En ikinä halua olla miehen kanssa joka elää nettipalstoilla ja on riippuvainen niistä.
Ei sellaisen kanssa voisi edes tehdä ikinä mitään kun se istuisi kaikki päivät tietokoneella tai nenä älypuhelimessa kiinni.
Ihmiset jotka täällä ja muualla
8
<50
Vastaukset
- rakastaisinvain
En olisi täällä jos minulla olisi oma rakas nainen.
- ollavainnetissä
Kuka nyt perkele täällä olisi jos on muuta, mutta kun ei olla.
- sättäilään
Kadullako pitäs prkl pörrätä, on paljon parempaa.
- ValitusOnOtettuHuom
:) Näin iltasella kun on issekseen, ei ole muuta parempaa kuin pelaaminen ajanvietto internet tuttujen kanssa.... eikä sun tartte kuvitella sitä ^^
- VirtualTitsNboobs
https://www.microsoft.com/microsoft-hololens/en-us
Kelaa sitä kun noi yleistyy :P- möönmään
Kukanyy hologrammiin vaihtaa ihmistä ootko vähä dorka?
- Hnainen
Minä voisin olla hänen kanssaan jos on minun takia ollut palstoilla.
- pellejäolettekaikki
Sinun takia ollut palstoilla? Kuka sekopää kirjoittelee mieluummin tuntemattomille tunnepalstoilla kuin tunteiden kohteelle on irl.
Pelleilyä ja tunteilla leikkimistä nämä kaikki kotikasvatetut sosiopaatit täällä harrastaa. Aloittaja on oikeassa, ei näiden kirjoituksien tekijöitä kukaan oikeasti omaan elämäänsä halua.
En haluaisi elämääni niin epäluotettavaa naista joka lirkuttelee täällä kaikille miehille ja jakaa tunteitaan anonyymipalstalla vieraille.
Jatkaisi palsta-addiktiotaan varmasti suhteesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746