varatut ihmiset chattailee

sinkkumies

olen huomannut,että täällä hakee yllättävän moni apua parisuhdeongelmiinsa,niin miehet kuin naiset.taitaa olla todella tärkeä paikka tämä monelle,mutta ettekö voi sanoa sitä heti suoraan,että olette naimisissa,itse ainakin toivoisin,että teille ruikuttajille olisi oma huone täällä,kaikki ei jaksa kuunnella valituksianne,kuinka puoliso on ilkeä.kenessäkään teissä ei ole ollut mitään vikaa itsessänne,joiden kanssa olen jutellut.on tietysti hyvä juttu että saa purkaa jollekin sydäntään,mutta pitääkö sitä ahdistusta jakaa.itse olen tullut pitämään tänne ainakin hauskaa.mutta hyvää jatkoa kuitenkin

63

5468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varattu

miksi ei saisi..itse ainakin kerron että olen aviossa. miksi sitä salamaan ja en todellakaan
      ruikuta täällä avio-ongelmistani. löytyyhän sitä
      muutakin juteltavaa...niihin ongelmiin löytyy apu
      muualta, sitä vartenhan on ammattiauttajat.
      lykkyä sinulle chattailyssä, toivottavasti löydät
      kohtalontoverin..ja synkkää yhteen.

• varattu chattailija

Ei kai se,onko varattu tai ei,kiellä cattailemasta
        sehän olisi kuin kielettäisiin puhumasta ! hölmöä

• tua

SAMALLATAVOINHAN TÄÄLLÄ KUKA VAAN VOI SÄTTÄILLÄ!!

itse olen varattu ja sanon sen kyllä jotten ala minkään vonkaajan kanssa ees keskusteelee sillä olen todellakin VAIN juttelemassa,en SEIKKAILUA/
      KOKEMUKSIA HAKEMASSA!!

siksi siis mieluumin juttelenkin varatun kanssa sillä heillä riittää avarakatseisuuta jutteluun kun ei tarvitse miettiä pariutumista!!

KYSYMINEN EI EDELLEENKÄÄN MAKSA,joten kysäse miten se on niin säästyt virsiltä!!

• Varattu tai ei

Onkos jotenkin kiellettyä käydä chatissa jos on ns. varattu. Kai varatuilla ihmisilläkin on oikeus puhua. Vai onko niin jos olet varattu tyydy "kohtaloosi" äläkä edes puhu kenellekkään. Avarakatseisuutta myös sinne sinkkupuolelle.

• *Suukkosuu(n)*

..heh. Moon kans ihmetelly et ainaskii 40 on muuttunu varattu-painoitteiseks. Se on fiksu, joka heti sanoo olevasa varattu, koska sillo voi päättää haluuko jatkaa keskustelua vai ei. Varatut vonkaajat on pahimmasta päästä, varsinkaa jos salaavat sen, et ovat liitossa.

Sinkuille vois olla oma satti, koska ohan niitä sellasiikii immeisii, jotka etsivät ikiomaasa. Sit ko ei oo haku päällä ja haluu vaan hasssutella ja jutskata, vois mennä varattujen puolelle..heh ;)

Eiks ois kiva idea ;)))))))))

• kysyvä

Avio-ongelmistakin voi jutella, sillä yllättävän usein keskustelukumppanillakin on samoja ongelmia. Mutta ketään ei pidä väkisin vetää vakavampiin aiheisiin, siitä olen samaa mieltä. Hauskaa tänne tullaan pitämään ja unohtamaan ne ongelmat.
        Eikös tuolla sinkut.netissä ja muissa semmosissa ole keskustelupalstoja sinkuille, jotka etsivät 'sitä oikeaa'. Paheksun kyllä minäkin sitä, että salataan oikea aviosääty ja esitetään jotain muuta kuin ollaan. Onneksi suurin osa on reilua porukkaa, minä en ainakaan ole kohdannut muunlaisia. Mutta, kaikki mahtuvat joukkoon kun on avarakatseisuutta, suvaitsevaisuutta, rehellisyyttä ja leikkimieltä mukana jutussa.

• lauri
        kysyvä kirjoitti:

Avio-ongelmistakin voi jutella, sillä yllättävän usein keskustelukumppanillakin on samoja ongelmia. Mutta ketään ei pidä väkisin vetää vakavampiin aiheisiin, siitä olen samaa mieltä. Hauskaa tänne tullaan pitämään ja unohtamaan ne ongelmat.
        Eikös tuolla sinkut.netissä ja muissa semmosissa ole keskustelupalstoja sinkuille, jotka etsivät 'sitä oikeaa'. Paheksun kyllä minäkin sitä, että salataan oikea aviosääty ja esitetään jotain muuta kuin ollaan. Onneksi suurin osa on reilua porukkaa, minä en ainakaan ole kohdannut muunlaisia. Mutta, kaikki mahtuvat joukkoon kun on avarakatseisuutta, suvaitsevaisuutta, rehellisyyttä ja leikkimieltä mukana jutussa.

täällä ei lue onko tämä chat tarkoitettu vartuille tai sinkuille eroneille tai mille leskeille - joten voimme itse olla rehellisiä tai satusetiä kertoa mitä haluamme mutta sekin jääköön jokaisen oman tunnon kätköihin ja mitä kukin täältä etsiikään ?
        en tuomitse ketään ja toivon ettei myöskään minua vaikka olen varattu lauripoika

• tyytyväinen varattu-chattaili
        kysyvä kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että kun chattailee, oli sitten varattu tai vapaa, se on erittäin hyvää terapiaa. Ja jos sitten toisen tajuaakin todella mukavaksi ihmiseksi, voi saada hyvän ystävän! Ystäviä, sekä mies-että naispuolisiahan tarvitsee aina. Ei kaikki ole niin kiinnostuneita, että oletko vapaa vai et. Ainahan sitä saa keskustella. Tiedä vaikka kohtalontoverit auttaisiva toinen toistaan... Kaikki riippuu kuitenkin itsestä, mitä haluaa paljastaa mitä ei. Älkää myrkyttykö!!!!!

• Leski

No ehkä et ole viellä kasvanut valmiiksi,
        Ymmärtämään vapaudessa ei ole ulkopulista kaikki sisäistä sehän on sielussa.
        Kun lukee 40 .Siellä on ihmisiä joilla on jo rakennettu useasti oma pieni maailma.
        Ei olla enää sillalailla vapaita, on lapsia eroja kuolemaa elettyä elämä .

Olen tavannut sinut . Koin aikamoisena loukkauksena kun ilmoitit yleisellä ,että
        et juttele varattujen kanssa kun nyt satun olemaan leski ,mutta en omasta mielestäni vapaa . Ehkä sinun näkemyksesi mukaan kyllä .
        Katso myös mustakin on luojan luomaa.
        Muista siellä on muitakin rehellisiä , älä heitä ensimmäistä kiveä.

• Erik39

se joka nytkin salaa olevansa varattu, ts. esittää sinkkua, voisi ehdottamassasi sinkkuchatissakin esittää sinkkua. Ei sellainen sinkkuchatti ongelmaa poistaisi.

• Capre

>...huomioisin tämän seikan hyvin oleisena;
        "sinkkuutta"joutunu harrastaan jonkun vuoden
        ja "sinkkukerhoissa" kohtaan ihmisiä niin,
        haenko ystäviä..sexseuraa..vai mitäkö!?!Jos
        vakiparia etsii(?)voiko sitten puhua ns.SINK-
        KUUDESTA enään?t.Capre gsm:0414714275/e-mail:
        [email protected]

• *Suukkosuu*
        Leski kirjoitti:

No ehkä et ole viellä kasvanut valmiiksi,
        Ymmärtämään vapaudessa ei ole ulkopulista kaikki sisäistä sehän on sielussa.
        Kun lukee 40 .Siellä on ihmisiä joilla on jo rakennettu useasti oma pieni maailma.
        Ei olla enää sillalailla vapaita, on lapsia eroja kuolemaa elettyä elämä .

Olen tavannut sinut . Koin aikamoisena loukkauksena kun ilmoitit yleisellä ,että
        et juttele varattujen kanssa kun nyt satun olemaan leski ,mutta en omasta mielestäni vapaa . Ehkä sinun näkemyksesi mukaan kyllä .
        Katso myös mustakin on luojan luomaa.
        Muista siellä on muitakin rehellisiä , älä heitä ensimmäistä kiveä.

Mitä sie ny höpiset??? Mineen oo sinua tavannu enkä muitakaan, joten poika poika... mietippä mitä siellä kirjottelet.
        Ja Sinä oot yks niistä, jotka eivät uskalla omalla nikillään tääl kirjottaa. Kyl se kuule kuvaa jotain ihmisestä, et ei pysty vastaamaan tekosistaan. Mitä Sie pelkäät???

Sitäpaitsi... minä teen valintoja, kuten kaikki muutkin ja ne valinnat on tarkkaan mietittyjä ja perusteltuja minun elämäni kannalta. Piste.

Hauskaa onnellista Siullekii ;))
        Ja sitäpaitsi..kukaan meistä ei ole koskaan kasvanut valmiiksi... paitsi sillo ko sielu lentää kehosta pilviin ;))

• *Suukkosuu*
        Erik39 kirjoitti:

se joka nytkin salaa olevansa varattu, ts. esittää sinkkua, voisi ehdottamassasi sinkkuchatissakin esittää sinkkua. Ei sellainen sinkkuchatti ongelmaa poistaisi.

... se riski siinä on ja se tiedostetaan.

• tapsa

OLET HAKOTEILLÄ SILLÄ HENKILÖKOHTAISESTI EN OLE KOSKAN VONGANNUT SINUA MITENKÄÄN SILLÄ OLEN KERTONUT MIKÄ ON KUPLETIN JUONI.Oleko kanssani samaa mieltä tästä????

• *cat*

.. olla kaikkien sinkku chattaajien kauhu..
      Varattu nainen joka kaiken kukkukkaraksi on valinnut sexbaarin paikakseen pitää hauskaa ja vaihtaa mielipiteitä, tai vaihtoehtoisesti keskustellakseen vaikka niistä mahdollisista parisuhdeongelmista tai muuten päivänpolttavista asioista.

Kuitenkin nämä viimeksi mainutut keskustelun aiheet ovat sellaisia joista juttelee vain niiden ihmisten kanssa jotka ovat tulleet tutuiksi siinä määrin että heille voi puhua ja he voivat puhua sinulle omista henkilökohtaisista asioistaan.
      Sätti ei ole kaikille vain hauskanpitoa varten, jokaisella meistä on omat "tarpeemme" sen käyttämiseksi..joillain ajankulu ja joillain jokin muu sosiaalinen tarve.
      Kunnioitetaan jokaisen oikeutta käyttää chattia niinkuin he parhaaksi katsovat.

Jokainen meistä valitsee keskustelukumppaninsa ja kenenkään kanssa ei ole pakko keskustella.

• Skywalker

Moikka!
        Pisti silmään kirjoituksesi ja olen samaa mieltä asiasta.Jokainen toimii, niinkuin itse ja itselle katsoo parhaaksi. Itsekin olen varattu, mutta välillä kaipaan ulkopuolista juttuseuraa, vaihtamaan ajatuksia.Joo, ja kyllä pikkuflirttikin ihanan ja fiksun naisen kanssa on ihanaa, pakko myöntää. Kaikkea hyvää päivääsi ja kirjoittele joskus jos siltä tuntuu.

Aurinkoisin terveisin

Tomppa Hesasta

• Skywalker

Moikka!
        Pisti silmään kirjoituksesi ja olen samaa mieltä asiasta.Jokainen toimii, niinkuin itse ja itselle katsoo parhaaksi. Itsekin olen varattu, mutta välillä kaipaan ulkopuolista juttuseuraa, vaihtamaan ajatuksia.Joo, ja kyllä pikkuflirttikin ihanan ja fiksun naisen kanssa on ihanaa, pakko myöntää. Kaikkea hyvää päivääsi ja kirjoittele joskus jos siltä tuntuu.
        [email protected]
        Aurinkoisin terveisin

Tomppa Hesasta

• ;o))
        Skywalker kirjoitti:

Moikka!

Aurinkoisin terveisin

Tomppa Hesasta

Samaa mieltä, olen naispuolinen, ja täysin samaa mieltä...

;o))

• sinkkumies

menee nämä teidän vastaukset,en ole kieltänyt ketään varattua sättäilemästä,vaan toivoin heti kättelyssä rehellisyyttä siitä onko varattu vai ei,itselleni on käynyt 3 kertaa,että kun olemme tutustuneet jo toisiimme,niin sitten tunnustetaan vasta,että on aviossa,mutta on niin pirun vaikeeta ym ym,minusta se ei vaan ole oikein,ei vastapuolikaan varmaan tule iloiseksi kun sanon hei hei.että silleen.

• Ystävätär

Mukavaa on chattailla varattuna eikä tarvii piilossa chattailla aviomieheltä.Kyllä sitä pitää pientä flirtailua;) olla ei se niin vakavaa elämä saa olla kerranhan täällä vain eletään.Ja mukava jutustella varattujen että sinkkujen kanssa. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan...

• Pekka
        Ystävätär kirjoitti:

Mukavaa on chattailla varattuna eikä tarvii piilossa chattailla aviomieheltä.Kyllä sitä pitää pientä flirtailua;) olla ei se niin vakavaa elämä saa olla kerranhan täällä vain eletään.Ja mukava jutustella varattujen että sinkkujen kanssa. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan...

Niin, ollaanko me varatut jotenkin b-luokan kansalaisia täällä chateissa? Kai meilläkin on oikeutemme chattailla!

On kuitenkin totta että rehellisyys maan perii eli avoimesti heti kaikki kortit esille eli hakekaa sinkut seuraa niinkuin varatutkin, jättäkää viaton juttelu ja virtuaaliflirtti meille jotka sitä haluamme harrastaa

Pekka

[email protected]

• unikki
        Pekka kirjoitti:

Niin, ollaanko me varatut jotenkin b-luokan kansalaisia täällä chateissa? Kai meilläkin on oikeutemme chattailla!

On kuitenkin totta että rehellisyys maan perii eli avoimesti heti kaikki kortit esille eli hakekaa sinkut seuraa niinkuin varatutkin, jättäkää viaton juttelu ja virtuaaliflirtti meille jotka sitä haluamme harrastaa

Pekka

[email protected]

,,,,uskon täysin, että te varatut jaksatte ja innostutte flirttiin sun muuhun mutta älkää hyvät ukot luulko, että vapaa nainen teidän kanssa viitsii muuta kuin minuutin pari pelleillä.

• Ystävätär
        Pekka kirjoitti:

Pekka

[email protected]

Kurkkasin sähk. post.osoit!En vastannut mitään!;);):)

• woman
        Ystävätär kirjoitti:

kerranhan sitä eletään, niinpä. Ja useasti erotaan, niinpä. Miksi erotaan? No, ei tarvitse siihen kauan vastausta miettiä!!!

• daadaa
        Pekka kirjoitti:

Pekka

[email protected]

mua yäköttää....
        varatut sättääjät vonkaamassa seksiä....
        taitaa puuttua enemmän kuin vähän...kummastakin päästä.

• sinkkumies

minusta olisi hyvä,kun rekkaamisen yhteydessä laitettaisiin nikin perään tunnus esim:a=avo/aviossa,e=eroamassa,s=sinkku,mutta eiköhän siinäkin suurin osa taas huijaisi.

• nette

Siis mitä kaikkee hulluu sitä kuulee, tuntuu kyllä ett on olemassa ihmisiä, joiden kertakaikkiaan tulis ettiä joku muu foorumi itsensä totettamiseen ja seuranhakuun....
        Jos kerran siviilisäädyt nikkiin, niin miks ei samalla virallisteta näitä sättisuhteita, sättikihlat ja sättihäät...keksittäs joku merkki niille, jotka on virtuaaliparinsa jo löytäneet, niille sitten virtuaalipariterapiaa,virtuaaliparimiittejä
        Ettei vaan vahingossa kuluta peräti puolta tuntia keskustellen ennenkö tuleekin ilmi, että toinen onkin virtuaalivarattu...*kikaherv*

• *Suukkosuu (n)*

....idea.... nikkiin merkintä onks vapaa vai varattu..jeee..voi nakata kaik epäsopivat pois kaapista..heh ;))

Eikä tarvii kysyy het et ookkonää sinkku..heh ;))

*sinkuttaa ja hymyilee*

• pikkutarkka

rekisteröintimerkkiin e vasta kun on jo eronnut ja ero täysin selväksi puitu.

• tuota tuota
        nette kirjoitti:

Siis mitä kaikkee hulluu sitä kuulee, tuntuu kyllä ett on olemassa ihmisiä, joiden kertakaikkiaan tulis ettiä joku muu foorumi itsensä totettamiseen ja seuranhakuun....
        Jos kerran siviilisäädyt nikkiin, niin miks ei samalla virallisteta näitä sättisuhteita, sättikihlat ja sättihäät...keksittäs joku merkki niille, jotka on virtuaaliparinsa jo löytäneet, niille sitten virtuaalipariterapiaa,virtuaaliparimiittejä
        Ettei vaan vahingossa kuluta peräti puolta tuntia keskustellen ennenkö tuleekin ilmi, että toinen onkin virtuaalivarattu...*kikaherv*

miten vakavasta asiasta on kysymys, jos chatissa jutustelee ja milloin sitä sitten on virtuaalivarattu ja miten vakavasti se pitäisi ottaa? Nyt on näet niin, että on tullut luvattua yhtä ja toista ja en ole piru vie tiennyt, että niin vakavasta suhteesta on kysymys. Miten minun rukan jatkossa käy, kun en ole arvannut kovin uskollinen olla enkä niin vakavasti sitä kerran puoliksi leikilläni antamaani lupausta ole muistanut pitää. Taitaa tulla tupen rapinat nyt. Mikä minua parkaa nyt odottaa, nettieroko? Täytyykö sitä jostain virastosta hakea vai siellä chatissako sekin asia on puitava ja yleiselläkö ihan? Laittanevat minut jalkapuuhun tai polttoroviolle raahannevat, kun en ole niin kovin uskollinen tietänyt olla. Nyt tuli itku!!!

• matikkakoira

Hyvä sinkkumies.. missä on suvaitsevaisuutesi ???
      Hauskanpitäjille on omia hupihuoneitaan, keskusteluhuoneethan on juuri oikea paikka niille
      sinun "ruikuttajillesi".
      Olen keskustellut lukuisten näistä ongelmista
      kärsineiden kanssa ja olen saanut itsekkin eroni
      jälkeen heiltä vastavuoroisesti hyvän mielen.
      Sinkuille joilla on ns. haku päällä on sitä varten omia kanaviaan.. ehkä sinun pitää harkita
      sitä että oletki itse oikeanlaisessa huoneessa.
      Sinun hauskan pitohalusi takia ei varmaankaan
      tarvitse muiden pitää ahdistuksiaan sisällään.
      Toivon sinulle hauskoja hetkiä chatissa, mutta
      anna myös muille mahdollisuuksia.
      SUVAITSEVAISUUDELLA KESTÄÄ MYÖS TOISTEN AHDISTUKSEN.
      MUISTAKAA YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ NIITÄKIN YSTÄVIÄ JOIHIN OLETTE HARVOIN YHTEYDESSÄ.

• *suukkosuu(n)*

Sieki se matikka ny yrität taas jottain sellasta, jost et tiijä mittään ja luulet olevasi fiksu. *käkättää*

• sinkkumies
        *suukkosuu(n)* kirjoitti:

Sieki se matikka ny yrität taas jottain sellasta, jost et tiijä mittään ja luulet olevasi fiksu. *käkättää*

kiva huomata että joku muukin on aistinut saman täällä,minusta on reilua että sanoo heti onko varattu vai ei,eikä vasta viikonpäästä,itse olen siihen miinaan mennyt,että on valehdeltu päin naamaa.jatkoja:))))

• *Suukkosuu(n)*
        sinkkumies kirjoitti:

kiva huomata että joku muukin on aistinut saman täällä,minusta on reilua että sanoo heti onko varattu vai ei,eikä vasta viikonpäästä,itse olen siihen miinaan mennyt,että on valehdeltu päin naamaa.jatkoja:))))

No jooh... mä voisin kertoo kymmenestä miehestä, jotka on ns. viilanneet linssiin. Kamala hehkutus..salailu, vaan pian se totuus paljastuu.

Harmi vaan, et moinen on ihan turhaa ajanhaaskausta. Minä ko en ruppee varattujen kaa pelleilee. Siitä ei hyvää seuraa ja ainut joka kärsii on se vapaa.

Vaan kato... tääl jo moni älähtäny sun alotustekstille. Ei ne muuten älähtäs ellei kalahtas nilkkaan..heh ;)) Ei oo puhtaat jauhot niil pusseissa..heh ;))

Moon täysin samaa mieltä ko sie. Kun joku kysyy et.. "ikäs ja mistä", niin miepä oonkii ruvennu kysyy et "sinkku vai varattu"..heh... ja kyl het sanon pai pai, jos varattu.

Ja kylhä nää vakkarit taas kohahtaa ko suukkis on laukonu asioita ja aivan suoraan. Vaan suoruus ja avoimuus, noon tarkeit juttuja eikä moni sellaista pysty olee... harmillista.

Eikä myö olla ruikuttamassa.. ne varatutha siel ruinaa ja vonkaa ja hellyyttä itkee..heheh ;))

Mut siulle tsemppiä... niin ja huomaatko.. ei tääl moni enää uskalla omalla nikillään kirjotta.. ne pelkää et toiset alkaa karttaa tai jotain.. sekii on aika surullista ko tollai pittää piiloutuu.

Terppa ja lippuu korkeella ;)))

• sinkkumies
        *Suukkosuu(n)* kirjoitti:

No jooh... mä voisin kertoo kymmenestä miehestä, jotka on ns. viilanneet linssiin. Kamala hehkutus..salailu, vaan pian se totuus paljastuu.

Harmi vaan, et moinen on ihan turhaa ajanhaaskausta. Minä ko en ruppee varattujen kaa pelleilee. Siitä ei hyvää seuraa ja ainut joka kärsii on se vapaa.

Vaan kato... tääl jo moni älähtäny sun alotustekstille. Ei ne muuten älähtäs ellei kalahtas nilkkaan..heh ;)) Ei oo puhtaat jauhot niil pusseissa..heh ;))

Moon täysin samaa mieltä ko sie. Kun joku kysyy et.. "ikäs ja mistä", niin miepä oonkii ruvennu kysyy et "sinkku vai varattu"..heh... ja kyl het sanon pai pai, jos varattu.

Ja kylhä nää vakkarit taas kohahtaa ko suukkis on laukonu asioita ja aivan suoraan. Vaan suoruus ja avoimuus, noon tarkeit juttuja eikä moni sellaista pysty olee... harmillista.

Eikä myö olla ruikuttamassa.. ne varatutha siel ruinaa ja vonkaa ja hellyyttä itkee..heheh ;))

Mut siulle tsemppiä... niin ja huomaatko.. ei tääl moni enää uskalla omalla nikillään kirjotta.. ne pelkää et toiset alkaa karttaa tai jotain.. sekii on aika surullista ko tollai pittää piiloutuu.

juu,niin näytti kolahtavan,kuten huomaat,me taidammekin olla ainoita sinkkuja täällä,itse olen mennyt miinaan kolmen naisen kanssa,sen takia että ovat valehdelleet olevansa sinkkuja,mutta myöhemmin se onkin paljastunut ihan muuksi,reilua peliä kannatan,siinä jokainen löytää mieluisensa juttukaverin.40 vakkareita pitääkin välillä lämmittää,ovat niin pirun kriittisiä aina kaikkia ns,ulkopuolisia/toisen näkemyksen omaavia kohtaan,kiva myös huomata että kun on torjunut jonkun varatun,niin jopas nikki vaihtuu nopsaan.monella olisi kyllä itsetutkiskelun paikka.ja kaiken lisäksi olen huomannut,että juuri varatut tarjoaa/tyrkyttää itseään eniten.TERKKUJA KAIKILLE SAMAA MIELTÄ OLEVILLE..PS.SUUKKIS,SINÄ AINAKIN OLET OLLUT AINA REHELLINEN

• *cat*
        *Suukkosuu(n)* kirjoitti:

*miettii päänsä pahki* vai varatut vain ruinaa ja vonkaa.. miksi kutsutaan sellaita ihmistä joka ei vaivaudu edes keskustelemaan varatun chattääjän kanssa ...epätoivoiseksi parin etsijäksi???

Eikö "varatulla" chattääjällä mielestäsi ole mielipiteitä tai sanomisen arvoisia asioita..pitääkö täällä kaikkien olla etsimässä itselleen kumppania, niinkuin annat viestissäsi ymmärtää itsesi tekevän?

Edelleen aion jatkaa sättimistä valitsemassani paikassa mitenkään piilottelematta sivilisäätyäni (naimisissa) tai sitä että olen muutenkin perheellinen ihminen.

Avoimesti aion myös keskustella jokaisen asiallisen henkilön kanssa heidän sivilisäätyynsä, sukupuoleensa tai jopa suuntautumiseensa katsomatta.

Sinulla on kuitenkin omat mielipiteesi ja niihin olet oikeutettu.. anna sama oikeus omiin mielipiteisiin myös muille chatin käyttäjille.

Kalikan sen kummemmin kolahtamatta ja täysin omalla nikillä

*cat* mouruten taas täysillä

• sinkkumies

et taida olla edes seurannut tätä keskustelunkulkua,kun noin pihalla olet,että älä sitten ota edes kantaa,tämä on vain yksi mielipide,ei tuomio,hyvää jatkoa sinullekkin

• matikkakoira

Olen seurannut kyllä näitä keskusteluja ja vastaavia muitakin.
        Jokaisella asialla on vähintään kaksi puolta,
        myös minä esitin omani.. ei sekään ole mikään tuomio.
        Uskoisin että kun olette aloittaneet kirjoituksenne niin odotatte myös niihin vastauksia, aina ne vastaukset eivät ole samoja
        mielipiteitä kuin teidän, mutta varautukaa myös siihen että asioista ollaan myös muutakin mieltä
        kuin se teidän mielipiteenne asiasta.
        Suukkosuulle erikseen: keskustelimme joskus kesällä ja silloin ainakin olit ruikuttaja josta
        sinkkumies kirjoittaa.. nyt sitten oletkin valmis
        iskemään ruikuttajia vastaan..
        Sory, että toin asian esille, mutta yrittäisit
        edes sopeutua johonkin..
        Molemmille myös yhteisesti lukekaa joskus myös muita asiaan liittyviä keskusteluja niin tiedätte
        asiasta monen muunkin kannan.
        Hyvää jatkoa molemmille.. itkekää ja ruikuttakaa joskus niin ette ole niin katkeria.

• *suukkosuu*
        matikkakoira kirjoitti:

Uskoisin että kun olette aloittaneet kirjoituksenne niin odotatte myös niihin vastauksia, aina ne vastaukset eivät ole samoja
        mielipiteitä kuin teidän, mutta varautukaa myös siihen että asioista ollaan myös muutakin mieltä
        Suukkosuulle erikseen: keskustelimme joskus kesällä ja silloin ainakin olit ruikuttaja josta
        edes sopeutua johonkin..
        Molemmille myös yhteisesti lukekaa joskus myös muita asiaan liittyviä keskusteluja niin tiedätte
        Hyvää jatkoa molemmille.. itkekää ja ruikuttakaa joskus niin ette ole niin katkeria.

Mistähän minä oon ruikuttanu? Minoon ollu sinnku jo kauan ja tiijän tasan varattujen kotkotukset. Kuule.. mie oon mätkiny miehii laukulla päähä ko ne helvatan idiootit ovat totaalisen napakeskeisii ja oman mielihyvän hakijoita. Ei näy missään huomaavaisuutta ei.

Kuule ihan oksettaa kaik jotka sanookii olevasa varattuja ja hulluna kaapissa erotiikkaa vinkuu. Voi sääli niitten vaimoja tai puolisoja.

Vaan mie mielummin juttelen nää paremmat jutut livessä.. tää on katkeematon putki jos tääl alkaa palstalla tarinoita pitemmin kertoo.

Mut kyl mie ymmärrän ko vanhempi immeinen oot, niin jo se huumorintajukii häviää *ulvoo ja räkättää*

Hauskaa onnellista matikkakalalle...kiäh ;))

• huhuhuh
        matikkakoira kirjoitti:

edes sopeutua johonkin..

vi sinua matikkakoira, vai chatista lohtua avio-ongelmiin, no kukin taplaa tyylillään, nyt olisi yksi huoneenpaikka varmastikin tarpeen, avioliittoneuvola. Siellä voisitte pohtia missä ja mikä ja miten meni pieleen ja voi tätä surkeutta jne...
        Ei, ei jaksa kuunnella teitä eroamassa olevat, vielä vähemmän ruikuttavia ukkomiehiä, joita valitettavasti on liikaa liikkeellä.
        Onko tosiaan vaikeeta ymmärtää, että esim. sinkkumies joka puhuu asiaa, niin meitä sinkkuja on paljon, ei meitä kiinnosta teidän eromurheenne ja käsittääksemme meillä on täysi oikeus olla ihan missä huoneessa vain, emme mekään valita.
        Jättäkää hyvät ukkomiehet nyt vidoinkin sinkut rauhaan, koskee siis akkanaisia samaten.
        Me haluamme jutella harrastuksistamme sun muista, emme ruikuta, emmekä hae seuraa niin innokkaana kuin te aviossa olevat.

• matikkakoira
        huhuhuh kirjoitti:

vi sinua matikkakoira, vai chatista lohtua avio-ongelmiin, no kukin taplaa tyylillään, nyt olisi yksi huoneenpaikka varmastikin tarpeen, avioliittoneuvola. Siellä voisitte pohtia missä ja mikä ja miten meni pieleen ja voi tätä surkeutta jne...
        Ei, ei jaksa kuunnella teitä eroamassa olevat, vielä vähemmän ruikuttavia ukkomiehiä, joita valitettavasti on liikaa liikkeellä.
        Onko tosiaan vaikeeta ymmärtää, että esim. sinkkumies joka puhuu asiaa, niin meitä sinkkuja on paljon, ei meitä kiinnosta teidän eromurheenne ja käsittääksemme meillä on täysi oikeus olla ihan missä huoneessa vain, emme mekään valita.
        Jättäkää hyvät ukkomiehet nyt vidoinkin sinkut rauhaan, koskee siis akkanaisia samaten.
        Me haluamme jutella harrastuksistamme sun muista, emme ruikuta, emmekä hae seuraa niin innokkaana kuin te aviossa olevat.

Ensinnäkin sanon ,, mulla ei ole erohuolia,,
        mulla on takana onnelinen ero, josta ei ole ruikutuksen aiheita jäänyt.
        Olen siis myös sinkku. Mutta ns. sinkkuhuoneita on
        sex-baareineen vaikka kuinka paljon suomalaisissa
        palvelimissa. Miksette te ahdasmieliset sinkut ole niissä vaan tulette vapaalle keskustelukanavalle. Miettikääs kuka tämän sinkkujen ruikutuksen aloitti, jotta muut menkää muualle.
        SIIS OLEN MYÖS SINKKU JA EN OLE RUIKUTTANUT EROANI
        KENELLEKKÄÄN, MUTTA JOS JOKU ON HALUNNUT KERTOA OMISTA MURHEISTANI, NIIN EN SUINKAAN SEN TAKIA
        KIELTÄYDY KESKUSTELUISTA, TAVALLAAN HEKIN OVAT AINAKIN OSA HEISTÄ OVAT YKSINÄISIÄ LIITOSSAAN JA
        HENKISIÄ SINKKUJA,, EI HEITÄ SEN TAKIA KANNATA
        HYLJEKSIÄ.
        Huhuhuh sanot kirjoituksesi lopussa ettet ruikuta
        mitäs muuta tuo kirjoituksesi on, että teidät pitää jättää rauhaan..olet kyllä rauhassa kun et avaa chattihuonetta ittellesi..

• matikkakala
        *suukkosuu* kirjoitti:

Mistähän minä oon ruikuttanu? Minoon ollu sinnku jo kauan ja tiijän tasan varattujen kotkotukset. Kuule.. mie oon mätkiny miehii laukulla päähä ko ne helvatan idiootit ovat totaalisen napakeskeisii ja oman mielihyvän hakijoita. Ei näy missään huomaavaisuutta ei.

Kuule ihan oksettaa kaik jotka sanookii olevasa varattuja ja hulluna kaapissa erotiikkaa vinkuu. Voi sääli niitten vaimoja tai puolisoja.

Vaan mie mielummin juttelen nää paremmat jutut livessä.. tää on katkeematon putki jos tääl alkaa palstalla tarinoita pitemmin kertoo.

Mut kyl mie ymmärrän ko vanhempi immeinen oot, niin jo se huumorintajukii häviää *ulvoo ja räkättää*

Hauskaa onnellista matikkakalalle...kiäh ;))

Mie mittään tiiä tuosta huumorista, onko se jottain syötävee. Ikäähän sitä on kyllä kertynyt
        ja varhaisnuorisodementiakin vaivaa.
        Johtunee kuitenkin uusimpien tietojen perusteella
        alkoholin puutostaudista, raittiille kun ei viina
        maistu.
        Ja viina vähentää dementoitumista.
        Siunkin kanssa on ollut ihan kiva keskustella
        ja myös jatkossa, ruikitat sitten tai et.
        Oikeeein hyvää jatkoa valitsemallesi suuntaukselle. Halipuitit ;))))))))

• pöh
        matikkakoira kirjoitti:

Ensinnäkin sanon ,, mulla ei ole erohuolia,,
        mulla on takana onnelinen ero, josta ei ole ruikutuksen aiheita jäänyt.
        Olen siis myös sinkku. Mutta ns. sinkkuhuoneita on
        sex-baareineen vaikka kuinka paljon suomalaisissa
        palvelimissa. Miksette te ahdasmieliset sinkut ole niissä vaan tulette vapaalle keskustelukanavalle. Miettikääs kuka tämän sinkkujen ruikutuksen aloitti, jotta muut menkää muualle.
        SIIS OLEN MYÖS SINKKU JA EN OLE RUIKUTTANUT EROANI
        KENELLEKKÄÄN, MUTTA JOS JOKU ON HALUNNUT KERTOA OMISTA MURHEISTANI, NIIN EN SUINKAAN SEN TAKIA
        KIELTÄYDY KESKUSTELUISTA, TAVALLAAN HEKIN OVAT AINAKIN OSA HEISTÄ OVAT YKSINÄISIÄ LIITOSSAAN JA
        HENKISIÄ SINKKUJA,, EI HEITÄ SEN TAKIA KANNATA
        HYLJEKSIÄ.
        Huhuhuh sanot kirjoituksesi lopussa ettet ruikuta
        mitäs muuta tuo kirjoituksesi on, että teidät pitää jättää rauhaan..olet kyllä rauhassa kun et avaa chattihuonetta ittellesi..

Voisitkos ystävällisesti määritellä mulle onnellisen eron?? Älä naurata!!

• Ystävätär

Varattu täällä "wonkaaaleee" ei vuaan haluuuaaa läppää heittää.:):);)

• Hymyä huuleen

Tulee mieleen, sellanen mainos
      ....ÄLÄ OTA SITÄ VAKAVASTI, ÄLÄ OTA SITÄ VAKAVASTI....
      Joo niitä ruikuttajia on tosiaan
      sekä varatuissa, että ei-varatuissa
      mutta nämä chatit on........
      ainakin minä olen ymmärtänyt niin ,
      että KESKUSTELUA varten.

Vai kuinka?

Helppo on laitta *rux* jos ei halua ottaa
      kantaa ruikutuksiin.

Joo ja niitä huijareita liikkuu,
      jotka esittävät vapaata, olen myös
      törmännyt,

Mutta ILOISTA CHATTAILYÄ,
      ÄLÄ NIIN KAUHEAN PAATOKSELLA SUHTAUDU!

LIUKASTA LASKIAISTA VAAN KAIKILLE!
      *HYMYILEE JA HALAA*

• chattinainen

Mä oon ainakin juttelemassa ja pitämässä hauskaa vaikka olen naimisissa ja aion sellaisena pysyäkin. Kerron kaikille jotka kysyvät olevani varattu ja myös kysymättä. Olen kuitenkin sitä mieltä että siviilisäädyn ei pitäisi olla sätissä mikään kynnyskysymys...en ole kokenut että esim. 40 olisi pelkästään seuranhakupaikka yksinäisille sinkuille, vaan ensi sijassa chattiä, rupattelua, niin kuin suora käännös englannista olisi. Ongelmia on kaikilla, ruikuttaminen ei ole siitä riippuvaista onko naimisissa vai ei. Hyvää jatkoa sulle sinkkumies. Muuten, oisko kuitenkin jotain parempiakin paikkoja löytää live-seuraa kun zätti...mee rohkeesti baanalle vaan = ) !

• sinkkumies

on se näköjään vaikeaa toisten lukea mistä on kyse,en tuomitse ketään varattua joka sen heti myöntää,mutta toiset varatut vain leikkivät täällä sinkkuja,ja lopulta pahoittaa toisen mielen,nämä ruikuttajat on asia erikseen joita en enään kuuntele,yksi asia vain ihmetyttää,mikä piru ajaa varatut sättäilee,jos liitto on kunnossa,minua ei ainakaan tänne saisi.ja sinä matikkakoira voit pitää nuo omat typerät ajatuksesi ominasi,etkä ota joka saamarin asiaan kantaa.leiki fiksua sätissä,älä täällä,uskottavuutesi on jo mennyt.

• *cat*

kuin mikä todellisuudessa on ei todellakaan ole mitää järkevää eikä aikuismaista käytöstä.
        Ennemmin tai myöhemmin valheellisuus paljastuu.

Ne jotka esittävät muuta kuin ovat.. tuntevat itsensä todennäköisesti "oikeassa elämässä" onnettomiksi parisuhteissaan joko niin että he sen itsekkin tajuavat tai alitajuisesti. Mutta kuitenkin kai heilläkin on oikeus tehdä niin kuin haluavat.

Onko se oikein toisia kohtaan?? EI..tietenkään

Kukaan ei kuitenkaan oikeassakaan elämässä voi välttämättä tietää toisen tarkoitus peristä ja mahdollisista parisuhteista välittömästi tapaamisen jälkeen.. tutustumista tarvitaan aina.. Aina löytyy ihmisiä joilla ei ole "puhtaita jauhoja pusseissaan" Miksi sätti sitten eroaisi tässäkään suhteessa muusta maailmasta?

Ja sitten tähän mietteeseen miksi varatut sättäilee.. Jokaisella on siihen oma syynsä.. muiden puolesta en voi vastata..

Omalta osaltani voin sen kertoakkin.

Saan ihmisiltä mielipiteitä erilaisista asioista jotka poikkeavat niin tuttavapiirini, mieheni kuin minunkin omista näkökannoista.
        Pidän tätä tavallaan avartavana harrastuksena muiden harrastusteni ohessa..

Jokainen ihminen tarvitsee itselleen omaa aikaa,
        ainaisella yhdessä ololla tukahduttaa helposti..
        Joku ottaa sen oman aikansa itselleen silloin vaikka sättimällä.. joku jollain toisella tavalla..

• -pikkukukka-

heh..te ootte kun pahaset kakarat hiekkalaatikolla.."mä en ainakaan oo sun kaa" tyyliin..chatti on vapaa kaikille, siviliisäätyyn tai sukupuoleen katsomatta... jokainenhan voi valita kenen kanssa *hiekkalaatikolle* istahtaa..

ja ihan niin tosissaan ei kuitenkaan tätä hommaa kannata ottaa...sillä mistä koskaan tiedät, kuka nikin takana lymyää...

siis... näinkö haluaisitte nikit:

O = sinkku
        OO = aviossa
        :# = ujo
        :{ = huumorintajuton
        :) = edellinen vielä tallella
        :$ = varoissaan oleva

yms...näitä vois sitten yhdistellä...ei jäiskään mitään kertomista enää...kun nikki kertois puolesta jo kaiken ja siihenhän vois vielä lisätä painon ja pituuden...

hei...chattäilyhän perustuu jännitykseen ja pieneen flirttiin....ja hyvään ystävyyteen..
        ja ennen kaikkea sehän on hauskanpitoa...

• ujox
        -pikkukukka- kirjoitti:

heh..te ootte kun pahaset kakarat hiekkalaatikolla.."mä en ainakaan oo sun kaa" tyyliin..chatti on vapaa kaikille, siviliisäätyyn tai sukupuoleen katsomatta... jokainenhan voi valita kenen kanssa *hiekkalaatikolle* istahtaa..

ja ihan niin tosissaan ei kuitenkaan tätä hommaa kannata ottaa...sillä mistä koskaan tiedät, kuka nikin takana lymyää...

O = sinkku
        OO = aviossa

yms...näitä vois sitten yhdistellä...ei jäiskään mitään kertomista enää...kun nikki kertois puolesta jo kaiken ja siihenhän vois vielä lisätä painon ja pituuden...

hei...chattäilyhän perustuu jännitykseen ja pieneen flirttiin....ja hyvään ystävyyteen..

Voikos tuota enään paremmin ilmaista *nauraa kippurassa*....

Muutoinkin hauskaa vuodenjatkoa kaikille ja terveisiä muille "ei niin ujoille" tutuille, joiden kanssa olen itsekkin, vaikkakin onnellisesti varattuna, hauskoja hetkiä viettänyt ja toivottavasti saanen viettää niitä edelleenkin.

• tyttönen
        -pikkukukka- kirjoitti:

O = sinkku
        OO = aviossa

Loistavasti kirjoitettu pikkukukka!! *hih*
        Olen samaa mieltä. :)

Tässä taitaa olla nyt asiat sekaisin. Ehkä sinkkumies tarkoittaa sättiSuhdetta.. sivilisäädyn valehtelemista kun ollaan jo jossain pidemmällä kuin jutustelussa.

Itse en kerro itsestäni oikeastaan mitään henkilötietoja; en nimeä, ikää, siviilisäätyä, painoa, pituutta, työpaikkaa, asuinpaikkaa, rinnanympärystä, puhelinnumeroa jne. Keskustelen mielelläni vaikeistakin asioista, nautin väittelystä ja flirtistä. En ole etsimässä elämänkumppania, en edes ystäviä live-elämääni.

Chatti on minulle ajanvietettä, väylä vaihtaa mielipiteitä, rentoutua älykkään flirtin parissa... Olen saanut tutustua upeisiin ihmisiin, saanut ystäviä ja mahtavia hetkiä. En ole kuitenkaan tavannut ketään ja tuskin tapaankaan. Silti nämä ystävät ovat rakkaita ja läheisiä.

Huijata ei saa. Ei ainakaan jos mennään jutuissa pidemmälle. Toisaalta tämä on oiva väylä olla kaunis ja rohkea; viehko viettelijätär tai komea herrasmies. Hiljainen hiirulainen uskaltaa täällä olla rohkeampi ja ehkä juuri sellainen mitä tahtoisi olla myös livessä. Varmasti kannattaa pitää järki kädessä jos lähtee itselleen rooleja luomaan. Toisten tunteilla ei saa leikkiä koskaan!!

Toivon kaikille mukavia hetkiä bittiavaruudessa!

• Ida

Ai että mua taas naurattaa...anteeks vaan.
        Mutta sinkkumies hei, hanki elämä!
        Jokaisen sättilän ovenpielessä muistutetaan että kuka tahansa voi sätis esiintyä kenenä tahansa ja tiedän ihmisiä ketkä ärsyttävät juuri kaltaisiasi täällä pilailemalla. Se on heidän hupiaan ja netissä kai sallittuakin.
        Itse olen varattu, en ruikuta mitään ei ole tarvetta sellaiseen. Käyn säteissä siksi, että sieltä on löytynyt juttuseuraa myös sinkkuja, kenen kanssa on ollut tosi antoisaa keskustella ja onpa ollut yleensä niin, että kun olen ilmoittanut olevani aviossa he ovat ruikuttaneet, että miksi kaikki sellaiset naiset ketkä kykenevät älyllisempään keskusteluun ovat varattuja, ehkä juuri siksi, että he kykenevät tuohon em. En sano etteikö sinkuissakin löytyisi, puhun vain omasta kokemuksestani.
        Mutta tosi on, että joka täältä itselleen hakee elämänkumppania joutuu varmasti pettymään monesti. Ja toinen mihin olen törmännyt on, että kehutaan itteesä maasta taivaaseen ja ne keitä olen tavannut livenä ovat olleet kyllä aikamoisia pettymyksiä.Ei tosin kaikki, mutta osa.
        Eli suositan siirtymistä IRL:n puolelle näissäkin pariutumisasioissa niin tulee kenties vähemmän harmillisia yhteensattumia. Mutta tietty osa on sosiaalisesti niin kyvyttömiä, että heidän on yritettävä täällä.
        Mutta jotensakin tyhmää alkaa inistä tollasesta......Täällä nimittäin vastuu jokaisella on itsellään, eteen voi tulla mitä tahansa.

• *Suukkosuu*
        -pikkukukka- kirjoitti:

O = sinkku
        OO = aviossa

.. noin paljoo noit korvamerkkejä...riittää toi O, se kertoo kaiken oleellisen.. muita luonteenpiirteitä ja varakkuutta ei luokitella eikä niihin tarvii rakastuu *Käkättää*

• tanja

...etenkin siitä haaveilevat miehet ja varatut sellaiset hukkaavat aikaani ja heidän päämääränsä on aina sama, ei tarvi varmaan sanoa mikä.
      Leikkimieltä ja hauskanpitoa (pitäisi olla), josta voi seurata ties mitä, mutta tosikot ukkomiehet ovat yököttäviä. Parempi olisi että menisivät keilaamaan, saisivat paremmin kaatoja.

• chattaaja

NÄIN ON! Mutta mitäs se haittaa??

• tiltu*

Mun mielestä avio ja muut suhde ongelmat pitäis ja kannattais keskustella ihan parin kanssa kaksin... parhaaseen selvyyteen pääsee just parin kanssa keskustelemalla eikä kuuntelemalla jotain nettihörhöö...mutta tähän oli vaan yks mielipide! -mun mielestä paras-

• näin on

,,,juuri noin on, samaa mieltä. Siis tottakai varatutkin chattaille, se heille huvia, he jos kutkaan sieltä seuraa hakee, . Ei sinkut, kuten luullaan.Sinkut tunnetusi vaikoivampia, siksi eivät nettiseuran perään eksy.
        Oi voi tunnen monia varattuja jotka salaseuransa ovat netin kautta löytäneet, on sekä miehiä että naisia, onnea vaan matkaan moraalittomat.
        Jos jonkun, niin sinkku-ihmisen on kylläkin pidettävä moraalistaan kiinni, varatuilla ei mitään menetettävää, näin olen huomannut.

• sinkkumies
        näin on kirjoitti:

,,,juuri noin on, samaa mieltä. Siis tottakai varatutkin chattaille, se heille huvia, he jos kutkaan sieltä seuraa hakee, . Ei sinkut, kuten luullaan.Sinkut tunnetusi vaikoivampia, siksi eivät nettiseuran perään eksy.
        Oi voi tunnen monia varattuja jotka salaseuransa ovat netin kautta löytäneet, on sekä miehiä että naisia, onnea vaan matkaan moraalittomat.
        Jos jonkun, niin sinkku-ihmisen on kylläkin pidettävä moraalistaan kiinni, varatuilla ei mitään menetettävää, näin olen huomannut.

tulikin sellaista asiaa,josta minäkin olen samaa mieltä:)))

• over

Haluaisin tähän kertoa oman chatstoorini...
      Olen naimisissa ja kotiäiti...nettiyhteys toi viime syksynä lupaavalta tuntuvan ajankulun minunkin elämääni chattailyn muodossa... Aviomiehelleni kerroin miten nyt on kivaa kun voin kotoa lähtemättä jutella niitä näitä ja tutustua uusiin ihmisiin... Viattomalla tavalla solmin "uusia suhteitani" yleisellä keskustellen niinkuin olin miettinyt; niitä näitä... Kuinkas ollakkaan tutustuin erääseen miespuoliseen myöskin aviossa olevaan mieheen ja tarkoituksemme oli jorista kaikkee ja muutaman päivän siinä privattiin tiiviisti... Hän alkoikin yllättäen tuntua mukavalta...liiankin... Mieheni teki omia havaintojaan käytöksessäni joille itse tulin sokeaksi... pian jo keksin jos jonkinmoisia selityksiä ja valheita päästäkseni chattaamaan... Kontrollini petti tunteitten astuessa kuvioihin tuttavuuteni kanssa... Leikimme tulella ja parisuhteeni alkoi vähä vähältä saada kolhuja... Viattomasti alkanut harrastukseni oli muuttunut vaaralliseksi suhteelleni... minulle ja rakkaalleni aviomiehelleni jota rakastan yli kaiken!! Ongelmamme alkoi heijastua myös meidän pikku poikaamme kun riitelymme alkoi olla joka päiväistä... Kuulostaa ehkä ylidramaattiselta...mutta tämä oli meille todellisuutta! Mieheni on aina ollut taipuvainen mustasukkaisuuteen ja nyt sekin ominaisuus sai uusia piirteitä... Niin hullulta kuin se kuulostaakin; suhteemme oli pian rappiolla turhanpäiväisen chattailyni takia!! En sano etteikö minulla olisi ollut mukavaakin tuttavuuksieni kanssa... mutta tämä on minun tarinani... en osannut vetää rajoja mikä on soveliasta ja mikä ei... Onneksemme saimme viimein juteltua mieheni kanssa ulkopuolisen ihmisen kuunnellessa molempien kantoja asioista ja saimme kolmannen näkökulman ongelmaamme. Olin syyttänyt miestäni liiallisesta mustasukkaisuudesta ja siitä että hän yritti vain riistää minulta harrastukseni... en ollut huomannut miten hän huusi omalla tavallaan hätähuutoaan nähdessään miten hänen otteensa minuun vähä vähältä lipesi nimenomaan henkisellä tasolla!! Minulle chattaily ei sopinut ja olen luopunut siitä kokonaan ja myönnän mokanneeni ja kärsin sen nahoissani! Onneksi heräsin fiktiomaailmastani tähän todelliseen elämään... ja onneksi mieheni osasi antaa mulle anteeksi henkisen pettämiseni koska sitähän se oli!!
      En tiedä miksi halusin tämän kertoa... teissäkin varatuissa on varmasti paljon niitäkin joille se "viaton pieni flirtti" todellisuudessa tuo sitä piristystä arkeen... mutta haluaisin vain varoittaa sen pikkusormen antamisesta... minulta se vei koko käden ja parantelemme haavojamme vielä pitkään... Kaikkea parasta jokaiselle!!!

• Onnellinen =)

Vai että varatut ruikuttaa chatissa? Hmm, itse en ainakaan tunnusta moista, johtuneeko siitä että meillä menee tosi hyvin kotona! =) Mun mies on töiden takia jonkin verran pois kotoa ja tapan aikaa chatissa.
      En ole etsinyt enkä etsi mitään salaista suhdetta, tykkään jutella ihmisten kanssa kaikenlaisia juttuja. Ja jos huomaan että toisella on seuranhaku päällä, ilmoitan kyllä olevani varattu. Joskus joku kysyi että mitä sillä on merkitystä (hän siis haki jotain seksiseuraa itselleen) ja voitte uskoa etten sen jälkeen hänen kanssaan enää keskustellut! Olen yhden miehen nainen, sekä chatissa että livenä! Ja kaikki ongelmat puhutaan kotona, mitä niitä täällä ruikuttamaan ja toisten päivää silleen pilaamaan? Mulla on täällä hyviä ystäviä, sekä sinkkuja että varattuja ja kaikkien kanssa riittää puhuttavaa, ei tarvitse valittaa parisuhdeongelmista!! =)
      Ikävää jos olet törmännyt ruikkaajiin, mietin vaan mikset voi sitten samantien sanoa ettei sua kiinnosta kuunnella?
      Hyvää jatkoa sulle, toivottavasti löydät jatkossa parempaa seuraa!!

• tapsa

etkö tiennyt jotta sätti ontarkoitettu keskustelu paikaksi eikä miksikään nussinnan etintä paikaksi?
      Ja jos siellä joku löytää parin se on todella hienoa on minun henkilökohtainen mielipiteeni.Eikä sinunkaan kannata koitta yrittää estää toisten onnea jota ne todella ansaitsee. Mutta sinä taidat olla sellainen itserakas joku... sillä en mainitse sellaisia sanoja jotka ei kuulu ilmaisu muotoihini.sillä henkilökohtaisesti olen valmis tekemään kaikkeni jotta joku löytää onnen toisinkun sinä.
      Sillä jos joku on ettinyt sitä ainutkertaista onnea koko elämän ja se on rämpenyt loskassa siihen asti on sille se oikeutettua ja jos sulla on jonkinlaista tervettä jotain olet kanssani samaa mieltä tästä asiasta vai oletkoeri mieltä??
      mutta onni on ansaittava sillä se ei ole mikään lahja !
      ja kun sen on kovalla kärsimyksellä ansainnut ravoistaa se sitä aivan toisella lailla kun se olisi kun halpa lahja jolle voi tehdä mitä haluaa.
      joten jos sulla ei ole kaikki...... et tule koskaan kohtaamaan henkilökohtaistasi onnea.

• ..ica

Jos haluat olla rakastettu;rakasta itse!Mitä rakkaus on,sitä ei tiedä kukaan -mihin se pystyy,tietävät muutamat -mutta mitä onnettomuuksia se aiheuttaa,sen tietävät kaikki.Ps.sydän tuntee oman surunsa,eikä sen iloon saa vieras sekaantua.

• tua

Rakkaus on LUOTTAMUSTA!
        Luottamus on ansaittava ei se itsestään tule, luottaa ja olla luottamuksen arvoinen kun ne
        ansaitsee saa rakkauden! Ajan kanssa suru menee pois, unohda ei koskaan(eikä ole tarvettakaan)..
        Jos vieras ansaitsee luottamuksen suru sydämmessä
        menee pois, miksi siis luottamuksen ansainnut ei voisi sekaantua siihen, tällöinhän on mahdollisuus pelastaa sydän katkeroitumiselta!!

Rakkaus itsessään ei aiheuta onnettomuuksia, ihmisen omat epärealistiset toiveet ja pelot aiheuttavat onnettomuuksia, siksi kun siinä ei ole
        LUOTTAMUSTA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3240
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1640
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1482
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1399
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      159
      1265
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1198
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1029
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      51
      838
    Aihe