Joten nyt kaikki kiltisti siellä, ettei poliisisetä tule antamaan teille tukkapöllyä. ;)
Nyt Kittie sun pitää pyytää NÄTISTI palstan ripulistia lähtemään täältä tai häkki heiluu. Linnantuomio odottaa taatusti kaikenmaailman solvauksista tätä kyseistä kakkakasaa kohtaan.Voit kuitenkin saada huomattavaa lievennystä, sillä sinulla on paljon todistajia takanasi. ;)))
Tontun pitää olla kiittelemättä pistepaavoa, sillä se yllyttää ilkivallan tekoon ja naisia ei kantsi puolustaa, ku sekin saatetaan katsoa niin, että sinulla on omat lehmät ojassa. Ja tonttu joutuu varmasti korvaamaan osalle palstalaisia uudet näppikset, kun niitä on mennyt pilalle kaffeentyrskyjen takia..;))
Butsi...voi Butsi...sinua voidaan syyttää irstaasta käytöksestä ja viekottelusta varattuja naisia kohtaan. Tästä voi kuules rapsahtaa sulle linnaa vähän pitemmäksi aikaa..:)))
Ariel..Voit joutua suoraan ilman raastupaa istumaan kakkua, sillä olet syyllistynyt jatkuvasti miesten yhtäkkisiin pyörtyilyihin, joten olet terveysvaara. Tuomari ei siis halua siksi oikeudenistuntoa, sillä hänellekkin on pelko iskeä heikotuskohta..;)))
Arska...sinä saatat joutua kuulusteluun asiatietojen väärentelystä. Noopelin lauhkee Lammas-palkinto palkinto näet oli mennyt tontulle ja sinä sait Mikä Pässi-palkinnon, joten kansalaisten harhauttaminen on vakava rike ja voi tulla linnaa ainakin kaksi vuotta. ;))
Temmi...Olet kertonut täällä julkisesti, että meinaat joskus häitä viettää ja uhkaat, että lehmukoilla ei ehkä löydy silloin lypsäjää, vaan joudut ottamaan siihen jonkun serkkupojan..mmm..Tästä voi tulla ainakin ehdonlaista, sillä lehmukat rakastaa omaa hoitajaansa ja se sinun tunnin kestävä hääjuhlasi on omiaan lisäämään näiden eläinparkojen henkisiä kärsimyksiä ja ikävää...;)
Speedo...Sinä saat varmasti myös kutsun kuulusteluihin, kun olet täällä julkisesti kiusannut muita mieskirjoittajia kertomalla, että kävelet kaikki illat kauniin naisen seurassa...siis tuomio voi räpsähtää kiusanteosta. ;)
Jos te rakkaat vakkarit joudutte istumaan ja syömään kakkua, niin mä lupaan tulla teitä katsomaan.. ;))))))
Nyt meitä tarkkaillaan palstalaiset ;)
130
<50
Vastaukset
Minä en oikein tiedä miten suhtautua tähän palstan tarkkailu-juttuun.. Onko se totta vai joku kekistty juttu? Ja kenestä on kyse, se joka häiriköi?
Mä luin ton hesarin jutun, niin kyllä siellä meinattiin että tää Kokkolapalsta on/on ollu tarkkailussa. :) En tiiä kuka häirikkö....
tinttu-liina kirjoitti:
Mä luin ton hesarin jutun, niin kyllä siellä meinattiin että tää Kokkolapalsta on/on ollu tarkkailussa. :) En tiiä kuka häirikkö....
Joo, luin kanssa.. Mitähän poliisi meinaa tehdä?
Kittiechihu kirjoitti:
Joo, luin kanssa.. Mitähän poliisi meinaa tehdä?
En tiiä...ei kai loppujen lopuks varmaan mitään. Ei kai sulla vaan alkanu pyörimään sukat jalassa? ;))
tinttu-liina kirjoitti:
En tiiä...ei kai loppujen lopuks varmaan mitään. Ei kai sulla vaan alkanu pyörimään sukat jalassa? ;))
No tiedän että osaan ärähtää, mutta siihen on aina syy.. Mm. mielestäni ripulisti on paha tyyppi palstalla, aiheuttaa monelle närää.. Toivon että ylläpito ja poliisi sen tajuavat.
Kittiechihu kirjoitti:
No tiedän että osaan ärähtää, mutta siihen on aina syy.. Mm. mielestäni ripulisti on paha tyyppi palstalla, aiheuttaa monelle närää.. Toivon että ylläpito ja poliisi sen tajuavat.
No ainoastaan ylläpito voi ehkä tuohon puuttua. Poliiseilla on varmasti muutakin tekemistä. :)
Ja juu.. mä tiedän että tuo ihminen aiheuttaa itse ärsytystä täällä ja saa sen takia kuulla välillä kunniansa. :)tinttu-liina kirjoitti:
No ainoastaan ylläpito voi ehkä tuohon puuttua. Poliiseilla on varmasti muutakin tekemistä. :)
Ja juu.. mä tiedän että tuo ihminen aiheuttaa itse ärsytystä täällä ja saa sen takia kuulla välillä kunniansa. :)Kyllä kai ylläpito laittaa ripulistille banneja, mutta se palaa aina takaisin.. Voi kun poliisit voisivat esim. kieltää siltä kokonaan palstalla olon..?
Kittiechihu kirjoitti:
Kyllä kai ylläpito laittaa ripulistille banneja, mutta se palaa aina takaisin.. Voi kun poliisit voisivat esim. kieltää siltä kokonaan palstalla olon..?
Mut onko se saanu koskaan kirjoituskieltoa..Enää tiiä mistään, ku täällä nii moni kirjottelee samoilla nimillä.
tinttu-liina kirjoitti:
Mut onko se saanu koskaan kirjoituskieltoa..Enää tiiä mistään, ku täällä nii moni kirjottelee samoilla nimillä.
Luulisi että on saanut, kun on niin pahasti haukkunut.. Mutta, joo, nykyään niin monet käyttää sen nimmaria..
Kittiechihu kirjoitti:
Kyllä kai ylläpito laittaa ripulistille banneja, mutta se palaa aina takaisin.. Voi kun poliisit voisivat esim. kieltää siltä kokonaan palstalla olon..?
Tota noin... Bannit ei muutes merkkaa mitään jos käytös on vaihtuva ip.
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Bannit ei muutes merkkaa mitään jos käytös on vaihtuva ip.
No just tuota tarkoitin, että ripulisti käyttää varmasti vaihtuvaa ip:tä..
- ei-tarvitse-olla-nörtti
Kittiechihu kirjoitti:
No just tuota tarkoitin, että ripulisti käyttää varmasti vaihtuvaa ip:tä..
Mobiililaajakaistoissa ip vaihtuu automaattisesti joka kerta nettiin yhdistettäessä.
ei-tarvitse-olla-nörtti kirjoitti:
Mobiililaajakaistoissa ip vaihtuu automaattisesti joka kerta nettiin yhdistettäessä.
Ok. Sori en tiedä tällaisia juttuja. :) Hyvä kun joku osaa selittää. :)
No en mä minnekään linnaan lähe ku itehän sä aloit arpoon et millasel pystil tällainen rauhallisuuden ja tyyneyden perikuva pitäis sit palkita... ;) Mut sun sijaissain olisin kyl vähä niinku huolissain ku sä oot tääl kummiski ollu liikkeel ainaski kolmel eri nimmaril vai mitä Tinttis vai oliko sit Lana vai Limppu-Viinako...? ;) Et mitäs virkavalta sellaiseen sanoo ;)
Ai, et muka lähe linnaan?!? Varo vaan, ettei tuu lisää kakkua niskoittelusta virkavaltaa vastaan. ;))) Ja sitä paitsi tässä oli nyt vaarana, että sinäkin joudut näppisostoksille, ku meinasin tukehtua vesipulloon. :)))
Nii...toi nimijuttu..:P Sulla ei ole pitäviä todisteita että mä olisin käyttäny kaikkia noita....:B Mut heeeiii...toi juttuhan saa laittaa Butsin syytelistaan...jes...ja huoh... :Ptinttu-liina kirjoitti:
Ai, et muka lähe linnaan?!? Varo vaan, ettei tuu lisää kakkua niskoittelusta virkavaltaa vastaan. ;))) Ja sitä paitsi tässä oli nyt vaarana, että sinäkin joudut näppisostoksille, ku meinasin tukehtua vesipulloon. :)))
Nii...toi nimijuttu..:P Sulla ei ole pitäviä todisteita että mä olisin käyttäny kaikkia noita....:B Mut heeeiii...toi juttuhan saa laittaa Butsin syytelistaan...jes...ja huoh... :PNo ei kantsi työntää pulloi liian syvälle kurkkuun ku ei ne sinne kuulu... :D
Se piti viel sanoo et etkös sä sit ollu esitellyt Butchil ittes Turnerin Lanana siel jossain kemuis et kyl ny pahalt näyttää ku tällaisii juttui vaan julki tulee... ;)
artagnan kirjoitti:
No ei kantsi työntää pulloi liian syvälle kurkkuun ku ei ne sinne kuulu... :D
Ilkut vielä päälle..;))
artagnan kirjoitti:
Se piti viel sanoo et etkös sä sit ollu esitellyt Butchil ittes Turnerin Lanana siel jossain kemuis et kyl ny pahalt näyttää ku tällaisii juttui vaan julki tulee... ;)
Siis täh?!? Missä kemuissa..:B Mä en myönnä yhtään mitää ja ei kyllä ole pitäviä todisteita..;))Ny mä ymmärrän miks Butsi on esiinyyny minuna..on se kyllä nii paatunu rikollinen..mokoma naistennaurattaja..:#
tinttu-liina kirjoitti:
Nii...toi nimijuttu..:P Sulla ei ole pitäviä todisteita että mä olisin käyttäny kaikkia noita....:B Mut heeeiii...toi juttuhan saa laittaa Butsin syytelistaan...jes...ja huoh... :PTaas sitä joutuu vanhoja kaivella ;-) Elikkä 39-vee synttärijuhlissasi vilautit meikälle säärtä ja sanoit että oot Lana Turner.. Että koitappa platinablondiseni muistella hiukkasen puheitasi.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Taas sitä joutuu vanhoja kaivella ;-) Elikkä 39-vee synttärijuhlissasi vilautit meikälle säärtä ja sanoit että oot Lana Turner.. Että koitappa platinablondiseni muistella hiukkasen puheitasi.. ;-D
Hah hah..tuo ei voi mitenkää pitää paikkansa..Katos mä en ole mikää platina ja toisekseen mä kyllä näyttäisin jotai muuta ku säärtä, joten mehtään meni Butsi.. ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
Hah hah..tuo ei voi mitenkää pitää paikkansa..Katos mä en ole mikää platina ja toisekseen mä kyllä näyttäisin jotai muuta ku säärtä, joten mehtään meni Butsi.. ;)))
Älä nyt viitti Lana esittää kun meikällä melkein verkkokalvot räjähti siellä mustaherukkamaalla.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Älä nyt viitti Lana esittää kun meikällä melkein verkkokalvot räjähti siellä mustaherukkamaalla.. ;-D
Mustaherukkamaalla?? Ööh..mikäs se semmone on?? :o
tinttu-liina kirjoitti:
Mustaherukkamaalla?? Ööh..mikäs se semmone on?? :o
No siellä takapihalla missä meikälle sitä säärtäskin näytit.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No siellä takapihalla missä meikälle sitä säärtäskin näytit.. ;-D
Ny oot erehtyny..:)) en se mun sääri ollu, vaan se oli Artsin karvane kinttu..;)) Niinku sanoin nii mä näytän muuta ku sääriä. ;))
- KokkolanTOSIrealisti
Tein jo pari vuotta sitten tutkintapyynnön ns Mikko Peltoniemen jatkuvaan herjaamiseen (en edes tunne häntä), kuten vapaamuurareiden herjaamiseen.
Vaadin myös itseeni kohdistuneet ja nimelläni mainitut herjaukset tutkittavaksi. Joten pian pääsemme ja pääsen tietämään henkilöt jotka ovat minua herjanneet. Sen jälkeen onkin kiva käydä henkilökohtaisia keskusteluja "Halkokarin hörhön, Tosibörjen, Tosihörhön ym" nimimerkkien kanssa. On se saa..nan kiva tavata tuo paskiainen "kasvoista kasvoihin" - ah mikä nautinto, hah...Ja minä olen laittanut sinusta tutkintapyyntöä, olet haukkunut minua tosi pahasti, sairaaksi, pyörätuolipotilaaksi, lesboksi, ym.. Mitäs tästä sanot?!
- Tutkintapyyntö_lähtee
Olet syyllistynyt 'homot hirteen' kommenteilla kiihotukseen kansanryhmää kohtaan.
Tutkintapyyntö_lähtee kirjoitti:
Olet syyllistynyt 'homot hirteen' kommenteilla kiihotukseen kansanryhmää kohtaan.
Totta! Ripulisti on itse se palstan pahin häirikkö, uhkailija. Toivon että poliisit syynäävät juuri häntä tällä palstalla, aihetta ainakin olisi!
On pääsiäisloma, joten kävelen iltaisin yksinäni. Näin ollen vältyn kuulusteluilta. Mikäli silti saan linnatuomion, toivon pääseväni samaan selliin Ariel-neidon kanssa yhteisen tähtiharrastuksemme vuoksi. Taka-ajatuksia minulla ei luonnollisestikaan hänen suhteensa ole. ;)
Tsiisus..sinähä vasta paatunu rikollinen oot, ku meinaat jatkaa rikoksia vielä vankilassaki. :P Ja täällä on aiemmista rikkeistä selkeät todisteet!! ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tsiisus..sinähä vasta paatunu rikollinen oot, ku meinaat jatkaa rikoksia vielä vankilassaki. :P Ja täällä on aiemmista rikkeistä selkeät todisteet!! ;))
Speedo iskee tytsiä aina kun silmä välttää elikkä about 10 vuoden kakku rapsahtaa sille kuin manulle illallinen.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Speedo iskee tytsiä aina kun silmä välttää elikkä about 10 vuoden kakku rapsahtaa sille kuin manulle illallinen.. ;-)
Pääset samaan selliin Speedon kanssa..;)
- KokkolanTOSIrealisti
Nimeltä mainitut herjat ovat tutkinnassa, joten perästä kuuluu. Saata.., kun saan nähdä tuon herjaajan, ja sehän toteutuu piakkoin. Vittu mikä sälli, tai akka. Saa lopulta tuomionsa, "Paha saa aina palkkansa", hyvä hyvä ja hyvä. Lienee kuka tahansa, vaikka tuo pirullinen turkoosimerkkinen. Aika näyttää...
Tajuatko että itse olet se syyllinen?? Kaikkia palstalla haukut, uhkailet ym.. Ja syytät rekattuja kaikista jutuista.. Jotain on sinussa vikaa kun kaikkia ihmisiä inhoat..
Itse joudat poliisin kynsiin ja saada tuntuvat sakot!
Mikä oikeus sinulla on sitten muita haukkua törkeästi??Kittiechihu kirjoitti:
Tajuatko että itse olet se syyllinen?? Kaikkia palstalla haukut, uhkailet ym.. Ja syytät rekattuja kaikista jutuista.. Jotain on sinussa vikaa kun kaikkia ihmisiä inhoat..
Itse joudat poliisin kynsiin ja saada tuntuvat sakot!
Mikä oikeus sinulla on sitten muita haukkua törkeästi??Anna mätisäkin olla.. Sillä on hevosmurkut purreet pään puhki ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Anna mätisäkin olla.. Sillä on hevosmurkut purreet pään puhki ;-D
Sori.. Oikeassa olet. Suututtaa vaan tuollainen ilkimys..
Mutta, puhutaan muista asioista. :) Kyssäriä; mitäs tykkäätte kun aurinko on alkanut paistamaan? Minä tykkään, virkistävää ja on ihanaa ulkoilla koirun kanssa. :)- KokkolanTOSIrealisti
Kittiechihu kirjoitti:
Mutta, puhutaan muista asioista. :) Kyssäriä; mitäs tykkäätte kun aurinko on alkanut paistamaan? Minä tykkään, virkistävää ja on ihanaa ulkoilla koirun kanssa. :)Hah hah haa. "Alkanut paistamaan" osoittaa suurta tyhmyyttä ja äidinkielen, eli SUOMENKIELEN köyhyyttä. ALKAA PAISTAA tai RUPEAA PAISTAMAAN!...
KokkolanTOSIrealisti kirjoitti:
Hah hah haa. "Alkanut paistamaan" osoittaa suurta tyhmyyttä ja äidinkielen, eli SUOMENKIELEN köyhyyttä. ALKAA PAISTAA tai RUPEAA PAISTAMAAN!...
Täällä ei tarvita mitään äidinkielenopettajia. Kirjoitellaan just niinkuin itse halutaan...Itselläsi on järjen köyhyyttä.
Kittiechihu kirjoitti:
Mutta, puhutaan muista asioista. :) Kyssäriä; mitäs tykkäätte kun aurinko on alkanut paistamaan? Minä tykkään, virkistävää ja on ihanaa ulkoilla koirun kanssa. :)Tänään ei kyllä ole aurinko paistanut. Lunta tiputellut koko päivän. :(
tinttu-liina kirjoitti:
Tänään ei kyllä ole aurinko paistanut. Lunta tiputellut koko päivän. :(
No nyt sataa lunta täälläkin.. Tulisi nyt vaan se kevät..
Kittiechihu kirjoitti:
No nyt sataa lunta täälläkin.. Tulisi nyt vaan se kevät..
No tulevina päivinä lupasivat jo lämpöasteita. :)
KokkolanTOSIrealisti kirjoitti:
Hah hah haa. "Alkanut paistamaan" osoittaa suurta tyhmyyttä ja äidinkielen, eli SUOMENKIELEN köyhyyttä. ALKAA PAISTAA tai RUPEAA PAISTAMAAN!...
Ja miksi olet TAAS ketjuamme seuraamassa, kun monesti olet sanonut ettet seuraa juttujamme.. Aina kuitenkin olet täällä.. :D
tinttu-liina kirjoitti:
No tulevina päivinä lupasivat jo lämpöasteita. :)
Niin muuten olikin luvattu, pääsiäiseksi. :)
Stop tykkänään nyt.. Meikä on saletisti teidän kahden naisen viaton uhri (vaikka tällainen guumaakin guumempi gigolo oonki) elikkä pakko on ollu muiskautella kun te ootte olleet silleen sopivasti huulet töröllään.. ;-D
Ööö..jos tuomari saa tietoonsa sun esiintymiset guumana gigolona, nii aika hatarat mahikset sulla on välttää linnakakku..;)) Kuvittele vaa ittes jo pallo jalassa. ;))
- Sivusta_seurannut
Minne pojat on tyttönsä hukanneet?
Kittiechihu kirjoitti:
Jaa, että gigolot selviää rangaistuksitta.. :D
Butsi saa tostaki lisää lusimista..väittää että me ollaan omalla käytöksellämme pistäneet sen pussaamaan..:P Ja sehän ei pidä paikkansa. :¤
Kittiechihu kirjoitti:
Jaa, että gigolot selviää rangaistuksitta.. :D
Jepulis. Meikä vilauttaa naistuomarille vaan ryijyään elikkä tää keissi oli sitten siinä.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Butsi saa tostaki lisää lusimista..väittää että me ollaan omalla käytöksellämme pistäneet sen pussaamaan..:P Ja sehän ei pidä paikkansa. :¤
No siinähän sitä taas ollaan huulet töröllään ;-¤ Käypää todistusmateriaalia käräjille ;-)
Sivusta_seurannut kirjoitti:
Minne pojat on tyttönsä hukanneet?
Oliskohan se sitten lopettanu..?
butch-cassidy kirjoitti:
Jepulis. Meikä vilauttaa naistuomarille vaan ryijyään elikkä tää keissi oli sitten siinä.. ;-D
Hah..sun ryijys vei ekorosk..:D
butch-cassidy kirjoitti:
No siinähän sitä taas ollaan huulet töröllään ;-¤ Käypää todistusmateriaalia käräjille ;-)
Se pidättää ykää..ei mitää pusuhuulia..:))
tinttu-liina kirjoitti:
Hah..sun ryijys vei ekorosk..:D
Uusiki kuule kasvaa kun on laatutavaraa juuret.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Se pidättää ykää..ei mitää pusuhuulia..:))
Et sää huulet törölläs mitään ykää pidätä vaan näin: x-P
butch-cassidy kirjoitti:
Uusiki kuule kasvaa kun on laatutavaraa juuret.. ;-D
Ei se heti kasva..sä oot tietysti liimannu jonku tekoturkispalan rintaas..jos et sit "lainannu" alakerrasta..;)))
butch-cassidy kirjoitti:
Et sää huulet törölläs mitään ykää pidätä vaan näin: x-P
Toi on kuollu..tää on ykäjuttu..:¤ tai tää :{}
tinttu-liina kirjoitti:
Ei se heti kasva..sä oot tietysti liimannu jonku tekoturkispalan rintaas..jos et sit "lainannu" alakerrasta..;)))
No ne lähti 'sieltäki' Ekoroskille.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No ne lähti 'sieltäki' Ekoroskille.. ;-D
Oikeesti?? Ny kyllä huijaat. :))
tinttu-liina kirjoitti:
Oikeesti?? Ny kyllä huijaat. :))
No tytsi sanoi meikälle että kaikki karvat vaan reippaasti veke elikkä saletisti en huijaa.. :-O
butch-cassidy kirjoitti:
No tytsi sanoi meikälle että kaikki karvat vaan reippaasti veke elikkä saletisti en huijaa.. :-O
Ööh...no mikäs siinä jos niin tykkäätte. Mä varmasti oon jääny tästä nykyajan kelkasta.:))
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh...no mikäs siinä jos niin tykkäätte. Mä varmasti oon jääny tästä nykyajan kelkasta.:))
No jätti se meikälle tukan päähän.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No jätti se meikälle tukan päähän.. ;-D
Oho..mut älä vielä juhli..lähtee pian sekin. ;))
kylläpä jäbällä näkyy nyt olevan pullat enempi ku hyvin uunissa ku tään homman läpi lukaisin. sen verran hyvin jäbä typykän jo tuntee et siinä ei monta minuuttia kuluis ku vangin vartija olis hurmattu et sukat pyöris vaan jaloissa ja typy vapaalla jalalla. sillä aikaa jäbä olis laittanu rantsulla paikat kuntoon ku serkkupoikaki olis lupautunu navettatöissä tuuraamaan et iltaan mennessä jäbä olis onnellisesti ukkomies ja aviossa ihanan typykkänsä kans. kantturoitten pariinkaan ku ei olis sitte mitään kiirutta et ehtis sitä hääyötäki siellä rantsulla kunnolla viettää. kylläpä tässä tulee jo hiki ku aattelee.. ;)
Sun pullas paloi kuules justiinsa nyt...Tuleepas palstalaisista esiin uusia juttuja...:P Enpä olis uskonu, että tämä rauhallinen Temmi onkin näin kylmäverinen rikoksensuunnittelija. Nyt on kuules sun ehdolliset vankeudet mennyttä, kun selkeesti oot valmiiksi suunnitellu katalan petoksen avustamalla toisen rikkeen tehneen katalin keinoin ulos sellistä! ;))
Nyt mun täytyy kyllä rikkoa sun haavelinnas Temmi, et sori vaan.. katos ku naisella ei ole täs vankilassa miesvartijaa...eli turha on puristella jättikyyneleitä silmäkulmasta tai vilautella sääriä, ku ne ei uppoa naisvartijaan. ;))))
Ny sulla vasta hiki onkin..eiks nii? ;)butch-cassidy kirjoitti:
No ei meistä kukaan sitä saa jos realisteja ollaan.. :-/
Hymyä huuleen Butsi..Maailma on pullollaan mukavia nuoria tyttöjä. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Hymyä huuleen Butsi..Maailma on pullollaan mukavia nuoria tyttöjä. :)
No niitten mukavien tyttöjen kanssa ollaan vaan kavereita mutta tytsin tyyppistä rakastetaan silleen että taju lähtee..
butch-cassidy kirjoitti:
No niitten mukavien tyttöjen kanssa ollaan vaan kavereita mutta tytsin tyyppistä rakastetaan silleen että taju lähtee..
Ei sitä kuule tiiä vasta sit ku se oikea tulee vastaan sillai ihan oikeasti..
tinttu-liina kirjoitti:
No siinä tapauksessa meikä tapasi sen oikean jo 6-vuotiaana eikä tunne oo vuosien varrella minnekkään kadonnut.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No siinä tapauksessa meikä tapasi sen oikean jo 6-vuotiaana eikä tunne oo vuosien varrella minnekkään kadonnut.. ;-)
Elä höpsi..mullaki oli lapsena poitsukaveri jonka kanssa käytiin pissilläki yhtäaikaa, mut niinpä se vaa sit jäi..:)) Oota vaa ,ku se sit iskee ku salama kirkkaalta taivaalta. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Elä höpsi..mullaki oli lapsena poitsukaveri jonka kanssa käytiin pissilläki yhtäaikaa, mut niinpä se vaa sit jäi..:)) Oota vaa ,ku se sit iskee ku salama kirkkaalta taivaalta. ;)
No meikä rakastaa vaan Arielia.. Sillä pimullaki yritin tehdä sen vaan mustasukkaiseksi muttei homma menny oikein putkeen.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä rakastaa vaan Arielia.. Sillä pimullaki yritin tehdä sen vaan mustasukkaiseksi muttei homma menny oikein putkeen.. ;-D
Voi sua Butsi..oot toivoton tapaus.?;)) Mut mä oon siltiki sitä mieltä että sä rakastut viel uudelleenki..Muista sit mitä sanoin.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Voi sua Butsi..oot toivoton tapaus.?;)) Mut mä oon siltiki sitä mieltä että sä rakastut viel uudelleenki..Muista sit mitä sanoin.;)
No meikä oottelee kuitenki että se ukkoonsa kyltyy.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Sun pullas paloi kuules justiinsa nyt...Tuleepas palstalaisista esiin uusia juttuja...:P Enpä olis uskonu, että tämä rauhallinen Temmi onkin näin kylmäverinen rikoksensuunnittelija. Nyt on kuules sun ehdolliset vankeudet mennyttä, kun selkeesti oot valmiiksi suunnitellu katalan petoksen avustamalla toisen rikkeen tehneen katalin keinoin ulos sellistä! ;))
Nyt mun täytyy kyllä rikkoa sun haavelinnas Temmi, et sori vaan.. katos ku naisella ei ole täs vankilassa miesvartijaa...eli turha on puristella jättikyyneleitä silmäkulmasta tai vilautella sääriä, ku ne ei uppoa naisvartijaan. ;))))
Ny sulla vasta hiki onkin..eiks nii? ;)jep. semmonen helpotuksen hiki :) ku parin kuukauden lepoloma passais jäbälle enempi ku hyvin. siellä ei tarvis ainakaan soluttamisilla päätä vaivata.. :/
tinttu-liina kirjoitti:
kaikille ei vaan tota oikeaa löydy tai sen saattaapi ottaa joku muu. sitte se oikealta tuntuvaki voi jonki ajan päästä ollakki väärä ku arkielämän mutkat tulee vastaan. jäbä ei semmosta usko et se kovinkaan monen kohalla toi yhteiselo mitään suurta rakkautta olis. ku pariutumisvietti iskee päälle sitä ollaanki sitte jumissa vaikka minkälaisen pirttihirmun kans ja haaveillaan siittä nuoruuden rakkaudesta ketä ei syystä tai toisesta saatu..
tinttu-liina kirjoitti:
Ny mä joudun kyl harmiksein sanoo et tosta irtoo reippaat 20 vuotta kakkuu ku Butchii tollai lietsot... ;D
artagnan kirjoitti:
Ny mä joudun kyl harmiksein sanoo et tosta irtoo reippaat 20 vuotta kakkuu ku Butchii tollai lietsot... ;D
Nappiin osunut huomio muuten.. Elikkä korkeimman oikeuden päätöksellä vailla presidentin armahdusoikeutta Lana istuu linnassa lopun ikänsä kun meikää yritti moraalittomasti johdatella uskottomuuden ja pettämisen tielle ;-D Tytsikin saa pahasta mielestään tähtitieteelliset korvaukset eli Speedoki on sen jälkeen plasmapalloista mykkänä.. ;-D
temmirauta kirjoitti:
kaikille ei vaan tota oikeaa löydy tai sen saattaapi ottaa joku muu. sitte se oikealta tuntuvaki voi jonki ajan päästä ollakki väärä ku arkielämän mutkat tulee vastaan. jäbä ei semmosta usko et se kovinkaan monen kohalla toi yhteiselo mitään suurta rakkautta olis. ku pariutumisvietti iskee päälle sitä ollaanki sitte jumissa vaikka minkälaisen pirttihirmun kans ja haaveillaan siittä nuoruuden rakkaudesta ketä ei syystä tai toisesta saatu..
Herranen aika...tuolla periaatteella ei kannata ees aamulla herätä ylös, ku voi keittiöön mennessään kompastua kynnykseen ja kolauttaa nuppinsa ja heittää siinä veivinsä.....tai sit tukehtuu kaffeekuppiinsa.. :P
artagnan kirjoitti:
Siis täh??? Minähän levitin Butsille vaan tulevaisuudenvaloa, joten mut vois nimittää oikeestaan Laupeuden Enkeliks. O: ) ;)
butch-cassidy kirjoitti:
Nappiin osunut huomio muuten.. Elikkä korkeimman oikeuden päätöksellä vailla presidentin armahdusoikeutta Lana istuu linnassa lopun ikänsä kun meikää yritti moraalittomasti johdatella uskottomuuden ja pettämisen tielle ;-D Tytsikin saa pahasta mielestään tähtitieteelliset korvaukset eli Speedoki on sen jälkeen plasmapalloista mykkänä.. ;-D
Ehei....aattele uskooko tuomari tuollasta palstan jokanaisen nuolijaa, joka vikittelee melkeen vastaan tulevan mummonki ja on niiiin guumaa gigoloa. ;)) Sun todistusarvo Butsi tuomarin silmien eessä on tasan nolla! :)) Minä taas joka teen tämmöstä laupiasta työtä, niin on tuomarin silmissä melkein Äiti Teresa. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Herranen aika...tuolla periaatteella ei kannata ees aamulla herätä ylös, ku voi keittiöön mennessään kompastua kynnykseen ja kolauttaa nuppinsa ja heittää siinä veivinsä.....tai sit tukehtuu kaffeekuppiinsa.. :P
Tota noi klo 3:30 heräämiset ilman lomii sit teettää... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Siis täh??? Minähän levitin Butsille vaan tulevaisuudenvaloa, joten mut vois nimittää oikeestaan Laupeuden Enkeliks. O: ) ;)
Ny meni kyl vellit väärään kurkkuun... Eikös noi laupeuden enkelit jakele jotain eutanasiapiikkei :D
artagnan kirjoitti:
Ny meni kyl vellit väärään kurkkuun... Eikös noi laupeuden enkelit jakele jotain eutanasiapiikkei :D
Napa umpeen tai saat sä kohta jonkun piikin peffaas!!! :P Laupea ei ole mikään murhaaja..höh..:P Toivottavasti meni se velli väärään kurkkuun. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Ehei....aattele uskooko tuomari tuollasta palstan jokanaisen nuolijaa, joka vikittelee melkeen vastaan tulevan mummonki ja on niiiin guumaa gigoloa. ;)) Sun todistusarvo Butsi tuomarin silmien eessä on tasan nolla! :)) Minä taas joka teen tämmöstä laupiasta työtä, niin on tuomarin silmissä melkein Äiti Teresa. ;))
Ehei vaan itelles.. ;-D Muisteleppa Lanaseni kuinka kiihkeästi meikää lähentelit siellä herukkapuskassa ja sisällekkin melkein väen vängällä meinasit viedä kun ukkos oli sopivasti lietsussa että että.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Ehei vaan itelles.. ;-D Muisteleppa Lanaseni kuinka kiihkeästi meikää lähentelit siellä herukkapuskassa ja sisällekkin melkein väen vängällä meinasit viedä kun ukkos oli sopivasti lietsussa että että.. ;-D
Ja noin sanoo mies, joka kulkee huulet töröllään, paita auki napaan asti että liimattu tekoturkisryijy näkyis kirkolta kotia...hah..;)) Ja sua sit oon muka väkisin raahannu sisälle..Tuli taas mieleen Herra 47..;)) Ja vaikka joku olis nähny ku kiikutin sua sisälle,nii mitä sitten..mähän vaan autoin sua,ku olit vähä huppelissa..sulla ei jalat enää kantanu,nii siks se näytti raahaamiselta.;)) Eikö olekki hyvä selitys? ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ja noin sanoo mies, joka kulkee huulet töröllään, paita auki napaan asti että liimattu tekoturkisryijy näkyis kirkolta kotia...hah..;)) Ja sua sit oon muka väkisin raahannu sisälle..Tuli taas mieleen Herra 47..;)) Ja vaikka joku olis nähny ku kiikutin sua sisälle,nii mitä sitten..mähän vaan autoin sua,ku olit vähä huppelissa..sulla ei jalat enää kantanu,nii siks se näytti raahaamiselta.;)) Eikö olekki hyvä selitys? ;)
No kovasti kävit meikään kuumana että joutui silleen toppuutella jopa kun tytsi vierestä mulkoili pahana ;-D Elikkä huono oli selitys.. Etkä sää meikää huppelissa minnekkään raahata jaksais kun on kuitenki painavat luut.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No kovasti kävit meikään kuumana että joutui silleen toppuutella jopa kun tytsi vierestä mulkoili pahana ;-D Elikkä huono oli selitys.. Etkä sää meikää huppelissa minnekkään raahata jaksais kun on kuitenki painavat luut.. ;-)
No tietysti mä kävin kuumana suhun ku mä jouduin yksin raahaamaan sua sisälle,ku muute hyttyset ois syöny sut..Sillonko joku on noin kännissä ku sä, nii sillon luutki on ihan lötkönä..Ei ihme että siinä kiehu nii minä ku Arielki..Sä olit ku vanha kulahtanu puliukko. :P
Keskitän vastaukseni vain itseeni kohdistuneisiin syytöksiin:
1. Pistepaavoa kehuin vain siksi koska hän keskitti huomionsa juuri oikeaan kohteeseen eli palstan syöpään, ressuksikin häntä on täällä kehuttu.
2. Naisten suhteen mulla on tietenkin oma lehmä ojassa kun heitä eli teitä puolustan. Tämän kaltainen toimintani vahvistaa käsitystänne yliluonnollistesta kiltteydestäni jonka äärimmäisenä ilmentymänä on neitsyyteni. Palkkiona oon saanu ihanaa kirppujen poistoa, täytekakkuja ym ym...
3. Jos totuuden mukaiset kuvaukseni kiltistä elostani saa esim tuhman Tintun pärskimään hänellä ei ole sitten mitään käsitystä paavin ammatin kiltteysvaatimuksista. Eli tuhman mielesi takia en ole velvollinen korvaamaan näppiksiäsi, osta ite näppikses tuhma tyttö!!! ( Sori meinasin pikkasen vihastua, silleen nätisti ja kiltisti).Kuules ny..Jos joku tekee pahuuksia ja saa niistä kehuja, niin lopettaako riiviö kolttosten tekoaan? Ei, vaan nyt on kyse periaatteesta rakas tonttuseni. Jos yhtä kehuu rikoksesta, niin kohta näitä hemmoja on kymmenen jotka oottaa niitä kehuja, joten iskee rikosaalto. :)) Sit tää naisten puolustelu...juu..onhan tuo kilttiä, mutta..mutta..myönnät tuossa että olet ottanut lahjuksia vastaan ja sehän ei sovi, koska toimit myös paavin virassa!! Tästä vakavasta virkavirheestä tulee linnaa 10v ja pahimmassa tapauksessa viraltapano..siis vain viralta..;)))) Ja viimeksi..sulla ei ole todisteita siitä, että allekirjoittanut omaisi mitään tuhmia ajatuksia, joten solvaussyytteet lisätään rikosrekisteriisi! :)) En haluais kyllä ny olla sun pöksyissäs..;))
tinttu-liina kirjoitti:
Kuules ny..Jos joku tekee pahuuksia ja saa niistä kehuja, niin lopettaako riiviö kolttosten tekoaan? Ei, vaan nyt on kyse periaatteesta rakas tonttuseni. Jos yhtä kehuu rikoksesta, niin kohta näitä hemmoja on kymmenen jotka oottaa niitä kehuja, joten iskee rikosaalto. :)) Sit tää naisten puolustelu...juu..onhan tuo kilttiä, mutta..mutta..myönnät tuossa että olet ottanut lahjuksia vastaan ja sehän ei sovi, koska toimit myös paavin virassa!! Tästä vakavasta virkavirheestä tulee linnaa 10v ja pahimmassa tapauksessa viraltapano..siis vain viralta..;)))) Ja viimeksi..sulla ei ole todisteita siitä, että allekirjoittanut omaisi mitään tuhmia ajatuksia, joten solvaussyytteet lisätään rikosrekisteriisi! :)) En haluais kyllä ny olla sun pöksyissäs..;))
Eli ehdotat mulle 10 vuoden panoa... Oot just niin tuhma kuin epäilinki:(
Tuon tekstin jälkeen tulee tunne että ehkä sä kuiteski haluat mun pöksyihin...toljanter kirjoitti:
Eli ehdotat mulle 10 vuoden panoa... Oot just niin tuhma kuin epäilinki:(
Tuon tekstin jälkeen tulee tunne että ehkä sä kuiteski haluat mun pöksyihin...12v...koska yksi solvausjuttu tuli tuosta lisää..:)) Ja toi pöksyjuttu..ööh..minkälaiset pöksyt sulla on...riippuu ihan siitä..;))
tinttu-liina kirjoitti:
12v...koska yksi solvausjuttu tuli tuosta lisää..:)) Ja toi pöksyjuttu..ööh..minkälaiset pöksyt sulla on...riippuu ihan siitä..;))
Ariel ja Kittie, auttakaa mua!!!
Mä kaipaisin vaan mukavaa kirppurapsuttelua ja maukkaita leivonnaisia mutta tuo tuhma Tinttu on niin päällekäyvä... En tiedä mitä hän haluaa, ei mulla oo enään muumilimsaakaan kuin puoli pulloa!!!toljanter kirjoitti:
Mä kaipaisin vaan mukavaa kirppurapsuttelua ja maukkaita leivonnaisia mutta tuo tuhma Tinttu on niin päällekäyvä... En tiedä mitä hän haluaa, ei mulla oo enään muumilimsaakaan kuin puoli pulloa!!!Voi että, ei Tinttu saa kiusata mukavaa Toljanteria.. <3 Sain synttärilahjaksi muutaman suklaalevyn, ne voin jaata Tontun kanssa piristykseksi? :P
Älkää ny viittikö..:)) Että mä muka ahistelisin eunukkia..;))) Joku raja sentäs..mitä sitä tyhjillä pöksyillä mitään tekee. ;)))))
Kittiechihu kirjoitti:
Voi että, ei Tinttu saa kiusata mukavaa Toljanteria.. <3 Sain synttärilahjaksi muutaman suklaalevyn, ne voin jaata Tontun kanssa piristykseksi? :P
Voi ku ihana ehdotus:) Samalla ku pistelet mun suuhun suklaapalasia niin voisitko lukea mulle jotain kivaa, oon vähä väsyny ja ahistunu tuon Tintun takia:(
toljanter kirjoitti:
Kuules eunukki ja neitsyt ei oo synonyymejä!!!!!!!!
No kumpikaa ei tee vehkeillä yhtään mitään!
toljanter kirjoitti:
Voi ku ihana ehdotus:) Samalla ku pistelet mun suuhun suklaapalasia niin voisitko lukea mulle jotain kivaa, oon vähä väsyny ja ahistunu tuon Tintun takia:(
No justiinsa..
toljanter kirjoitti:
Mä kaipaisin vaan mukavaa kirppurapsuttelua ja maukkaita leivonnaisia mutta tuo tuhma Tinttu on niin päällekäyvä... En tiedä mitä hän haluaa, ei mulla oo enään muumilimsaakaan kuin puoli pulloa!!!Taitais sit lähtee karvatki kirppuin kaa... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No kumpikaa ei tee vehkeillä yhtään mitään!
Oot sää Lana vaan paha.. ;-D Tostakin rapsahti taas jokunen vuosi lisää..
butch-cassidy kirjoitti:
Oot sää Lana vaan paha.. ;-D Tostakin rapsahti taas jokunen vuosi lisää..
Totuus kirpasee.. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Totuus kirpasee.. ;))
Ei tuo mikään totuus ollu. Kyllä meillä neitsyilläki pissa jotain kautta tulee ulos, sama pätee käsittääkseni myös eunukkeihin. Mihinkä muuhun niitä vehkeitä muka tarvitaan?
toljanter kirjoitti:
Ei tuo mikään totuus ollu. Kyllä meillä neitsyilläki pissa jotain kautta tulee ulos, sama pätee käsittääkseni myös eunukkeihin. Mihinkä muuhun niitä vehkeitä muka tarvitaan?
No enpä tiiä..Ainaki osa miehistä isottelee niillä. Ja jos ei ole millä isotella, niin sitten ostetaan isompi auto.
tinttu-liina kirjoitti:
No enpä tiiä..Ainaki osa miehistä isottelee niillä. Ja jos ei ole millä isotella, niin sitten ostetaan isompi auto.
Jaa niinkö se menee. Mä ajelen muuten mopoautolla...
toljanter kirjoitti:
Toki voin lukea. :) Maistuiko suklaa?
toljanter kirjoitti:
Jaa niinkö se menee. Mä ajelen muuten mopoautolla...
Niin se menee...mut on varmaan poikkeuksiaki..Jotku taas nöyrtyy pienuuden edessä ja tunkee sen vuoksi ittensä vaikkapa mopoautoon..
tinttu-liina kirjoitti:
Niin se menee...mut on varmaan poikkeuksiaki..Jotku taas nöyrtyy pienuuden edessä ja tunkee sen vuoksi ittensä vaikkapa mopoautoon..
Voi niitä ressukoita jotka moiseen alentuu;)
toljanter kirjoitti:
Voi niitä ressukoita jotka moiseen alentuu;)
Sanos se...kyllä käy niin sääliksi, että ihan itkettää noi reppanat.
Kittiechihu kirjoitti:
Juu, löytyy. :)
Hienoa. Mä rupean mutusteleen, mitäs meinasit lukea mulle tänään?
toljanter kirjoitti:
Hienoa. Mä rupean mutusteleen, mitäs meinasit lukea mulle tänään?
Sopisiko Prinssi Rohkea sarjikset? :)
Kittiechihu kirjoitti:
Sopisiko Prinssi Rohkea sarjikset? :)
Tuo on hyvä valinta, ihan kuin kuuntelisin omaa eloani;)
Tinttuki vois kyllä tulla tänne, mulla on makkaraa ja meen just virittään nuotioon valkian...Voi hellalettas..laulaksää Kittie tontulle viel unilaulunki...;))))))) Mä repeen..Aatelkaa sitä mielikuvaa ku tonttu makoilee röyhelömyssy päässä ja peukku suussaan ja mumisee tyytyväisenä.. :D
toljanter kirjoitti:
Tuo on hyvä valinta, ihan kuin kuuntelisin omaa eloani;)
Tinttuki vois kyllä tulla tänne, mulla on makkaraa ja meen just virittään nuotioon valkian...Tunnetko oikeasti sarjiksen? Yhtiä lemppareita, jännitystä, seikkailua ja romantiikkaa.. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Voi hellalettas..laulaksää Kittie tontulle viel unilaulunki...;))))))) Mä repeen..Aatelkaa sitä mielikuvaa ku tonttu makoilee röyhelömyssy päässä ja peukku suussaan ja mumisee tyytyväisenä.. :D
Äh, Tinttu! Ei Toljanter mikään vauva ole! Nyt rauhoitut tai joudut jäähylle..
Kittiechihu kirjoitti:
Tunnetko oikeasti sarjiksen? Yhtiä lemppareita, jännitystä, seikkailua ja romantiikkaa.. :)
Pakko tunnustaa että en tunne mutta kuulostaa kivalta:)
Viivi ja Wagner on musta hauska pari, onko tuttu sulle?toljanter kirjoitti:
Pakko tunnustaa että en tunne mutta kuulostaa kivalta:)
Viivi ja Wagner on musta hauska pari, onko tuttu sulle?Se on mahtava sarjis, hyvät tarinat ja hyvin piirretty. :) Juu, tykkään kyllä Viivi ja Wagnerista myös. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ööh..ny mun pitäis lepyttää tonttua ku sillä on makkaraa..:P
Pyydä kauniisti anteeksi, niin varmaan Tonttu antaa sinullekin grillimakkaraa.. :P
Kittiechihu kirjoitti:
Pyydä kauniisti anteeksi, niin varmaan Tonttu antaa sinullekin grillimakkaraa.. :P
Öööö..ei kaiiii...kai sitä muutenki voi sopia..nössöä jotku anteekslirputtelut ..mä kato oon nii kovis..;))
tinttu-liina kirjoitti:
Öööö..ei kaiiii...kai sitä muutenki voi sopia..nössöä jotku anteekslirputtelut ..mä kato oon nii kovis..;))
No jos nyt vaan kiltisti otat somaan suuhusi tän makkaran jonka just kärvensin nuotiolla? Eka purasun jälkeen semmonen lämmin katse kyllä riittää tontulle;)
toljanter kirjoitti:
No jos nyt vaan kiltisti otat somaan suuhusi tän makkaran jonka just kärvensin nuotiolla? Eka purasun jälkeen semmonen lämmin katse kyllä riittää tontulle;)
No juu..kyllä mä sen voin antaa..katon sua nii kauan nätisti ku mitä makkara kestää.;))
tinttu-liina kirjoitti:
No juu..kyllä mä sen voin antaa..katon sua nii kauan nätisti ku mitä makkara kestää.;))
Makkaroita on kuule kymmeniä...;)
Kittiechihu kirjoitti:
Hyvä Toljanter! :)
Juuh..massu täynnä makkaraa ja simmut väsyneinä nätisti kahtomisesta.. :3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056