mun ekakerta toyotassa...

kuumakissa84

ekasta kerrasta on vierähtänyt jo vuosia, mut muistan sen kuin eilisen... ja tämä kaikki tapahtui erään toyotan takapenkillä eräänä lauantaina 1999.

olin 15-vuotias, villi naisen alku. pääsimme tuona keväänä 8.luokalta. Tapasin tuolloin janin. jani oli mua 4 vuotta vanhempi ja kokeneempi tietysti. olin jotain suuseksi juttuja kokeillut joskus pienessä sievässä. jani hurmasi mut sanoillaan ja suudelmillaan. Oloni oli kiimainen. Ensikertaa elämässäni tunsin suurta halua naida. Enkä peitellyt sitä vaan annoin janin käsien hyväillä rintojani suudellessamme. janilla oli kuski ja pari kaveria kyydissä joten jouduimme odottamaan että tyypit lähtisi baariin ja jäisimme kaksin. Takapenkki tyhjeni ja siirryimme takapenkille keskelle sylikkäin, mä hajareisin syliin. musiikki pauhasi henkeä salpaavan isolla...bassot tekivät hengityksestä välillä vaikeaa. janin kädet hyväilivät peppuani suudellessamme hevin soidessa. Jani avasi pienen paitani nappeja rintojen alapuollelle asti ja suuteli kaulaani...

Musiikki vaihtui nopeaan teknoon. liikutin persettäni hierovasti janin etumusta vasten...veitikka oli herännyt. janin kädet auttoivat ja jani veteli mua tiukemmin itseään vasten... huohotin kun jani nosti rintani pois liiveistä (olin kokoa 75b) ja nuolaisi kovaa nänniäni... "pitäiskö päästää toi kuski vähäks aikaa jalotteleen..." jani mumisi. ynähdin ja korjailin vaatteitani paremmin. kuski ajoi auton syrjäiselle pihalle ja sanoi lähtevänsä etsimään muita baariin.

jani riisui paitani ja liivini... riisuin kenkäni ja jani nuoli ja näykki rintojani... sisälläni kihelmöi...päästin vaimeita ynähdyksiä... suutelimme toistemme kaulaa...lähes ahmimme toisiamme. "mä haluan naida sua nättityttö...saanko....?" jani kysyi ja katsoi mua kuin kerjäävä koiranpentu... hymyilin nätisti ja suutelin jania. nousin pois hänen päältään ja riisuin farkkuni janin riisuessa omiaan... olin aivan märkä...melkein hävetti! jani hyväili munaansa. tartuin munaan ja maistelin sitä...pyöritin kieltäni sen vartta vasten samalla kun imin sitä... jani kaivelin kortsun esiin ja pani sen paikoilleen."tuu jo mun syliin..." jani voihkaisi. Istahdin janin syliin ja annoin kovan munan hieroa pilluani...taivas että tuntui hyvälle! se hieroi sopivasti klittaani ja kihnutin itseäni enemmän jania vasten suudellessamme. nousin vähän ja jani asettautui pillulleni. hitaasti janin pidellessä vyötäröltäni aloin laskeutua munan päälle...sattui vähän ja jani piti koko ajan kiinni etten vain istahtaisi liian rajusti hänen syliinsä. Kohottauduin vähän ylemmäs ja laskueduin hiljaa alas. en kuitenkaan ihan alas. jatkoimme näin ja kipukin alkoi hellittää. istahdin kunnolla janin syliin ja pysähdyimme suutelemaan. jani liikutti munaansa sisälläni... tuntui jotenkin oudolle, mutta ihanalle. liikuttelin lantiotani hiljaa jania vasten. jani hyväili rintojani ja mä vatkasin lantiotani. Näinhän ne reginan novelleissakin oli tehneet. :)

Kiihdytin vatkaamista ja rupesin ratsastamaan. taivutin selkäni kaarelle ja pitelin hiuksia pois niskastani joka oli jo hiestä märkä. voihkimme ja suutelimme auton huurtuessa lisää. en saanut orkkua mutta jani sai ja sekin teki jo mut tyytyväiseksi...

puimme ja menimme ulos tupakalla...jani pyysi numeroni ja näimmekin sitten seuraavalla viikolla jolloin sain takaapäin...se onki jo sit eritarina...

1

8333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmuska

      Ilmeisesti hyvinkin todenmukainen tarina ja hyvin kuvaava. Pieniä kirjoitusvirheitä, mutta muuten loistotarina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe