Lähti heti helmoista ruosteet ja väheni öljynkulutus.
Virvoin Tojoani
11
<50
Vastaukset
- virvoinko.liikaa
Tuli Corollan -88 helmoihin isoja reikiä.
- normaali-
Mitä se seinähullu mörkö eilen pelotteli lapsia eilen. Karkuun juoksivat kun näkivät silmät päässä seisovan täys hullun joka suu vaahdoossa hoki, minua niin ahistaa kun Tojo menestyy, ahistaa, tojo menestyy byyääää nyh nyh ....
- hae.heti.apua
Ei tuollaiset harhakuvitelmat ole enää normaalia.
- Ylivoimainenruostuvuudes
Aikamoisia senähulluja mörköjä on kyllä noi jotka tojoa ylistää. Niin lapsellista juttua: "tojo on ylivoimainen" sitä ja tätä sun muuta hourailua.
- Toyota-palstan
trollipoju on taas paniikissa. Itselleen vastailemalla yrittää helpottaa ahdistustaan. Tietysti täytyy ymmärtää että fanittamansa merkki Vw on ajautunut tilanteeseen josta tuskin tulee selviämään. Silloin loppuu pojulta maahantuojan maksama trollauspalkka. Joskus vuosikymmeniä sitten naureskeltiin samalla tavalla koville kommunisteille jotka ylistivät Neuvostoliittoa vaikka tiesivät taatusti totuuden. Samanlainen "hyväntahtoinen" hölmö trollipojukin on. Energia kannattaisi tässä tapauksessa keskittää Vw-konsernin kehumiseen vaikka naurettavaahan sekin olisi. Toyotan solvaaminen sen sijaan tulee aiheuttamaan ikävän vastareaktion kun nimensä selviää.
- otan.osaa
Taidat olla jo vaippaiässä, kun 50-lukua haikailet.
- Oleuskossasiluja
Trollipoju ja lässyn lässyn sitä ja tätä. Osaakko sä mitään muuta? Aina vaan sä luulet että täällä on vain yksi kommentoija itselleen vastailemassa.
- Sinulla
Oleuskossasiluja kirjoitti:
Trollipoju ja lässyn lässyn sitä ja tätä. Osaakko sä mitään muuta? Aina vaan sä luulet että täällä on vain yksi kommentoija itselleen vastailemassa.
skitsofreenikkona onkin niitä sivupersoonia joiden nimissä täällä kirjoittelet. Ilman niitä sivupersooniasi olisit täällä niin yksin. Ja koska ne ovat vain mielikuvituksesi tulosta, eivät auta kun nimesi selviää ja tullaan käymään kylässä.
- tulee.kalliiksi
Sinulla kirjoitti:
skitsofreenikkona onkin niitä sivupersoonia joiden nimissä täällä kirjoittelet. Ilman niitä sivupersooniasi olisit täällä niin yksin. Ja koska ne ovat vain mielikuvituksesi tulosta, eivät auta kun nimesi selviää ja tullaan käymään kylässä.
Meitä on ympäri Suomea ja muutama varmaan Suomen ulkopuolellakin. Siinähän tulet vaari käymään.
- Oleuskossasiluja
Sinulla kirjoitti:
skitsofreenikkona onkin niitä sivupersoonia joiden nimissä täällä kirjoittelet. Ilman niitä sivupersooniasi olisit täällä niin yksin. Ja koska ne ovat vain mielikuvituksesi tulosta, eivät auta kun nimesi selviää ja tullaan käymään kylässä.
Siinäs tuut saa ottaa sulta luulot pois heti kerralla. Edelleenkin täällä on muitakin kommentoijia. Sä oot niin monta ihmistä jo täällä uhkaillu että eiköhän se ole niin että se olet korkeintaan sinä jolle tässä käy huonosti. Onko noin idioottia olemassakaan?
- Ziljoona
Nyt en ymmärrä. Miten Toyotan öljyn kulutus voi laskea kun sitä ei ole vielä 425 000 km:n jälkeenkään! No ehkä sitten jossain lähempänä miljoonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381