Vinkkejä Floridan kierrokselle: majoitus, kohteet?

goingtousa2016

Perheemme (13- ja 15-vuotiaat nuoret 2 aik) on menossa kesä-heinäkuun vaihteessa Floridaan (perillä 15 pv): nyt suunnitellaan reittiä. Lennot Miamiin. Kannattaisiko sieltä ajaa suoraan Fort Lauderdaleen ja ottaa se alun tukikohdaksi, on kuulemma viehättävä paikka? Sieltä käsin käytäisiin Miamissa. FL:stä jatkaisimme Orlandoon. Mikä mahtaa olla motellien hintaluokka? Yövymme Orlandossa n. 5 päivää, muuten lyhkäsempiä aikoja. Tai olisiko yöpymisvinkkejä Orlandoon? Mieluusti kokattaisiin itse ainakin siellä. Orlandosta sitten Key Westiin, jossa 2-3 pv. Myös ehdittäisiin käymään Evergladesissa, vuokra-auto alla. Minne muualle kannattaisi Floridassa suunnata? Kuumaahan siellä kesällä on... Kaikenlaiset vinkit otetaan ilolla vastaan.

6

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BeenThereDoneSomething

Johan siinä on ajelemista pariin viikkoon luvassa. Mietin vain, että kannattaisiko teidän ensin suunnata Orlandoon, sitten sukkuloida Fort Lauderdalesta Miamiin sekä muualle lähiympäristöön ja sitten suunnata Evergladesin kautta Key Westiin. Meinaan vaan, että Orlandosta Key Westiin on 7 tunnin ajomatka.

Motelleja en osaa itse suositella, vuokra kämpästä ja hotellimajoituksesta on hyviä kokemuksia.

• goingousa2016

Kiitoksia paljon vinkistä. Tosiaan yhtä soittoa ei kannata Orlandosta lähteä laskeutumaan.

• Fort Lauderdalessa paras majoituspaikka on Vacation VIllage at Weston. 1 viikko 60 neliön lomahuoneisto neljälle maksaa kesä-heinäkuussa noin 300 euroa.
      Paras suoajelu- ja alligaattorikohde on lähelle Westonia, matka-aika noin 20 minuuttia, Everglades Holidat Park. Lisätietoja allekirjoittaneelta.

• Ja vielä äskeiseen lisäyksenä Orlandossa esim. viikko Vacation Village at Parkway hotellissa neljälle noin 300 euroa. Vaihtoehtoja on kymmenittäin . .

• eipidäpaikkaansa

Tuo vacation village 1vko maaliskuussa yli tonnin eikä sallita alle 18 vuotiaita.

• Kun on jäsen, niin hinta on se, minkä mainitsin . . ja samalla hinnalla pääsee kaveritkin . . *wink*
        Olen monia perheita ja pariskuntia ohjannut sinne ja kovin ovat viihtyneet . .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2571
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      392
      2072
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1782
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1571
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1461
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1102
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1083
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      69
      971
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      905
    Aihe