Kuinka pian PAPA kokeen tulokset saa

typpy87

Hei.
Meneeköhän kauan ennen kuin tulokset saa?
Olen nyt hieman paniikissa luettuani netissä juttuja. Menen huomenna kokeeseen ja viimeksi otettu 8 vuotta sitten koe. Ikää 29. Kondylooma havainto 17 vuotiaana. 1 lapsi.
Lisäksi väsymystä, mustelmia tulee itsekseen jalkoihin. imusolmukkeet kaulalla suurentuneet (on kuvattu 4 vuotta sitten mutta ei mitään epäilyttävää.
Näitä oireita kun googlettelee tulee vastaan aina SYÖPÄ...
Tyhmä kun olen niin en ole tajunnut aikaisemmin otattaa koetta ja toivottavasti ei tule liian myöhään :(

6

10089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papassa_käynyt

N. viikossa vastauksen olen minä saanut. Jos kondylooma joskus kannattaisi käydä papassa n. 2 v välein. Mutta toivottavasti sulla ei mitään vakavaa. Eikä netistä kannata niitä juttuja lukee, alkaa epäilee kaikkia sairauksia...

• Näillämailla

Papa-kokeen tulosten saaminen riippuu täysin laboratorion ja lääkärin kiireistä. Kun sovit lääkärin kanssa tavasta, jolla saat tiedot tuloksista, niin kysy samalla, milloin ne suunnilleen saa.
      Aikaa voi mennä 1-3 viikkoa.

• Papakokelas

Viikko meni mulla ja soittivat kun oli häikkää, siitä viikko niin tuli postissa kans lappu. Ja omakannastahan näkee kans seurata sitä, jos on käytössä.

• Sieltä_löytyy

Kaikillahan on tuo omakanta olemassa kanta.fi osoitteessa. Jos netti on hallinnassa (kuten voisi olettaa tämän palstan lukijoilta) omia tutkimustuloksiaan voi katsoa omakannasta pankkitunnuksilla (aika monella taitaa olla nämäkin).

• 8ja14

Oman vastaukseni sain kahden viikon päästä papan ottamisesta. Kävi siinä mielessä huonosti, että kunnassamme hoitaja kertoi vastauksen, joka oli II:sta. No, sitten tuli muuten tarve päästä lääkärille uudestaan kuukauden sisällä, niin lääkäri hiukkasen hermostui kuin hoitajat olivat sanoneet, ettei ole mitään ongelmia. Niitä kun sattui olemaan ja sainkin sitten lääkäriltä kiireesti Flagyl -kuurin. Muista pyytää soittoaika lääkärille, hän on paras kertomaan vastauksen sinulle.

• Lääkäri_ratkaisee

En ole käynyt papassa muutamaan vuoteen, joten en tiedä näkeekö tutkimustuloksen omakannassa.
        Jos on edes jotain poikkeavaa tulosta, kannattaa aina varata soittoajan lääkärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3940
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      80
      2049
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      908
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      818
    Aihe