Väyryseltä loppuu aika

Topikattiiii

Hyvä mies se on ja oikealla asialla.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä-Väyrynen

      Väyrynen ON suomen pätevin ja paras politikko,
      toivotaan ettei aika lopu kesken,,,

      • eppäilen

        Sinun mielestä, ei minun.
        Mitä luulet hänen saavan aikaan.


      • sille-ei-voi-mitään
        eppäilen kirjoitti:

        Sinun mielestä, ei minun.
        Mitä luulet hänen saavan aikaan.

        sinä olet hölmö


    • jatkuuko_sarja

      Joko Paavo on presidenttikisassa mukana?

      • joko.nyt

        Haluaisitko nähdä mister Paavon 1 presitenttinä.


      • ei_Paavo_pärjää

        Paavohan hävisi Pekka Haavistollekin.


      • ni.kitön

        Nolo mies se on, jos vielä havittelee presidentin paikka, tai uskoo kykenevänsä irroittamaan Suomen EU:sta.

        Paavon kohtaloksi koitui Urho Kekkosen suosio nuorta terävää politiikkoa kohtaan, ja ympäröivien kilpailijoiden kova vastustus.
        Se, jos mikä herätti kaunaisuuden Paavon luonteessa, ja se ratkaisi kohtalonsa poliittisella urallaan!


      • hän-fiksuin-pätevin
        joko.nyt kirjoitti:

        Haluaisitko nähdä mister Paavon 1 presitenttinä.

        Paavo Väyrysen kyllä haluaisin nähdä suomen seuraavana presidenttinä !

        Hän on pätevin ammatitaitoisin ja fiksuin suomen presidentiksi.


      • häpeä-idiootti-puheitasi
        ni.kitön kirjoitti:

        Nolo mies se on, jos vielä havittelee presidentin paikka, tai uskoo kykenevänsä irroittamaan Suomen EU:sta.

        Paavon kohtaloksi koitui Urho Kekkosen suosio nuorta terävää politiikkoa kohtaan, ja ympäröivien kilpailijoiden kova vastustus.
        Se, jos mikä herätti kaunaisuuden Paavon luonteessa, ja se ratkaisi kohtalonsa poliittisella urallaan!

        SINÄ ITSE OLET KATKERA ja KAUNAISIN
        Paavo Väyrystä kohtaan,
        panettelet ja puhut perättömyyksiä, pelkää valhetta hänestä,
        HÄPEÄ , jos osaat, hyiiii idiootti olet


      • ni.kitön
        häpeä-idiootti-puheitasi kirjoitti:

        SINÄ ITSE OLET KATKERA ja KAUNAISIN
        Paavo Väyrystä kohtaan,
        panettelet ja puhut perättömyyksiä, pelkää valhetta hänestä,
        HÄPEÄ , jos osaat, hyiiii idiootti olet

        Karvasta on totuus niellä. heh heh,,,,ihan kelpo mies Paavo on, kunhan pysyy lestissään, eikä turhia tavoittele.


      • salli-mun-nauraa-heh
        ni.kitön kirjoitti:

        Karvasta on totuus niellä. heh heh,,,,ihan kelpo mies Paavo on, kunhan pysyy lestissään, eikä turhia tavoittele.

        Vaikka kuinka teet kaikkesi estääksesi Väyrystä menestymästä,
        niin teet ITSESI NAURUNALAISEKSI,
        kaikki nauraa sinun katkerille mollusjutuillesi,
        olet ilmeisesti hyvin hyvin hyvin kateellinen Väyryselle hänen menestyksestään ja pitkästä polittisesta urastaan,
        olet raukka,


      • menneisyyden.mies

        Olisi lopettanut Kekkosen kuoltua.


    • Ikuisuusaihe, josta voi paukuttaa vaikka joka viikko uuden ketjun.
      Olisiko aika levätä?

      • Paavo.parka

        Ai Väyrysestäkö, kyl hää yrittää pressaksi vaikka hyvin tietää ettei tule valituksi mutta kiusa se on pienikin valitsijoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe