelottaisi tavata

Pelkäännn

se mies näin pitkän ajan jälkeen.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irhdjdndin

Sitten ei nähdä. Niin se vaan on.

• Ikuinenikävä

Kuule tapaa vaan.Elämä on ennemmin ohi kuin ehtii huomatakkaan

• järjestätapaaminen

Pistä sitten silmät kiinni, juokse pois tai vedä se oksennuspussi päähäsi hänen läheisyydessään.

Älä turhaan pelkää. Voihan myös olla, että kun näet niin näet hänet viimeistä kertaa.

• tottakaisuapelottaa

koska olet nainen

• senkinpirttivässykkä

Mikset sovi tapaamista sinun ehdoillasi turvalliseen paikkaan? Puhutte asiat selviksi ja jatkatte kuten hyväksi on!

• olenhanrohkea

Mua ei kyllä pelottais yhtään, mielenkiintoista se olisi!

• Yksi_nainen_

Minua ei niinkään pelota nähdä häntä, mutta en mielelläni mene sinne paikkaan usein, missä hänet olisi mahdollisuus nähdä, koska minua on kiusattu siellä. En ole ap.

• Muuansulhasmies

Neljäkymmentävuotta tullut kadutuksi kun silloin joskus ei tullut saatua suutaan auki

• rentukkainen

Älä pelkää, syön sinut ihanasti<3

• Se_on_faktajuttu

Pelkäätkö että se mies antaa pusun tai sanoo kauniisti sinulle?

Mukavia ihmisiä ei tarvitse pelätä.

• silloineteenpäin

Jos sydämessäsi tunnet noin niin ei kannata tavata. Ette ole vastakappaleita silloin toisillenne.

• perhosia.vatsassa

Miksi sinua pelottaa, aloittaja? Ehkä hän ei ole sinulle se oikea sitten? Itselläni on aina turvallinen ja hyvä olla hänen vierellään täysin riippumatta siitä montako päivää/viikkoa on kulunut tapaamisestamme. Jos jännitänkään niitä tapaamisia, on se sellaista iloista ja uteliasta jännitystä lähinnä. Emme tunne kovin hyvin.

• ehenpuhuitsestäni

Pelottaa, mutta kuitenkin toivoisit tapaavasi hänet? Jos näin, niin ei kannata jännittää ennakkoon. Se vitutus sen jälkeen, kun olette tavanneet yllättäen ohimennen ja muistat taas mistä ilman olet jäänyt, sitä tunnetta kannattaa pelätä<3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe