Olen huomannut Puerto Ricossa kuvatuissa videopätkissä jonkun hissin siellä vilahtavan taustalla,onkohan se joidenkin hotellien oma hissi vai onko siellä useampia sellaisia että pääsee vaijerin varassa rantaan ja ylös?
Hissillä mukavasti
9
96
Vastaukset
- hamppuköysi
UFO?
Vaijerin varassa pääsee kyllä taivaaseen. Monet kyllä käyttävät rahapulassa ihan tavallista köyttä. Hätätapauksessa vaikka pyykkinaru kelpaa - Tissifriikki
Minä olen nähnyt vain tissejä vilahtavan, en hissejä
- IhanHyväOli
Gloria Palace Amadoresissa ainakin oli ylhäältä hissi alas rantatasolle.. Olisko ollut viisi kerrosta. Oli hissi ei mitään vaijeria.
- valot.päälle.nyt
Mitä järkeä siinä olisi jos pääsisi vaijerihissillä rantaan ja ylös? Eikö olisi parempi viettää hetki siellä rannalla ja sitten vasta mennä takaisin ylös?
- Mehito
La Quenta hotellin takaa, Calle Paradiso kadun päästä lähtee puoliksi rinteeseen kätketty rinnehissi ylös. Paikallisten kalastajien mukaan tuon aikanaan rakensivat saksalaiset sotilaat, mutta se jäi sittemmin hieman unholaan. Nyt hissi on pienen porukan tiedossa, sillä on vakioasiakkaat eikä sitä juuri markkinoida enempää.
Hissin nykyinen ylläpitäjä on Atlantiksen ravintolapäällikkö, Manuel. Hänellä ei ole mitään intressiä tehdä siitä mitään hittiä, kuten asian paikallisen tv-kanavan haastattelussa ilmaisi. Puerto Ricossa sitä ei moni humalatilan vuoksi edes huomaa, Manuel naurahtaa.
Tällä palstalla et tule saamaan mitään infoa siitä.- 1.4
Aprillipäivä on vasta ensi viikolla...
- GC-n_kulkija
Kiitos infosta. Eiköhän tuo länsirinteeltä löydy.
- Vihreähissi
Tarkoitatko sitä vihreää hissiä? Sellainen löytyy hotelli Riosolista.
- Aprillit
Hotel Riosol löytyy ja hissikin, toisin kuin ylempänä kerrottu hotelli ja katu.
https://goo.gl/maps/dhVvrk9U1nA2
Bahia Blancassa on myös Funincular hissi.
Kuten myös Blue Starissa.
https://goo.gl/maps/AmzMWQHTCZ22
Tripadvisorissa neuvovat pyytämään huoneen muualta kuin em. rinnehissin vierestä sen melun vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676