renkaiden vaihdosta 150e tunti, josta tekijä saa 15e tunnilta. 4 renkaan vaihto kestää max 10 min, a 25e,aika suolainen hinta.
motonet veloittaa
13
5668
Vastaukset
- TyyriinKallista
On juu, mutta niinhän se melkein joka paikassa on tuota tasoa. Ja menepä oikein rengasfirmaan, kuten Euromasterille, renkaiden vaihto on 40€. Laske tuntitaksa siitä.
- tee_se_itse
Mikset vaihda ite?
- eiihanoin
Nopeasssa työssä menee suhteessa paljon enemmän aikaa toimistohommiin, eiköhän 20 minuuttia ole lähempänä. Olisitko tyytyväisempi jos vaihto kestäisi kauemmin? Hinta taitaa olla suunnilleen sama joka paikassa. Jos on varaa vaihdattaa toisilla ei luulisi valittavan noin pikkusummasta, suurin osa kuitenkin vaihtaa itse.
- ylihintajapiste
monikohan veisi motonettiin autonsa renkaanvaihtoon jos se mainostaisi renkaanvaihtoa 150e tunti. suurin osa ei kyllä renkaita itse vaihda, onneksi on kohtuu hintaisia firmoja hinnat 10- 20 euron välillä.
- Alexxxxxxxx
Kympillähän saakin varmaan oikein ammattitaitoista palvelua. Pääasia että asiakas on tyytyväinen palveluun varsinkin kun halvalla sai.
- venttiilivilletubeless
kyllä ne renkaat kiinni pysyy, vaikka maksais vitosen.
- ahneellaonahneenloppu
auton käsipesu 15e, renkaanvaihto 25e. kummassakohan on enemmän duunia puhumattakaan kuluista. max 8e renkaiden vaihdosta, niin on jonkinlainen tasapuolisuus.
- ippaQ
Mitäs siinä valitat. Ei kai kukaan sinne pakota menemään renkaita vaihtelemaan -nuija!
- nuijienonhyvätietää
vali, vali nuija, ja vain tosinuija maksaa motonetin kiskuri hintoja.
- Laskutehtävä
Niin siis 150€/h tekee kymmenen minuutin hommasta 25€. Lakekaa vähän niin tajuatte että samoilla hinnoilla ne kaikki menee. Toiset ilmoittaa vain tuntitaksan ja toiset kertaveloituksen.
- Anonyymi
On tosiaan hinnoittelua 25 - 90 euroa .
Kun tosiaan 4 n talvirenkaat pois otto ja 4 n kesärenkaat laitto paikalleen kestää n 15 minuuttia .
Auto Jerryn kilpailutus toi noita hintoja ,valitsin halvimman ,osaan itse katsoa ilman paineet ja momentti avaimella tarkistan ,että ovat kunnolla kiinni 100 km ajon jälkeen ja pesut onnistuu niin renkaiden kuin auton osalta ,eli viisas säästää näissäkin asioissa .- Anonyymi
Nuija
- Anonyymi
Yhtä hyvin voi vaihtaakin itse ja kestäneet ilman jälkikiristystä, eikä ole silti liian tiukalla kuten joskus rengasliikkeen jäljiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3715126Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3521774- 1151018
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27877
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h50730- 64712
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35648