Virvoin Tojoani

tuoreeks.terveeks

Lähti heti helmoista ruosteet ja väheni öljynkulutus.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virvoinko.liikaa

      Tuli Corollan -88 helmoihin isoja reikiä.

    • normaali-

      Mitä se seinähullu mörkö eilen pelotteli lapsia eilen. Karkuun juoksivat kun näkivät silmät päässä seisovan täys hullun joka suu vaahdoossa hoki, minua niin ahistaa kun Tojo menestyy, ahistaa, tojo menestyy byyääää nyh nyh ....

      • hae.heti.apua

        Ei tuollaiset harhakuvitelmat ole enää normaalia.


      • Ylivoimainenruostuvuudes

        Aikamoisia senähulluja mörköjä on kyllä noi jotka tojoa ylistää. Niin lapsellista juttua: "tojo on ylivoimainen" sitä ja tätä sun muuta hourailua.


    • Toyota-palstan

      trollipoju on taas paniikissa. Itselleen vastailemalla yrittää helpottaa ahdistustaan. Tietysti täytyy ymmärtää että fanittamansa merkki Vw on ajautunut tilanteeseen josta tuskin tulee selviämään. Silloin loppuu pojulta maahantuojan maksama trollauspalkka. Joskus vuosikymmeniä sitten naureskeltiin samalla tavalla koville kommunisteille jotka ylistivät Neuvostoliittoa vaikka tiesivät taatusti totuuden. Samanlainen "hyväntahtoinen" hölmö trollipojukin on. Energia kannattaisi tässä tapauksessa keskittää Vw-konsernin kehumiseen vaikka naurettavaahan sekin olisi. Toyotan solvaaminen sen sijaan tulee aiheuttamaan ikävän vastareaktion kun nimensä selviää.

      • otan.osaa

        Taidat olla jo vaippaiässä, kun 50-lukua haikailet.


      • Oleuskossasiluja

        Trollipoju ja lässyn lässyn sitä ja tätä. Osaakko sä mitään muuta? Aina vaan sä luulet että täällä on vain yksi kommentoija itselleen vastailemassa.


      • Sinulla
        Oleuskossasiluja kirjoitti:

        Trollipoju ja lässyn lässyn sitä ja tätä. Osaakko sä mitään muuta? Aina vaan sä luulet että täällä on vain yksi kommentoija itselleen vastailemassa.

        skitsofreenikkona onkin niitä sivupersoonia joiden nimissä täällä kirjoittelet. Ilman niitä sivupersooniasi olisit täällä niin yksin. Ja koska ne ovat vain mielikuvituksesi tulosta, eivät auta kun nimesi selviää ja tullaan käymään kylässä.


      • tulee.kalliiksi
        Sinulla kirjoitti:

        skitsofreenikkona onkin niitä sivupersoonia joiden nimissä täällä kirjoittelet. Ilman niitä sivupersooniasi olisit täällä niin yksin. Ja koska ne ovat vain mielikuvituksesi tulosta, eivät auta kun nimesi selviää ja tullaan käymään kylässä.

        Meitä on ympäri Suomea ja muutama varmaan Suomen ulkopuolellakin. Siinähän tulet vaari käymään.


      • Oleuskossasiluja
        Sinulla kirjoitti:

        skitsofreenikkona onkin niitä sivupersoonia joiden nimissä täällä kirjoittelet. Ilman niitä sivupersooniasi olisit täällä niin yksin. Ja koska ne ovat vain mielikuvituksesi tulosta, eivät auta kun nimesi selviää ja tullaan käymään kylässä.

        Siinäs tuut saa ottaa sulta luulot pois heti kerralla. Edelleenkin täällä on muitakin kommentoijia. Sä oot niin monta ihmistä jo täällä uhkaillu että eiköhän se ole niin että se olet korkeintaan sinä jolle tässä käy huonosti. Onko noin idioottia olemassakaan?


    • Ziljoona

      Nyt en ymmärrä. Miten Toyotan öljyn kulutus voi laskea kun sitä ei ole vielä 425 000 km:n jälkeenkään! No ehkä sitten jossain lähempänä miljoonaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe