Kroatia - on hyvä matkakohde - 2 vkoksi?

shrh

Onko "aikuisen naisen" hyvä mennä Kroatiaan; ajatuksena Dobrovnik ja Aurinkomatkojen keikka - 2 vkoa elokuussa?
Kuumahan siellä tietty on ja monta muuta matkaajaa - mutta kunminun lomakinon just se elokuu!
Saako siellä ns. ajan kulumaan - kierrellen, kaarrellen, katsellen, retkeillen, shoppaillen - lomaillen?!
Mitäs sanotte?!

9

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenaikuinennainen

      Kai sen itse tietää aikuinen nainen, miten saa aikansa kulumaan. Jos auringossa tykkää grillata itseään useammankin päivän niin varmaan aika kuluu. Itsekin vietin nuorempana tuollaisia lomia. Kuka mistäkin tykkää.

      Itse en enää lähtisi 2 viikoksi mihinkään vastaavaan tai jos sinne jostain syystä joutuisin, lähtisin kiertämään maata, joko päiväretkiä tai useamman päivän reissuja. Auton vuokraus (tai mennä paikallisella bussilla/junalla), yöpyä mahdollisesti yö tai pari eri puolilla maata (vaikka se hotellihuone onkin siellä D:ssa). Tai lähteä "vaeltamaan" reppu selässä mutta voi olla tosiaan aika kuuma sellaiseen? Tai tehdä omatoimisen parin päivän retken vaikka Venetsiaan?

      • minämyösollut

        Olemme olleet Dubrovnikissa ja tykkäsimme. Mene ja ihastu. Et kadu ja viihdyt aivan varmasti.


    • Kolmasaikuinennainen

      Mielestäni on erittäin hyvä matkakohde, vaikka elokuussa tietenkin tosi kuumaa ja ruuhkaista. Olen ollut Dubrovnikissa pariin otteeseen, palaan sinne, koska siellä on turvallista, mukavaa, kaunista ja monenlaista tekemistä. Siellä on aikuisen naisen mukava lomailla!

    • juliano

      hei voin kertoa totuuden olen sieltä kotoisin asun kyl Suomessa jo pitkään,on se hieno paikka ja turvallinen Dubrovnik hieno kaupunki kannatta kiertää pienet kaupungit jos kerkiä on hienoja rantoja nähtävyyksiä jne...voin kertoa lisää jos kiinnostaa

    • Cavtat

      Olin kaverin kanssa viime syksynä Cavtatissa. Sieltä oli helppo lähteä bussilla Dubrovnikiin, takaisin tulimme veneellä. Veneellä kävimme myös Lokrumin saarella. Teimme Aurinkomatkojen kautta päiväretket Montenegroon ja Bosnia&Hertsegovinaan. Viikon loma meni joutuisasti. Tykkäsimme kovasti Cavtatista, joka oli sopivan pieni ja kaunis paikka, mutta josta oli helppo lähteä liikenteeseen muuallekin.

    • shrh

      Kiitos kommenteista ja tosiaankin; sinne Kroatiaan; Dubrovnik - olen matkan varannut ja sen 2 vkoa, elokussa. Ainakin olen saanut sen kuvan, että kaunista on! Ja tosiaan - aioin ottaaa "päivän teemaksi" milloin mitäkin ja kierellä lähiseuduilla ja seilata merellä jonkun keikan ja lähinnä vain; pitää LOMAA!
      Eli keälomaa odotellessa...täytyy käydä lueskelemassa täällä vielä vinkkejä...

      • valintaa

        Kroatian matkat kiinnostaa ja olen kuullut, että ystävällinen meininki ja hyvää ruokaa(palvelu), joten kerrothan lisää myöhemmin. Hinnat vielä Kreikan matkoihin verrattuna tyyriit.


    • Kroaks
      • shrh

        Kiitos - toihan olin ns. hyvä linkki - täytyy tutkailla.
        Ja onhan Kroatia kalliinpi paikka kuin esim Kreikka - mutta nyt jotenkin tuntui - että "kerranhan sitä vaan eletään" ja päätin rykästä! Josko sitten ensi vuona tuttuun ja turvalliseen - ja halvenpaan; Kreikkaan....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe