Niin me olemme tehneet vaikka kuinka kauan. Sinua n odotan yhä ja varmalta kaikki näyttää: Odotus palkitaan. Astun rakkauden siihen vaiheeseen, jossa piilee miljoonaluokan rauha. Onni ja autuus seuraa myös miljoonana määrältään. Ja ilo. Kaiken saman koet sinäkin. Nyt oli minun vuoroni olla eksyksissä tässä inkarnaatiossa oppimassa kaikkea em:ua. Tuskasta äärimmäiseen vastakohtaansa, sinne me menemme...
Odottaneet ja odottaneet
10
<50
Vastaukset
- tuskajatkuu
Puhu vaan omasta puolestasi.
- Syväänrauhaan
Näin on. Syvä tietoisuus läsnolostasi, löysin sen. Niin kauan odotusta. Niin pitkä aika on kulunut ja nyt olemme oven edessä. Siinä aivan lähellä. Aistin sen myös.
- Syväänrauhaan
Aloittajalle tiedoksi, etten tietenkään tiedä hänen tilannettaan, mutta koen tällaista myös ja siksi vastasin kuin sinulle.
- semmottiii
Syvää rauhaa odottajille. Täällä ei odoteta mitään. Aamu valkenee kohta niinkuin aina ennenkin ja olkoon tässä päivässä rauha.
- Pupussi
Hei?
- Hyvää_matkaa
onnelliseen yhteiseen tulevaisuuteen...mitä em:ua oot opiskellu?
- noainakaan
näien viestien perusteella ei kukaan ovella kolkuta.
- josolisitpuhunut
https://www.youtube.com/watch?v=LztUOo-483E
Vain muutos on elämässä pysyvää.- liikuttunut
Koskettavaa:(
- näinmenee
No jos tuosta en nyt ymmärtänyt niin en mistään. Mutta kyllä täm tästä.. Miten jatkuu sinä vai minä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2341270En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689