Enpä olisi uskonut vuosia sitten

treqfdgdfg

Että kohtaloni olisi joskus näin sidottuna toiseen ihmiseen.

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heräsimielenkiinto

Miten se on sidottu siihen toiseen ihmisen sinun kohtalosi?

• kysellenminä

Niin mitä tarkoittanee?

• Irufhfbekdjf
        kysellenminä kirjoitti:

Niin mitä tarkoittanee?

Tämä muutti elämäni.

• haluatkokertoa

Millä tavoin?

• Rifjfirnc7kdkd
        haluatkokertoa kirjoitti:

Millä tavoin?

En osaa eritellä. Suuri vaikutus oli. Öitä.

• hyviäöitäsinullekin

Olisi ollut mukava kuulla.

• solmussapahassa

Jatkan. Enpä olisi ikinä uskonut, että minä, niin monesta suosta nousseena joudun vielä tällaiseen suohon. En olisi ikinä uskonut, että minä niin mukamas rationaalisena ja hyvällä itsekurilla varustettu ihminen sotkeudun kaikkeen siihen pahimpaan solmuun ja kaiken kukkuraksi vielä sortuisin kaikkiin niihin mokiin, joita en koskaan olisi voinut kuvitellakaan koskaan tekeväni. Itse olen solmuni solminut ja sotkenut.

• Ylivoima

Rationaalinen ja rationaalinen.. Kun vastassa on suurempi voima, joka näyttää mahtinsa, siinä tajuaa sentään paikkansa, jos sen verran on järkeä. Pisteet sentään siitä ymmärtämisestä sulle. Toki täytyy antaa vähän myötätuntoa, koska tieto lisää tuskaa, kuten sanotaan... Mut hei! Emmie pahalla, mut mun silmille ei hypitä.

• puolikkaitaonkoheitä

Onko se jotenkin negatiivista tuntea yhteenkuuluvuutta toisen ihmisen kanssa, eikö se ole paremminkin ilon asia? Passiivisaggressiivisuus on mun mielestä vähäc passé :]

Kandeis yrittää nauttia etuoikeutetusta asemasta kun niin paljon on tavan vuoksi yhdessä pysyviä pareja joiden suhde on pintapuolista tottuneisuutta eikä täyttä ja rikastarakasta elämää. Tai mistä mä mitään tiedän, luulen vaan. Sori.

• hyppivätrotat

Samaa mietin, luulen kuitenkin että edelliset ovat harhoissaan. Monta vuotta yhteenkuuluvuutta, mutta ei osaa eritellä ja toinen mokoma luulee silmille hyppiväksi.

• Envoinutaavistaa

En minäkään. Miten langat punoutuvat yhteen ja huomaat olevasi yhdessä aina erossakin.

• Olen kuulevinani suuren harmituksen:)

• uskomatontatämä

En ikinä olisi uskonut itsestäni että käyn täällä.

• vitsivitsi

En ikinä olisi uskonut itsestäni, että asun täällä.

• eieesvitsi

Enkä minä itsestäni.Pakkomielle.Tähänkö se yhteys minutkin sai.

• Oskomahotonta

Omin nämä kaikki, mitähän seuraavaksi tapahtuu?

• tulenko

Joku tulee ja omii sinut!

• kun seuraavan kerran minuun haetaan yhteyttä, en reagoi
      kaikkea hyvää

• SuojakaasuHG

Jospa se sama kohtalo on minullakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe