Saammekohan me lukea kisaraporttia sarajevosta, sain sen käsityksen jaskan jutusta että vain kuusi tai kaksi olisi päässyt kisaan mukaan, kaavioista kun katsoo niin kahdeksasta seitsemän oli kisassa, eetu ei näemmä päässyt. Olisi kiva kuulla vähän tarkemmin, esim kuka kisaajista otteli vaikka ei ollut paikalla. Ja saada otteluraporttia vaikka turpaan tulikin. Eikös se pitänyt muuttua se liiton tiedoitus linja, kaikesta kerrotaan myös tappioista. Se olisi urheilijoidenkin toive. Ps, eikö Päävalmentaja ole kuullut judobase.orgista kun ei tiennyt ennen arvontaa mistä näkis osanottajat...
Tiedoituksesta
3
139
Vastaukset
- Liitonsivuiltasuoraan
Sarajevon Euroopan Cup viikonloppuna
Tulevana viikonloppuna 19.–20.3. Sarajevossa kilpaillaan Senior European Cupin merkeissä. Suomalaisia kilpailijoita mukaan lähtee kahdeksan.
Päävalmentaja Jaakko Saari odottaa mielenkiintoista viikonloppua. Yleensä näissä kilpailuissa on mukana kilpailijoita noin 20–25 maasta.
- Odotukset ovat vielä vähän auki, koska en vielä tiedä millaisia kilpailijoita on mukana. Perjantaina on arvonnat, jonka jälkeen näen osallistujalistat, Saari kertoo.
- Meidän pitää ottaa otteluvoittoja. Parhaimmat meikäläisistä täytyisi päästä mitaliotteluihin, koska olemme aiemminkin voittaneet näissä karkeloissa, hän lisää.
Suomen joukkue:
-66 Elias Körkkö
-66 Joonas Tapio
-73 Eetu Laamanen
-73 Ville Kiljander
-73 Tanawat Kaewasa
-90 Lalli Nuorteva
100 Mikko Niemi
-52 Katri Kakko
Valmentajina Jaakko Saari. Tuomarina Kai-Peter Pesonen
Epäonninen viikonloppu Sarajevossa
Sarajevossa kilpailtiin viikonloppuna Senior European Cupin merkeissä. Suomalaisten osalta kilpailut menivät pieleen.
Päävalmentaja Jaakko Saari kertoo, että tavoitteet olivat tuloksia korkeammalla. Suomalaisilla oli paljon epäonnea matkassa.
Saari toteaa, että jo ennen kilpailuja osa ottelijoista joutui vetäytymään loukkaantumisten vuoksi. Lopulta matkaan lähdettiin kahdeksan ottelijan voimin. Kisapaikalle perille asti pääsi kuitenkin vain kuusi. Konerikon vuoksi osan matka tyssäsi Istanbuliin.
- Neljästä kaksi pystyi jatkamaan matkaansa kisapaikalle saakka, mutta heidän matkatavarat ovat edelleen hukassa, Saari ihmettelee.
Suomen osalta parhaaksi sijoitukseksi jäi alle 73- kiloisissa Sikko Kaewasanin yhdeksäs sija.
- Kaikki meni tänä viikonloppuna pieleen. Ei tässä auta kuin suunnata kotiin ja miettiä siellä mitä oikein tapahtui. Olen ollut pitkään toiminnassa mukana, mutta ei ole ollut koskaan tällaista kisareissua, Saari toteaa huvittuneena - tääonniiiiiintätä
Kaipa se Jaskakin osaa judobasea käyttää. Halusi varmaan varmistua osallistujista ennen kun alkaa spekuloimaan. Tuolta matsi tuloksista näkee, Körkkö ja Kakko eivät matsanneet, koska matseista ei merkattuna kummallekkaan osapuolelle pisteitä tai varoituksia.
- Uteliaaaas
Ai no sittenhän tiedotuksessa on kaikki hyvin, en vaan osannut lukea tekstiä oikein.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100