Isälläni on 50-vuotispäivä tulossa ja olen kuumeisesti yrittänyt keksiä jotakin sopivaa lahjaa. Viiskymppiset on kuitenkin merkittävä juhla ja haluaisin lahjan olevan sen mukainen. Aina on ollut hirveän vaikeeta keksiä hänelle lahjaa, yhtenä jouluna ostin telkkariin sen että pystyi formuloita kattomaan, se oli mielestäni paras lahja mitä olen ostanut. Iskää ja mua on juuri noi formulat yhdistänyt jo pitemmän aikaa, niin ajattelin että jos mentäis ajaa kartingia yhdessä ja jos vaikka sen jälkeen mentäisiin ravintolaan syömään. Päästäis siinä viettää kunnolla aikaa yhdessä.
Olemme tosi läheisiä iskän kanssa ja olen jo kotoakin muuttanut pois. Miltäs kuullostaa? Onko tyhmä idea?
Iskän viiskymppiset
Hennajh
1
115
Vastaukset
- Minääävain
Mielestäni tuo on todella hyvä idea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947593- 374027
- 473576
- 2422983
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452542
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212474- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292409Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252215