Päivän piristys puohitiellä

Istuskelin kaikessa rauhassa kotona ja just olin kattomassa uusmpia keijo keripukki videoita kun ovikello soi. Mietin että kuka saatana siellä yhtekkiä on ja mitä vailla?

Menin sitten kuitenkin avaamaan niin siellä oli kaks about 35-40v naista joku kirja kädessä ja rupesivat höpiseen jeesusjuttuja. Sanoin siinä niille että mua ei kiinnosta mutta yläkerrassa asuu yks tyyppi kun tykkää näistä hommista ja sen ovessa lukee ranta,se on vähän ujo avaamaan ovea mutta kyllä se avaa kun hetken koputtelette.

Uskovaiset lähti sitten kohti yläkertaa ja minä menin äkkiä hakemaan kännykän ja pistin viestiä kys.naapurille että "saat ovihyökkäyksen!" Sitten menin rappuun kuunteleen mitä tapahtuu niin ensin kuuluu pimputtelua,oven koputtelua seuraavaksi kuuluu kun Kylmis pamauttaa välioveen ja karjuu raivona oven takaa jotain "MEE VITTUUN SIELTÄ!". Sitten siinä Kylmis riehuu yläkerrassa mieltä vailla,mormoonit juoksee hädissään karkuun ja minä nauran rapussa koko esitykselle. Ja tämä tarina on tosi! Päätän illan raporttini puohitieltä tähän. Nyt nukkumaan. -aito saunis-

38

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buahahaah. Ihan oikein Kylmikselle. Tiedä vaikka olisi saannut pillua jos oisi avannut oven ja pyytänyy sisälle ne.

      • Anonyymi

        Impotenttiudesta tuskin on kysymys, mutta Kylmis ei saisi pillua edes rahalla, vaikka rahaakin jostain saisi. Ei sillä seiso. Liian ujo naisten kanssa. Valtava kokemuksen puute, vaikka onkin hetero.

        -Kuolema Keijolle Ry


    • Kylmät_kädet___

      Sitä on vaikea uskoa, mutta Sauniksen kertomus on täysin totta. Avarilla pamautin välioveen, kun en jaksa ovipönkkää purkaa jonkun pimputtelun takia.

      Vielä hauskempi tapaus sattui aikaisemmin, kun en ollut tietoinen kiinteistöhuollon tarkastuksista ja avasivat pimputtelun jälkeen oveni yleisavaimella. Kun ovipönkkä päästi hälytysäänen, olin jo konepistooli kädessä polviasennossa ottamassa asuntoontunkeutujia vastaan.

      En ollut tietoinen siitä tarkastuksesta, kun ilmoittivat vasta edellisenä päivänä lapulla, joka löytyikin sitten siitä välioven ja ulko-oven välistä, kun tulivat ahdistelemaan.

      • Anonyymi

        Vittu toi äijä on sekasin.
        -erittäin hyvin sanottu siellä perällä.. (vaikka itse sanonkin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu toi äijä on sekasin.
        -erittäin hyvin sanottu siellä perällä.. (vaikka itse sanonkin)

        Kylmis ehti viedä konepistoolinsa Tissun asuntoon, joten aiheeton kotietsintä oli aiheeton. Keijon homekämpästä ainoastaan täysin luvallinen pistooli ja virkavalta pahoitteli häiriötä. Ei olisi tarvinnut edes pahoitella, sillä tekivät vain työtänsä.

        t. seinänaapurin silminkuulija


      • Anonyymi

        Mikä tuo tissujuttu on ja konepistooli? Kuullut siitä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuo tissujuttu on ja konepistooli? Kuullut siitä joskus.

        Se oli Keijon konepistooli, jota Tissu heilutteli videollaan. Sen jälkeen kyseisestä aseesta kenelläkään mitään tietoa. Myikö Kylmis sen aseen, vai täh?

        #teoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli Keijon konepistooli, jota Tissu heilutteli videollaan. Sen jälkeen kyseisestä aseesta kenelläkään mitään tietoa. Myikö Kylmis sen aseen, vai täh?

        #teoria

        Ei ollut Kylmiksen konepistooli. Tästä toki voisi väitellä loputtomiin.

        -Spedesaurus


      • Anonyymi

        Ilmeisesti iltapäiväehdissä ei ollut lööppiä siitä kun puolustusvoimien räjähde-expertit olivat purkamassa Mestarin viritelmiä. Kuulemma piti pyytää virka-apua Kiinasta, kun eivät osanneet deaktivoida elektronista nallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti iltapäiväehdissä ei ollut lööppiä siitä kun puolustusvoimien räjähde-expertit olivat purkamassa Mestarin viritelmiä. Kuulemma piti pyytää virka-apua Kiinasta, kun eivät osanneet deaktivoida elektronista nallia.

        Kyseessä oli muunneltu kylkimiina, josta lähti neljä lankaa oveen siten. että vaikka miten riuhdot oven auki, se laukeaa suunnatusti kohti käytävää, tuhoten kaiken pieniksi palasiksi. Tunkeutujista olisi jäänyt vain kärventyneitä kilon palasia pitkin raunioitunutta rappukäytävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti iltapäiväehdissä ei ollut lööppiä siitä kun puolustusvoimien räjähde-expertit olivat purkamassa Mestarin viritelmiä. Kuulemma piti pyytää virka-apua Kiinasta, kun eivät osanneet deaktivoida elektronista nallia.

        Kylmis itsekin olisi kuollut siihen räjähdykseen, mutta Keijolla oli kyse periaatteesta: mielummin kuolee, kuin kestää fyysistä nöyryytystä randomeilta. Se asunto oli tosiaan poliisien painajainen, koska robottia ei voitu käyttää jammerin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis itsekin olisi kuollut siihen räjähdykseen, mutta Keijolla oli kyse periaatteesta: mielummin kuolee, kuin kestää fyysistä nöyryytystä randomeilta. Se asunto oli tosiaan poliisien painajainen, koska robottia ei voitu käyttää jammerin takia.

        Ei saatana. Mulla katosi aina kenttä kännykästä, kun lähestyin Keijon ovea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saatana. Mulla katosi aina kenttä kännykästä, kun lähestyin Keijon ovea!

        Kylmishän kasasi työkseen tukiasemakaappeja monta vuotta ennen kuolemaansa. Tottakai se osasi tehdä tehokkaan häirintälaitteen. Se on yksinkertainen vekotin, jossa pyritään vastakkaisvaiheeseen signaaliin, jolloin aalto neutralisoituu plus miinus nolla. Siksi robottia ei voitu käyttää purkamaan Kylmiksen ansoja, koska se vain lakkasi toimimasta kyseisessä kerroksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saatana. Mulla katosi aina kenttä kännykästä, kun lähestyin Keijon ovea!

        Kylmis purki sen jammerin toisiin tarkoituksiin ja pesi kätensä poissa konepistoolista, joka on nähty Ex-Tissuttelijan videolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis purki sen jammerin toisiin tarkoituksiin ja pesi kätensä poissa konepistoolista, joka on nähty Ex-Tissuttelijan videolla.

        Ai, että kun vähän alkaa kuumottamaan, niin heti peräännytään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, että kun vähän alkaa kuumottamaan, niin heti peräännytään?

        Kuka tahansa tukiasemakaappeja kauan kasannut tyyppi voisi rakentaa häirintälaitteen, joka lyö signaalit vastakkaisvaiheeseen aaltojen kanssa. Aivan samoin, kuin pioneeri-luti pystyisi rakentamaan sellaisen naulapommin, että ihan oikeasti ihmisiä kuolee ostarilla.

        Emme tee sitä, koska meillä on moraali.


    • Anonyymi

      Noita videoita vois enemmän tehä teistä. Koskas meette niinku ihan kauoungille? Joku tsoukki vois olla kiva jollekki randomille

      • Anonyymi

        Onko Kylmiksellä minkäänlaista itsekunnioitusta? Ei hemmetti, miten kukaan voi alentua tuollaiseen nöyryytykseen. Aivan selvästi esiintyy vapaaehtoisesti. Mitä jos sukulaisensa näkisivät tuon videon?


    • Anonyymi

      Ihmiset ne on aika yksityiskohtaisen arveluttavan vahigoniloisia toisilleen..kaikenlainen kyttäily ja kyräily ja kenkkuilu jaksaa vuosituhansien jälkeenkin hyvin...vahingonilo ei tässä tuonut ulkopuolisille mitään suurta elämystä..voihan olla että aloitus kirjoituksen kirjoittaja kuitenkin sai kiksit..

      • Anonyymi

        Totta. Uskon, että AP saa mielihyvää nöyryyttäessä naapuriaan, Kylmistä, joka vaikuttaa nyrkinpelossa melko yhteistyöhaluiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Uskon, että AP saa mielihyvää nöyryyttäessä naapuriaan, Kylmistä, joka vaikuttaa nyrkinpelossa melko yhteistyöhaluiselta.

        Teidän täytyy ymmärtää älykkään ihmisen todella kompleksinen ajatustoiminta. Kylmis antaa aivan tarkoituksella jonkin kolmikymppisen nöyryyttää sitä joka käänteessä, tyydyttääkseen OMAA tuskaansa nuoruutensa pahoista teoista. Täytyy muistaa, että Kylmis pääsi melko vähällä apteekkimurroista.

        Pian varmaan nähdään Saunikselta video, jossa se taluttaa Kylmistä koiran hihnassa. SM:stä ei todellakaan ole kysymys.

        #teoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän täytyy ymmärtää älykkään ihmisen todella kompleksinen ajatustoiminta. Kylmis antaa aivan tarkoituksella jonkin kolmikymppisen nöyryyttää sitä joka käänteessä, tyydyttääkseen OMAA tuskaansa nuoruutensa pahoista teoista. Täytyy muistaa, että Kylmis pääsi melko vähällä apteekkimurroista.

        Pian varmaan nähdään Saunikselta video, jossa se taluttaa Kylmistä koiran hihnassa. SM:stä ei todellakaan ole kysymys.

        #teoria

        Sovitus. Ymmärrän.

        Rikos on muutenkin jo vanhentunut (yli 10 vuotta), mutta lehdessä sanottiin, että apteekeista katosi iso määrä bentsodiatsepiini- ja diatsepiinivalmisteita, joita ei löytynyt Kylmiksen hallusta ja eräs teoria kertoo, että Keijolla oli kokonainen tiimi tekemässä apteekkimurtoja. Ilmeisesti ei koskaan antanut ilmi alaisiaan, koska rikos ei selvinnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitus. Ymmärrän.

        Rikos on muutenkin jo vanhentunut (yli 10 vuotta), mutta lehdessä sanottiin, että apteekeista katosi iso määrä bentsodiatsepiini- ja diatsepiinivalmisteita, joita ei löytynyt Kylmiksen hallusta ja eräs teoria kertoo, että Keijolla oli kokonainen tiimi tekemässä apteekkimurtoja. Ilmeisesti ei koskaan antanut ilmi alaisiaan, koska rikos ei selvinnyt.

        Kuulusteluvankeuden ja suljetun reissun jälkeen Kylmis yritti itse murhaa aivan valtavalla määrällä Tenoxia, joita ei löytynyt kotietsinnässä. Heräsi teho-osastolta. Mistä se oli ne saanut? Siinäpä kysymys.

        -palstan pitkämuisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulusteluvankeuden ja suljetun reissun jälkeen Kylmis yritti itse murhaa aivan valtavalla määrällä Tenoxia, joita ei löytynyt kotietsinnässä. Heräsi teho-osastolta. Mistä se oli ne saanut? Siinäpä kysymys.

        -palstan pitkämuisti

        Kuulusteluvankeudessa ne yrittävät saada itsetuntosi murentumaan täydellisesti. Käyttävät hyvää ja pahaa poliisia todella tehokkaasti. Neljän päivän jälkeen sinut on aivopesty, jos olet joku velliperse, josta ei ole mihinkään muuhun, kuin häiriköimään palstalla ja esiintymään toisten nimissä.

        Sellaisiin ihmisiin se toimii. Ei minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulusteluvankeudessa ne yrittävät saada itsetuntosi murentumaan täydellisesti. Käyttävät hyvää ja pahaa poliisia todella tehokkaasti. Neljän päivän jälkeen sinut on aivopesty, jos olet joku velliperse, josta ei ole mihinkään muuhun, kuin häiriköimään palstalla ja esiintymään toisten nimissä.

        Sellaisiin ihmisiin se toimii. Ei minuun.

        Paha poliisi: "Tiedätkö, mitä muut vangit tekevät sinun kaltaiselle söpölle pojalle vankilassa?"

        Hyvä poliisi: "Sano nyt ne muut osalliset, niin pääset pelkällä ehdonalaisella"

        Sitten paiskasivat minut miettimään koppiin, jossa todella kirkas valo. Olin niin kauan, että ajantaju katosi. En voi uskoa, että olin yhteensä vain 4 vuorokautta. Moni olisi murtunut, mutta en minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha poliisi: "Tiedätkö, mitä muut vangit tekevät sinun kaltaiselle söpölle pojalle vankilassa?"

        Hyvä poliisi: "Sano nyt ne muut osalliset, niin pääset pelkällä ehdonalaisella"

        Sitten paiskasivat minut miettimään koppiin, jossa todella kirkas valo. Olin niin kauan, että ajantaju katosi. En voi uskoa, että olin yhteensä vain 4 vuorokautta. Moni olisi murtunut, mutta en minä.

        Kai Kylmis tajuat, että jos joku kumppaneistasi olisi joutunut samaan henkiseen rääkkiin, ne olisivat ilmiantaneet sinut heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai Kylmis tajuat, että jos joku kumppaneistasi olisi joutunut samaan henkiseen rääkkiin, ne olisivat ilmiantaneet sinut heti.

        Juu, yritti ne sitäkin kuulusteluissa, uskotella, että yksi jäi kiinni ja on yhteistyöhaluinen poliisin kanssa. Sanoin vain, että toimin yksin enkä tiedä, mistä puhutte.

        Nyt kun rikos on vanhentunut, myönnän, että mulla oli tiimi, jonka johtajana toimin. Ketään en ilmiantanut, josta olen ylpeä. Olihan se kuulustelu todellista helvettiä, mutta niin on myös mun ihan arkipäiväinen elämänikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, yritti ne sitäkin kuulusteluissa, uskotella, että yksi jäi kiinni ja on yhteistyöhaluinen poliisin kanssa. Sanoin vain, että toimin yksin enkä tiedä, mistä puhutte.

        Nyt kun rikos on vanhentunut, myönnän, että mulla oli tiimi, jonka johtajana toimin. Ketään en ilmiantanut, josta olen ylpeä. Olihan se kuulustelu todellista helvettiä, mutta niin on myös mun ihan arkipäiväinen elämänikin.

        Kuulusteluiden "paha poliisi" voi kertoa vankilasta aivan mitä tahansa, mutta ei ne nakkaa omaisuusrikollisia muslimien ja mustalaisten armoille. Siihen osioon heitetään pelkästään murhaajat ja raiskaajat. Taisi Kylmis tietää tämän, kun kesti tutkintavankeuden kuin mies.

        Joku joka ei tiedä tätä, olisi varmasti romahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulusteluiden "paha poliisi" voi kertoa vankilasta aivan mitä tahansa, mutta ei ne nakkaa omaisuusrikollisia muslimien ja mustalaisten armoille. Siihen osioon heitetään pelkästään murhaajat ja raiskaajat. Taisi Kylmis tietää tämän, kun kesti tutkintavankeuden kuin mies.

        Joku joka ei tiedä tätä, olisi varmasti romahtanut.

        Tietääkseni raiskaajille on oma osionsa, erotuksena murhaajista. Raiskaus-osio on täynnä tosi karvaisia Lähi-idän "pakolaisia" ja tulevat Suomelle todella kalliiksi pelkästä olemisestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitus. Ymmärrän.

        Rikos on muutenkin jo vanhentunut (yli 10 vuotta), mutta lehdessä sanottiin, että apteekeista katosi iso määrä bentsodiatsepiini- ja diatsepiinivalmisteita, joita ei löytynyt Kylmiksen hallusta ja eräs teoria kertoo, että Keijolla oli kokonainen tiimi tekemässä apteekkimurtoja. Ilmeisesti ei koskaan antanut ilmi alaisiaan, koska rikos ei selvinnyt.

        Mitä hemmettiä johtaja siitä hyötyisi, jos antaisi alaisensa ilmi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulusteluiden "paha poliisi" voi kertoa vankilasta aivan mitä tahansa, mutta ei ne nakkaa omaisuusrikollisia muslimien ja mustalaisten armoille. Siihen osioon heitetään pelkästään murhaajat ja raiskaajat. Taisi Kylmis tietää tämän, kun kesti tutkintavankeuden kuin mies.

        Joku joka ei tiedä tätä, olisi varmasti romahtanut.

        Tyyppi nukkui intissä WC-kopissa saatana 8 kuukautta. Ei tuollaisia hulluja murreta kovin helpolla.

        -Faktaa vakioista


    • Anonyymi

      Tapahtui oikeasti aamulla. Työkaverilla ei toiminut kulkulätkä ja manasi että pitäiskö lähtee suoraan kotio. Minä aloin selittämään jotain ylemmästä entiteetistä ja että on selkeä merkki. Hitto puhun samoista asioista, mitä Kylmis on kirjoitellut. Olenko muuttumassa Kylmikseksi?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Herranen aika, kuinka pienistä asioista rikkaat hermostuvat. Tuskin jääkaappi-pakastin vie ketään johtajaa konkurssiin, vaikka vähän lainataan energiaa käytävän puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herranen aika, kuinka pienistä asioista rikkaat hermostuvat. Tuskin jääkaappi-pakastin vie ketään johtajaa konkurssiin, vaikka vähän lainataan energiaa käytävän puolelta.

        Kuole Kylmis. Ne rappukäytävän pistorasiat ovat siivoojia varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuole Kylmis. Ne rappukäytävän pistorasiat ovat siivoojia varten.

        Kyllä herra aurinkoinen saa vedettyä mmj siten että kukaan ei tiedä yhtään mitään. Siivooja vaan ihmettelee kun pistorasiasta ei tule virtaa. Tietäisit mitä jippoja hän on oppinut DNA ajoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä herra aurinkoinen saa vedettyä mmj siten että kukaan ei tiedä yhtään mitään. Siivooja vaan ihmettelee kun pistorasiasta ei tule virtaa. Tietäisit mitä jippoja hän on oppinut DNA ajoilta.

        Ongelma näissä paljastuksissa on se, että Kylmiksen entiset työnantajat ja kokonaiset firmat joutuvat huonoon valoon, vaikka heillä ei ole mitään tekemistä Keijon kikkailujen kanssa.

        -Kuolema Kylmiksen tiimille Ry


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2359
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      57
      1360
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe