Auttakaanyt

ongelma

Syön alle 500 kalorii päivässä. Liikun niin paljon kun pystyn. Mutta paino ei laske. Mistä vois johtuu??

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iceiceice

      Ensinnäkin, paljonko on lähtöpainosi? Alkupaino liian alhainen?

    • cnbhgf

      Etkä tule laihtumaan noin alhaisella kalorimäärällä. Minä aloin syömällä laihduttamaan ja onnistu.

    • ootvahva

      Elimistösi on säästöliekillä kun syöt tuon kalorimäärä päivässä, ja silloin kehosi myös kuluttaa vähemmän kuin normaalisti. Itse myös anoreksiaa sairastava olen, toipuminen ON vaikeaa, muttei toivotonta. Suosittelen lämpimästi sinullekkin terveeseen elämään pyrkimistä ammattiavun tukemana♡ tsemii ♡

    • liianvähäää

      Syöt liian vähän yksinkertaisesti. Ite laihun helpommin ku syön800-1000 kaloria, alle 500 voi laihtua vaan pari päivää,sit tyssää.

    • Anabutterfly6969

      älä pidä samaa kalorimäärää 2 päivää peräkkäin nii paino laskee.

    • Kilojakarisee

      Mä tuskailin joskus ihan saman asian kanssa. Sitten joku viisas asiantuntija kertoi mulle, että koska urheilen niin paljon ja syön vähän (ja en yhtään proteiinia), kroppa polttaa lopulta vaan sitä samaa lihasta minkä pitäisi kasvaa ja rasva pysyy ennallaan.
      Ite vaan päätin sitten, että vaikka haluaisin laihtua heti ja nyt, täytyy tehdä elämänmuutos että tämä onnistuu. Nyt on kaksi vuotta kulunut, 25 kiloa kevyempänä mutta en näänny nälkään. Enää en edes halua ollenkaan leipää, en mitään pasta/riisi- tuotteita ellei ole täysjyvää, sokerin sijaan käytän steviaa ja herkuttelen omenaviipaleilla maapähkinävoin kanssa.
      Olo on raikkaampi kuin koskaan, ja paino sen kuin tippuu!
      Toki varoituksen sanana myös se, että jossain vaiheessa täytyy osata lopettaa. Itsellä meni jossain vaiheessa vähän yli, mutta nyt olen rentoutunut ja syön mitä lystään silloin tällöin, ja voin tehdä niin sillä perus ruokavalioni on sen verran terveellinen että suklaat ja jätskit sinne tänne ei haittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe