motonet veloittaa

liiankallisvedätys

renkaiden vaihdosta 150e tunti, josta tekijä saa 15e tunnilta. 4 renkaan vaihto kestää max 10 min, a 25e,aika suolainen hinta.

13

5668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyyriinKallista

On juu, mutta niinhän se melkein joka paikassa on tuota tasoa. Ja menepä oikein rengasfirmaan, kuten Euromasterille, renkaiden vaihto on 40€. Laske tuntitaksa siitä.

• tee_se_itse

Mikset vaihda ite?

• eiihanoin

Nopeasssa työssä menee suhteessa paljon enemmän aikaa toimistohommiin, eiköhän 20 minuuttia ole lähempänä. Olisitko tyytyväisempi jos vaihto kestäisi kauemmin? Hinta taitaa olla suunnilleen sama joka paikassa. Jos on varaa vaihdattaa toisilla ei luulisi valittavan noin pikkusummasta, suurin osa kuitenkin vaihtaa itse.

• ylihintajapiste

monikohan veisi motonettiin autonsa renkaanvaihtoon jos se mainostaisi renkaanvaihtoa 150e tunti. suurin osa ei kyllä renkaita itse vaihda, onneksi on kohtuu hintaisia firmoja hinnat 10- 20 euron välillä.

• Alexxxxxxxx

Kympillähän saakin varmaan oikein ammattitaitoista palvelua. Pääasia että asiakas on tyytyväinen palveluun varsinkin kun halvalla sai.

• venttiilivilletubeless

kyllä ne renkaat kiinni pysyy, vaikka maksais vitosen.

• ahneellaonahneenloppu

auton käsipesu 15e, renkaanvaihto 25e. kummassakohan on enemmän duunia puhumattakaan kuluista. max 8e renkaiden vaihdosta, niin on jonkinlainen tasapuolisuus.

• ippaQ

Mitäs siinä valitat. Ei kai kukaan sinne pakota menemään renkaita vaihtelemaan -nuija!

• nuijienonhyvätietää

vali, vali nuija, ja vain tosinuija maksaa motonetin kiskuri hintoja.

• Laskutehtävä

Niin siis 150€/h tekee kymmenen minuutin hommasta 25€. Lakekaa vähän niin tajuatte että samoilla hinnoilla ne kaikki menee. Toiset ilmoittaa vain tuntitaksan ja toiset kertaveloituksen.

• Anonyymi

On tosiaan hinnoittelua 25 - 90 euroa .
      Kun tosiaan 4 n talvirenkaat pois otto ja 4 n kesärenkaat laitto paikalleen kestää n 15 minuuttia .
      Auto Jerryn kilpailutus toi noita hintoja ,valitsin halvimman ,osaan itse katsoa ilman paineet ja momentti avaimella tarkistan ,että ovat kunnolla kiinni 100 km ajon jälkeen ja pesut onnistuu niin renkaiden kuin auton osalta ,eli viisas säästää näissäkin asioissa .

• Anonyymi

Nuija

• Anonyymi

Yhtä hyvin voi vaihtaakin itse ja kestäneet ilman jälkikiristystä, eikä ole silti liian tiukalla kuten joskus rengasliikkeen jäljiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      371
      5126
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1775
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      352
      1774
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      115
      1018
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      984
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      877
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      50
      730
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      64
      712
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      54
      688
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      35
      648
    Aihe