Mikä on paras ala näistä koneistaja, koneeasentaja, hitsaaja
Mikä on paras ala
4
256
Vastaukset
- Robotit
Koneenasentaja. Työ on kyllä monipuolista. Riippuen firmasta, niin pääset reissaamaan maailmalla. Koneenasentajan hommassa parhaat pääsevät todella hyville palkoille. Toki joudut jatkuvasti opiskelemaan ja tsemppaamaan uusia juttuja. Panosta englannin kieleen ja robotiikkaan. Roboteissa on tulevaisuus. Siksi koneenasentajaksi.
- hyväsaatöitä
Kaikki hyviä. Hyville koneistajille ja hitsareille löytyy aina töitä, sillä ovat alihankkijaketjujen alkupäässä. Asiakkaita voi siis olla joka lähtöön, etenkin jos omaa hitsausluokkia esimerkiksi alumiinista (hitsari) tai osaa käyttää mahdollisimman montaa eri koneistuslaitetta kuten jyrsimiä, sorveja, jne. mahdollisimman tehokkaasti ohjelmoinnin ja jigiratkaisujen kannalta (koneistaja).
Koneenasentajana voi päästä tosiaan reissaamaan mikäli semmoisesta pitää ja työ on usein monipuolista.
Itse pidän eniten asennushommista, eikä niissä tarvi tosiaan olla mikään guru valmiiksi jotta saisi töitä, koska työ voi olla hyvinkin eri tyyppistä riippuen yrityksestä. - haitekkifirma
Itse olen työskennellyt koneistajana monessa pajassa ja sanoisin nyt, että jos töitä olisi kohtuullisella tod näköisyydellä tiedossa niin koneenasentajaksi voisin harkita. Koneistustöissä voi paskaan firmaan joutuessaan joutua näpläämään minimipalkalla vuosikausia samalla paskalla koneella, tai yleensähän niitä käytetään kahtakin yhtä aikaa, tai vielä useampaa, riippuen miten nuori ja helposti huijattava työntekijä on. Sitä voi sitten miettiä että jos firma vaikuttaa siistiltä ja haitekkiseltä, mutta jos itellä työmatka on pitkä ja palkka on pieni ja siitä jää käteen elokuvaliput kerran kuussa, niin voi miettiä onko sittenkin paska firma.
- ShjasjsIISSI
Mistä 3 vaihtoedhtoista voi lähteä ulkomaille töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984