Itse sijoitin rahaa kalliseen koulutuspakettiin ja nyt vaikuttaa siltä, että OneCoin on puhdas huijaus! Tiedän, että täällä Pohjanmaalla useat ovat liittyneet mukaan valheellisten lupausten perusteella. On aika yhdistää voimat, sillä yhdessä voimme paremmin painostaa sponsoreita! Laittakaa sähköpostia siitä kuka teidät on sponsoroinut mukaan ja paljonko menetitte:
[email protected]
Pohjanmaan OneCoin-huijatut
48
1324
Vastaukset
- Piannaamatveneähtävät
Hei!
En ole menettäänyt mitään ja olen erittäin tyytyväinen kolutuspaketteihin maksuttomiin tokeneihin. Samoin vaimoni ja koko tiimimme.
Älä pelle yritä, sillä pian kauppapaikat aukeavat ja se sinua sylettää.;)
Koitahan pärjätä kateutesi kanssa.- PonziltaHaisee
Miten voit "olla tyytyväinen" koulutuspaketteihin? Jos vaikka osaisit sen verran englantia (tuskin) että voisit niitä tavata, mitä niistä saisit todellisuudessa - aivan, et mitään.
Plagioitua höttöä, kuten koko ponzi. - Minäolentyytyväinenmies
PonziltaHaisee kirjoitti:
Miten voit "olla tyytyväinen" koulutuspaketteihin? Jos vaikka osaisit sen verran englantia (tuskin) että voisit niitä tavata, mitä niistä saisit todellisuudessa - aivan, et mitään.
Plagioitua höttöä, kuten koko ponzi.Olen tyytyväinen koulutuspakettien talouskoulutuksen järjestämiseen, joka on Onecoinissa valmistettu ja josta olen toistaiseksi neljä tasoa suorittanut hyväksytysti. Sekä olen myös erittäin tyytyväinen maksuttomiin tokeneihin ja onelife pisteisiini, joita saa ainoastaan koulutuspaketin kylkiäisinä.
Siis minä olen tyytyväinen ja jos sinä ulkopuolinen et, niin minulle aivan yhdentekevää.;)
Mitä tulee kielitaitooni, niin tervetuloa tasaiselle, sillä puhun sujuvasti englantia, saksaa, ruotsia (siis paremmin kuin suomea). Lisäksi tyydyttävästi espanjaa jossa asun talvet. Olen syntynyt Saksassa ja isäni on suomalainen ja äitini saksalainen, mutta muutimme Ouluun kun olin 10v ja vanhempani saivat Nokialta töitä.
Nokian työt kun vanhemmiltani hiipuivat, niin muutimme Ruotsiin muutamaksi vuodeksi ja kun vanhempani molemmat jäivät eläkkeelle he muuttivat Vaasaan ja minä jäin vielä pariksi vuodeksi Tukholmaan, kunnes tapasin sielä mustasaarelaisen naisen ja perustimme perheen ja muutimme lähinnä vaimoni toiveesta Vaasaan. - EiNormaaleille
Minäolentyytyväinenmies kirjoitti:
Olen tyytyväinen koulutuspakettien talouskoulutuksen järjestämiseen, joka on Onecoinissa valmistettu ja josta olen toistaiseksi neljä tasoa suorittanut hyväksytysti. Sekä olen myös erittäin tyytyväinen maksuttomiin tokeneihin ja onelife pisteisiini, joita saa ainoastaan koulutuspaketin kylkiäisinä.
Siis minä olen tyytyväinen ja jos sinä ulkopuolinen et, niin minulle aivan yhdentekevää.;)
Mitä tulee kielitaitooni, niin tervetuloa tasaiselle, sillä puhun sujuvasti englantia, saksaa, ruotsia (siis paremmin kuin suomea). Lisäksi tyydyttävästi espanjaa jossa asun talvet. Olen syntynyt Saksassa ja isäni on suomalainen ja äitini saksalainen, mutta muutimme Ouluun kun olin 10v ja vanhempani saivat Nokialta töitä.
Nokian työt kun vanhemmiltani hiipuivat, niin muutimme Ruotsiin muutamaksi vuodeksi ja kun vanhempani molemmat jäivät eläkkeelle he muuttivat Vaasaan ja minä jäin vielä pariksi vuodeksi Tukholmaan, kunnes tapasin sielä mustasaarelaisen naisen ja perustimme perheen ja muutimme lähinnä vaimoni toiveesta Vaasaan.Ota nyt toki hieman selvää "koulutuspaketeista" jotka nyt sattuvat olemaan plagiaatteja...
Missä taas olet syntynyt tai asunut, ei valitettavasti ole vaikutusta siihen, että kyseinen viritys ei kestä päivänvaloa - edes tyytyväisyytesi ei siihen vaikuta.
Joko kirjoittelet omaksi huviksi puutaheinää tänne - tai sitten vain olet hieman yksinkertainen.
Onhan kuitenkin täysin selvää, että ihan normaaliälyiset eivät sotkeudu moisiin juttuihin. - PonziIsOverAndOut
Coinilla on palkatut puolestapuhujat rauhottamassa ja hankkimassa lisäaikaa, ettei vain kukaan tekisi mitään rikosilmoituksia.
Näin saa coini aikaa kuolla rauhassa, ja kaikki rötökset vanhenevat, ennen kuin kukaan huomaakaan.
Kun huomaavat, on jo liian myöhäistä...
- POHOJANMAA
Ei sinua kukaan ole sponsoroinut etkä ole mitää sijoittanut mihinkään. Älä edes väitä. Eihän kukaan ole mitään menettänyt. Mistä niin päättelet? Yksi naurettavimmista aloituksista.
Kuka on sponsoroinut ja paljonko menetitte. Hahhahhah.
Oikeinko olet avannut sähköposti osoitteen mikä ei edes toimi.
Mene nyt vain nukkumaan niin jaksat aamulla taas kouluun.- Surkeaesitys
Joo ja koulussakin on vielä paljon opittavaa esim. että Lapua kuuluu Etelä-Pohjanmaahan.
Taas vahvistui vastustajien epärehellisyys.;) - Ponsinponssi
Onecoin menee voistosta voittoon jo 400% tuotto, tää on parempi kuin Wincapita josta sain vain muutama satatuhatta VUODESSA !
Tulkaa mukaan ja rikastukaa, miljardit menevät nyt jakoon.
- 55t5t5t
400% varmuudella ei ole ponzi.
Rahaa tulee ja mitään ette voi.
Niinkö? - justjoonäin
Aloittajalle sellainen kysymys että minkäkokoisen paketin otit?Koska otit sen paketin? Mikä oli vaikeusaste silloin ? Paljonko sait tokeneita? Montako kolikkoa tuli louhinnasta? Mikä on kolikon myyntihinta tällähetkellä? Mikä on ostohinta? Mikä on tokenin hinta. Paljonko on vaikeusaste tällä hetkellä?
- CrystallBall
Hyvinhän se näyttää pyramidipeli etenevän edelleen pohjanmaalla. Toissapäivänä viimeksi näyttäisi olleen Seinäjoen ABC:llä OneCoin Megaeventti tunkitustilaisuus. Tuskin maltan odottaa glitterin ja BS:n maustaman youtube-videon ilmestymistä nettiin... "Get Up! Get Up!..." Ehkäpä joku läsnäolijoista haluaisi kommentoida tilaisuutta täällä...?
- Koulutkeskenvai
Sullakin maakunnat sekaisin?
Vaasa on Pohjanmaan rannikon pääkaupunki
Seinäjoki on Etelä- Pohjanmaan pääkaupunki
Molemmissa kaupungeissa on yli 60 000 asukasta, mutta Seinäjoki maakuntineen on suurempi. - jopasOnTaas
Kyllähän se täältä kauempaa katsottaessa on vain savo, karjala, pohjanmaa, lappi jne. Ei kauheesti erota toisistaan noita nurkkia. Ja aloittajalle sen verran, ettet sijoittanut rahaa vaan lahjoitit ne Bulgariaan tuntemattomalle taholle. KVG ennen kuin edes harkitset seuraavaa rahoistasi luopumista.
- hp00
jopasOnTaas kirjoitti:
Kyllähän se täältä kauempaa katsottaessa on vain savo, karjala, pohjanmaa, lappi jne. Ei kauheesti erota toisistaan noita nurkkia. Ja aloittajalle sen verran, ettet sijoittanut rahaa vaan lahjoitit ne Bulgariaan tuntemattomalle taholle. KVG ennen kuin edes harkitset seuraavaa rahoistasi luopumista.
No mene pelle takaisin kouluun maantiedon tunnille. Jos esim. joku kysyy minulta että missä on mun mökki niin en sano että karjalassa vaan tottakai sanon että Pohjois-Karjalassa. On olemassa Pohjanmaa,Etelä-pohjanmaa, Keski-pohjanmaa, Pohjois-pohjanmaa. Kai sinä nyt älyät sen että se ei ole ihan sama
- CrystalBall
Upeeta, mahtavaa! Maantiedostako nyt päästiin kinastelemaan ;-) Seuraavaksi tietysti joku uhkaa usuttaa halvatun papat prätkäjengin kimppuuni, kun uskalsin kirjoittaa pohjanmaan pienellä peellä. Mutta haloo! Mites se Tunkki-Teron Megaeventti siellä Seinäjoen ABC-asemalla...? Ei ole Youtubevideota näkynyt
- epjyrää
CrystalBall kirjoitti:
Upeeta, mahtavaa! Maantiedostako nyt päästiin kinastelemaan ;-) Seuraavaksi tietysti joku uhkaa usuttaa halvatun papat prätkäjengin kimppuuni, kun uskalsin kirjoittaa pohjanmaan pienellä peellä. Mutta haloo! Mites se Tunkki-Teron Megaeventti siellä Seinäjoen ABC-asemalla...? Ei ole Youtubevideota näkynyt
Sori mutta Halvatun papat ei ole Etelä-pohjanmaalta. Ole ihan rauhassa.
- Stadila_inen
hp00 kirjoitti:
No mene pelle takaisin kouluun maantiedon tunnille. Jos esim. joku kysyy minulta että missä on mun mökki niin en sano että karjalassa vaan tottakai sanon että Pohjois-Karjalassa. On olemassa Pohjanmaa,Etelä-pohjanmaa, Keski-pohjanmaa, Pohjois-pohjanmaa. Kai sinä nyt älyät sen että se ei ole ihan sama
Suomessa on Stadi ja lande. Jos oot landelt, mulle ihan sama mistä sielt. Landella pyramidihuijaus onnistuu koska siellä ei ole kuin maalaisjärkeä.
- maniManiMeni
hp00 kirjoitti:
No pointti kuitenkin on se, että Seinäjoki-Lapua alue sekä Savo ovat yliedustettuina näköjään kaikissa kusetuksissa.
- CrystalBall
epjyrää kirjoitti:
Sori mutta Halvatun papat ei ole Etelä-pohjanmaalta. Ole ihan rauhassa.
Ok, thx.... Asiaan?
- hp00
Stadila_inen kirjoitti:
Suomessa on Stadi ja lande. Jos oot landelt, mulle ihan sama mistä sielt. Landella pyramidihuijaus onnistuu koska siellä ei ole kuin maalaisjärkeä.
Valitettavasti se maalaisjärki on se paras.
- höpöhöpöhphööö
hp00 kirjoitti:
Aikoinaan on ollut yksi Pohjanmaa, aina 1200-luvulta tuonne 1800-luvun loppuun asti. Pohjanmaalla asuvia kutsuttiin "pohjalaisiksi". 1700-luvun lopussa kylläkin Pohjanmaa jaettiin hallinnollisesti ruotsinkieliseen Vaasan lääniin ja suomenkieliseen Oulun lääniin, mutta edelleen koko Pohjanmaata kutsuttiin Pohjanmaaksi. 1800-luvun lopussa sitten Läänit hajotettiin, silloin Pohjanmaa jaettiin kielipoliittisin ja muiden riitojen takia osiin jolloin syntyi keinotekoiset nykyiset eri Pohjanmaan osat. Täten on aivan oikein kutsua edelleen esimerkiksi Oulussa, Vaasassa tai Seinäjoella asuvia "pohjalaisiksi".
- hp00
höpöhöpöhphööö kirjoitti:
Aikoinaan on ollut yksi Pohjanmaa, aina 1200-luvulta tuonne 1800-luvun loppuun asti. Pohjanmaalla asuvia kutsuttiin "pohjalaisiksi". 1700-luvun lopussa kylläkin Pohjanmaa jaettiin hallinnollisesti ruotsinkieliseen Vaasan lääniin ja suomenkieliseen Oulun lääniin, mutta edelleen koko Pohjanmaata kutsuttiin Pohjanmaaksi. 1800-luvun lopussa sitten Läänit hajotettiin, silloin Pohjanmaa jaettiin kielipoliittisin ja muiden riitojen takia osiin jolloin syntyi keinotekoiset nykyiset eri Pohjanmaan osat. Täten on aivan oikein kutsua edelleen esimerkiksi Oulussa, Vaasassa tai Seinäjoella asuvia "pohjalaisiksi".
Aivan totta kutsua voi pohjalaisiksi mutta et voi sanoa esin juuri Seinäjokisista et Pohjanmaan ihmiset. Pohjanmaa ja Etelä-pohjanmaa on kaksi eri asiaa.
- jajajajajjajajajaaaaa
hp00 kirjoitti:
Aivan totta kutsua voi pohjalaisiksi mutta et voi sanoa esin juuri Seinäjokisista et Pohjanmaan ihmiset. Pohjanmaa ja Etelä-pohjanmaa on kaksi eri asiaa.
Etelä-Pohjanmaa on osa entistä Pohjanmaata. Eli voin aivan hyvin sanoa, että "olen kotoisin Pohjanmaalta" tai "olen kotoisin Etelä-Pohjanmaalta". Tosin muutin pois sieltä prslävestä pois jo 2 vuotiaana.
- kehiensisällefaktoja
Stadila_inen kirjoitti:
No "Stadi" on ihan samaa "maaseutua" kuin esim. Tampere, Turku, Seinäjoki, Vaasa, Kuopio,Jyväskylä tai Oulu, kun puhutaan oikeista Stadeista joissa asuu miljoonia ihmisiä, siis enemmän kuin koko Suomessa.
Helsingin keskustasta n. vartti kun ollaan Viikin maaseudulla, tai Itäkeskuksesta kun lähtee Porvoontielle, niin on pelloilla melkein samaten.
Maailman oikeissa Stadeissa käyneenä ja asuneena minusta Helsinki näyttää tuppukylältä joka näyttäytyy parhaiten tullessaan lentokoneella metsän ympäröimän pienen läntin keskelle, jossa jokunen tönökin pönöttää.
Useimmat älyköt Helsinkiin ovat tulleet juuri sieltä ns. landelta.
Jos urheilusta puhutaan, niin esim. jalkapalloo, jääkiekkoo ja salibandyä osataan myös landella, muista lajeista nyt puhumattakaan. - jajajajajaajaaaaa
kehiensisällefaktoja kirjoitti:
No "Stadi" on ihan samaa "maaseutua" kuin esim. Tampere, Turku, Seinäjoki, Vaasa, Kuopio,Jyväskylä tai Oulu, kun puhutaan oikeista Stadeista joissa asuu miljoonia ihmisiä, siis enemmän kuin koko Suomessa.
Helsingin keskustasta n. vartti kun ollaan Viikin maaseudulla, tai Itäkeskuksesta kun lähtee Porvoontielle, niin on pelloilla melkein samaten.
Maailman oikeissa Stadeissa käyneenä ja asuneena minusta Helsinki näyttää tuppukylältä joka näyttäytyy parhaiten tullessaan lentokoneella metsän ympäröimän pienen läntin keskelle, jossa jokunen tönökin pönöttää.
Useimmat älyköt Helsinkiin ovat tulleet juuri sieltä ns. landelta.
Jos urheilusta puhutaan, niin esim. jalkapalloo, jääkiekkoo ja salibandyä osataan myös landella, muista lajeista nyt puhumattakaan.Oletko käynyt ihan ulkomailla, voi kauheeta. Oliko isoja kaupunkeja, hui kauheeta. Huomaathan että Suomen suurimman ja ainoan oikean kaupungin ja maaseudun kylien suhteellinen koko ei muutu vaikka sinä asuisit koko elämäsi Dehlin slummeissa tai Mexico Cityn katuojissa.
ps. lienee tilastojen mukaan stadilaiset matkailleet ja työskennelleet keskimäärin enemmän maailman suurissa metropoleissa kuin te lantavarpaat.
- Köyhäpelkuri
"Terve järki on kokoelma ennakkoluuloja, jotka ihminen hankkii ennen kahdeksantoista vuoden ikää."
Albert Einstein.- Avotampio_
Hyvä köyhäpelkuri! Tervetuloa takaisin palstoille. Me jo täällä pelättiin että olit täysin masentunut kun ajatuksesi coinista ammuttiin reikäjuustoksi ja kappaleiksi.
Hyvä kun olet toipunut ja jatketaan vääntämistä taas tästä ;-)
t.Avotampio
- CrystalBall
Pöh, kaikkihan tietää, että Kuopio on maailman napa ja maapallo pyörii Puijon tornin ympäri josta vanha kaverimme KP, joka on taas palannut keskuuteemme, lupasi taannoin heittää miljardin OC-tuottojaan alas.
- Köyhäpelkuri
Kiva kuulla että kaivattiin :)
Totta että Oc ammuttiin reikäjuustoksi, eikä se helpota tilannetta ainakaan sponsorin näkökulmasta katsottuna.
Kieltämättä reikäjuustoilu vaikutti mielialaani hetkeksi. Nyt kuitenkin huomaan asian kiinnostavan yhä enemmän, palaset on kerätty.
Varsinkin kun mietin sen Suomen maajohtajan, oliko Vuorinen, sanomaa että heillä on vastassa niin suuret pelurit kuten pankit, että vastustusta tulee olemaan ja sitä on odotettu kun se on ollut aivan varma asia. Siitä juolahti mieleen että sen Onecoinin on oltava hyvä juttu kun miettii mitkä tahot ja miksi sitä vastustaa.
Kuten jo aiemmin mainitsin niin seuraan vierestä kun kaveri tienaa tolla hommalla. Itse olen erittäin kiinnostunut Onecoinista ja saan tällä tavalla ilmaiseksi oppia valuutta-asioista, aina kun kiireiltäni kerkiän, ilman sitoutumista vielä mihinkään mutta jos aika koittaa olen mahdollisimman nopeasti hyvissä asemissa :) siksi olen köyhäpelkuri. Rohkeat ja rikkaat toimivat toisin, rohkeimmat sijoittivat Onecoiniin Mersun verran rahaa jo noin puolitoista vuotta sitten :) onnittelut heille ja kunnianosoitus rohkeudesta!
Puijon pallolle suosittelen myös opiskelua. Alkuun luetun ymmärtämistä ja perään ymmärtämistä lukea, sen jälkeen sopisi matikka välipalaksi ja päivän päätteeksi talonmiehen oppitunti puuvajassa.
Lupaan heittää seteleitä puijon tornista jos sinne joskus pääsen ja jos rikastun Onecoineilla niin lupaan heittää reilummin. Suosittelen lämpimästi samaa sille yhdelle prosentille maapallon rikkainpia jotta savolaiset tykkäisivät ja saataisi suomi nousuun.
Rupean jo toiveikkaaksi kun ennustajamme, selvännäkijä arvon kristallipallo mainitsee miljarditienestit minulle vaikka olen köyhäpelkuri :)
Maailman talous saadaan nousuun ja kuntoon Onecoineilla!- CrystalBall
Ensteks, Puijo kirjoitetaan isolla Peellä. Toiseks, kun substanssi loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin. Kolmanneks, idioottien kanssa ei kannata väitellä, koska silloin joutuu laskeutumaan heidän tasolleen. Neljänneks, ennustin kyllä ihan muuta. Itse lupasit rikastua sitä miljardia heitteleen...
- Köyhäpelkuri
Tämä onkin keskustelupalsta, ei väittelypalsta. Sitä asiaa yritän painottaa täällä.
Tuntuu pallo olevan niin sekaisin että mikään ei mene jakeluun joten ehdottaisin asiapitoista ja faktoihin perustuvaa keskustelua heille jotka sitä täältä hakevat ja siihen kykenevät. - CrystalBall
Keskustelua se on väittelykin ;-) Ja kun substanssi loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin, QED. Mitä sekaisuuteen tulee, sulla on varmaan itselläsi esittää terveen paperit? Voisit laittaa ne tänne näytille ;-) Muistaakseni tämän threadin alkperäinen otsikko oli "Pohjanmaan OneCoin-huijatut" Kuulutko siis niihin vai mihin?
- Mustasaarenpuoli
Ei oo kauppapaikat auki. Coinien määrä 57 kertaistui ja nykyisten jäsenten kolikot tuplataan. Tämä on ok koska Ruja.
Pitäiskö herätä? - Puukkojunkkari
Kohta kesä 2017, kaikki lupaukset petetty. Koska alkaa epäilyttää? 2018 kesällä? Turha se on hätäillä, odottakaa nyt vaikka 2020 näin alkuun, ehtivät nauttia rahoistane rauhassa.
- Johtaja.poonus
Ei hätää, me odotellaan Onecoinin lupauksia samalla kun odotellaan Wincapitan, Wish Wincapitan ja Graalian avautumisia.
Meistä kaikista tulee taloudellisesti riippumatottomia.
- Olli-Pekka.H
Missä on maajohtaja tommi vuorinen kun ei vastaa Petteri Järviselle tai toimittajille sähköpostiinkaan?? Onko painunut maan alle ja miksi??
- Eriteselli
Taitaa olla RKP:n pojilla vähän asiaa..rikosilmoituksia on jo jokunen..saas nähdä pääseekö pojat konsulikyydillä pattajalta kotiin.
- nehenkisetongelmat
Eriteselli kirjoitti:
Taitaa olla RKP:n pojilla vähän asiaa..rikosilmoituksia on jo jokunen..saas nähdä pääseekö pojat konsulikyydillä pattajalta kotiin.
Jahas, täälä taas satutädillä sekoittuu päiväunet ja todellisuus.;)
Pari niitä punaista pilleriä, niin eköhän se siitä taasen hetkeksi helpotu.
Päiväunissa rikosilmoituksia ruotsalaiselle kansanpuolueelle on kyllä ihan hauskaa. - MUAAHAHAAAHAAA
On muuten huolestuttavaa tuo. Piti säännöllisesti olla yhteydessä mediaan ym. Alkaa todella huolestuttaa!
Tulee sellainen olo, että hiljaisudelle on vain yksi syy, sielläkin on havaittu homman mahdottomuus ja on aloitettu uusi koplaus.
Vai mikä tämä uusi juttu nyt on, joka muka "treidaa" kryptovaluuttoja - JA COIN EI ITSE OLE EDES MUKANA SIINÄ! Todella hieno kryptovaluutta tuo Onecoin, ei kelpaa edes tuohon hommaan mukaan - MUAHAHAMUAHAAMUAHAMUAHAHAAAAA!
- OC_stand_by
OC oli hyvä idea, mutta "kallis koulutus".
Kyseessä on Mopopolin kaltainen suurten poikien peli, missä leikkisetelit on korvattu leikkitileillä.
1 OC on nyt arvoltaan 0 euroa, kolikoilla ei voi ostaan nyt mitään ja sen omistajan vaihtaminenkin on työlästä tai melkein mahdotonta.
Tulevaisuudessa, sen arvo saattaa olla esim. 0,1€, sillä pitkä kehitysvaihe on vienyt ulkopuolisen uskottavuuden tähän digivaluuttayritelmään.
Parhaassa tapauksessa OC voi saada ulkopuolista luottamusta, jos oikea kaupankäynti valuuttalla alkaa ja onnistuu tarpeeksi pitkän ajan.
Tällöin OC arvo voineekin nousta jopa 0,5 euroon kappaleelta. Suurempi arvo on täysi mahdottomuus, sillä ei ole tiedossa vieläkään yhdenkään louhitun kolikon tai lohkon puolueeton todentaminen.
Näissä kaikissa skenaarioissa inflaatio ja vaikkapa 15%:n sisäisen koron vaatimus ovat vieneet kaikki OC-projektiin FIAT-rahaa laittaneet miinukselle.
Erityishuomio tulee vielä kohdentaa KOODIEN MYYNTIIN. Se on LAITON OC katukaupan muoto, jossa ei myydä koulutusta todellakaan vaan tuloutetaan pyramidipelin laittomia voittoja ohi kirjanpidon. Kukaanhan ei ole saanut OC-järjestelmästä rahaa takaisin merkittäviä määriä muulla tavalla.
OSTAMALLA KOODIN SYYLLISTYT MONIIN RIKOKSIIN. Älä tue ylälinjan rikollisuutta.- ilamek
Kirjoitat ihan täyttä paskaa.
- Saasnähdä2018
"Tulevaisuudessa, sen arvo saattaa olla esim. 0,1€, sillä pitkä kehitysvaihe on vienyt ulkopuolisen uskottavuuden tähän digivaluuttayritelmään."
OK! Olen kerännyt noita kolikkoja todella aktiivisesti ja juuri katsoin exeliltä, että 2018 laukeaa 1 678 320 kolikkoa CoinSafesta ja 50 000 OC on lisäksi mennyt osakkeiden varauksiin suhteella 1/200
Mutta jos nyt puhutaan pelkästään noista onecoineista 2018 siis 1 678 320 yksi paikka jonka olen jättänyt käyttöön (DealShaker) 18 500 kolikkoa tällä hetkellä, niin
1 678 320 18 500 = 1 696 820
Siis noiden lukujesi valossa katsottuna;
Arvo 0,1 = 169 682€
Arvo 0,5 = 848 410€
Tämän lisäksi on 2018 myös 10 000 000 osaketta joidenka arvo jää nähtäväksi- huutoköhinää.mp3
BRU-BRU-BRUAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAAAA
RÄÄÄHHÄHHÄHHÄHHÄHHÄHÄÄHÄÄHÄÄHÄÄHÄÄ
ÖÖHHÖHHÖHHÖhöhöhöhhöhhöö öh öh öh köh köh Sääli pilata laskelmasi, mutta onecoinin arvo on pyöreä nolla. Ja turha luulla että se joskus "avautuisi" vapaasti vaihdettavaksi, sillä niin ei koskaan käy. Ymmärrät varmasti, että jos niin kävisi, kukaan ei haluaisi ostaa vaan kaikki haluavat ainoastaan myydä.
Ei onecoineilla tee mitään, niitä ei voi käyttää mihinkään. Miksi kukaan niitä haluaisi. Tai voithan tietenkin käyttää hyväksesi onecoinin sensaatiomaista negatiivista arvoa ja ostaa Saunahomolta kiukaan törkeään ylihintaan.
Ja pelkästään onecoineilla myytävät tavarat dealshakerissa ovat kaikki "redeem at location" ja "self-organized shipping" tms. hämäräperäistä. Ei ne mitään oikeita tarjouksia ole. Ja suurin osa näistäkin katoaa samana päivänä kun myynnin muka pitäisi alkaa. Ne ovat vain onecoin-sumutusta niinkuin kaikki muukin coiniin liittyvä
MUAHAHAMUHAHAHHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!- lrekeen
Erittäin fiksun oloinen strategia, nimen omaan toi coinsafe osakkeet antaa viellä kivasti vipua tolle nousulle . Itse uskon laskelmieni perusteella selkeästi korkeampaan arvoon oc/kpl, ainakin noin 10-15e, enemmänkin voi tietysti olla. Jos laskee omilla pessimistisillä arvioilla oc 10e/kpl osake 1e/kpl= 16,9miljoonaa 10miljoonaa =26,9miljoonaa, onneksi olkoon miljonäärille. Kannattaa varmaan jo nyt alkaa miettiin, niin kuin itsekkin olen tehnyt, että mitä meinaa sitten 2018 ostaa, jotta ei lähde sitten ihan käsistä.
Kiva kuulla, että täällä on muitakin tulevaisuuden miljonäärejä kuin minä. lrekeen kirjoitti:
Erittäin fiksun oloinen strategia, nimen omaan toi coinsafe osakkeet antaa viellä kivasti vipua tolle nousulle . Itse uskon laskelmieni perusteella selkeästi korkeampaan arvoon oc/kpl, ainakin noin 10-15e, enemmänkin voi tietysti olla. Jos laskee omilla pessimistisillä arvioilla oc 10e/kpl osake 1e/kpl= 16,9miljoonaa 10miljoonaa =26,9miljoonaa, onneksi olkoon miljonäärille. Kannattaa varmaan jo nyt alkaa miettiin, niin kuin itsekkin olen tehnyt, että mitä meinaa sitten 2018 ostaa, jotta ei lähde sitten ihan käsistä.
Kiva kuulla, että täällä on muitakin tulevaisuuden miljonäärejä kuin minä.Tuollaiset kurssit eivät mitenkään voi toteutua niin kauan kun coineja saa halvalla koulutuspaketteja ostamalla.
Ja jos koulutuspakettien myynti lopetettaisiin, pyramidi lopahtaisi siihen koska järjestelmään ei enää tule rahaa. Pyramidihan saa rahaa vain koulutuspakettien kautta.
Taikka taitaa se koulutuspakettien myynti jo nytkin olla aika takkuista koska onecoin kerjää nyt uutta rahaa mainostamalla supertuplauksia jne. Rahavirtojen supistumisen vuoksi ne joutuivat myös sulkemaan xcoinx:n koska rahaa ei enää riitä coinien vaihtamiseen oikeaksi rahaksi.
MUAHAHAMUHAHAHAAMUAHAHAHAHAHAA
Poijjaat!!- OC_stand_by
Naurattaa nuo satojen tuhansien OC tilit, jotka moni joutuu maksamaan parin kolmen vuoden sisällä valtiolle henkilökohtaisena takavarikkona.
Tätä ennen tarvitset lisäksi runsaasti FIAT-rahaa ostostesi avuksi.
Ilmeisesti juuri tässä on OC suurin haaste. Mikään suunnitelma ei digirahan käytölle toteudu vaan kokeilu toisensa jälkeen kaatuu.
Kymmenen vuoden päästä on Wincapitaa vastaava petoksenuhrien hyvitys, jolloin saadun rahan arvo on vähäinen muihin vaihtoehtoihin nähden.
- RealMarski
Pohjanmaalla oli muuten joskus Miehiä...
Ei perkele kestä katto. Jumankauta rahat vierän ja kohta kai OC tunkittajat tulee laittamaan vaimoa ja tunkki vaan vieressä tuhertaa uutta shekkiä...
Ei pysty katsomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134608Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583889Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363476Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193198Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122573- 2802400
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3221817- 1001812
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi471508Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81183