Insesti-isäni, voinko muistaa?

DevilsDaughter

Olen parikymppinen nainen ja olen aina ollut todella ujo ja epäsosiaalinen. Nykyään tilanne on vaan pahentunut ja pelkään sosiaalisia tilanteita tosissani. Asiaa helpotti vähän paikkakunnan vaihto, kaupungin hälinästä maaseudun rauhaan.
Olen koko elämäni ajan vierastanut miehiä. Teini-iässä seurustelin ensimmäistä kertaa, mutten koskaan uskaltanut mennä pojan kotiin kahdestaan hänen kanssaan (vaikka rakastin häntä), mutten myöskään uskaltanut tavata hänen vanhempiaan. Sekä pelkäsin aina pojan suuttuvan minulle jostain. Hän siis oli oikeasti todella kiltti, eikä koskaan oikeasti suuttunut minulle. Suhde ei kestänyt puolta vuotta enempää.
Pari vuotta sitten seurustelin uudelleen ja tämä oli ensimmäinen oikea parisuhteeni. Pelkäsin alussa niin paljon, mutta kuitenkin annoin miehelle mahdollisuuden ja rakastuimme. Pelkäsin paljastaa itsestäni asioita, mutta tein sen kuitenkin sillä olin niin rakastunut. Olin hänelle siis täysin rehellinen ja sen vuoksi myös todella haavoittuvainen (kerroin hänelle lähes kaiken, mutten kaikkea isästäni). Myös tämän miehen kohdalla pelkäsin hänen suuttuvan ja kun hän suuttui olin aina purskahtaa itkuun, vaikka hän ei koskaan ollut milläänlailla väkivaltainen tai julma. Suhde kesti vuoden ja muutimme yhteenkin, jossa ehdimme pari kuukautta asua. Muuton jälkeen kuitenkin aloimme riitelemään ja tähän mennessä olin kovettanut itseni (tai vain niin vihainen), etten enää pelännyt häntä niin paljon. Erosimme ja siitä lähtien olen ollut yksin.

Pienestä asti olen siis pelännyt miehiä, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Asiaa ei ole auttanut se, että saan/sain (täällä maalla ei paljon naapureita ole) jatkuvasti huomiota miehiltä ulkonäöstäni. Blondi, isot rinnat, hoikka you know... Huutelua, ahdistelua yms.

Lapsuudessani emme koskaan puhuneet yhdessä äitini ja siskoni kanssa isästäni. Pikkuhiljaa kuitenkin kasvoin ja kuulin välillä keskusteluja ja minulle tuli sellainen kuva, että isäni oli paha ihminen ja väkivaltainen. Se ei jäänyt epäselväksi, että äitini oli saanut monet kerrat häneltä turpaansa ja useasti pelännyt oman ja meidän henkemme edestä.
En tiedä onko se mahdollista, mutta muistan hämärästi kuinka juoksemme siskoni kanssa kotonamme käytävällä ja isämme huutaa meidät makuuhuoneeseen. Juoksemme nurkan taakse ja siinä isäni on taskulamppu leukansa alla ja huutaa kovaan ääneen. Säikähdin tietysti aivan järjettömän paljon.

Isäni siis käytti hyväkseen minua ja isosiskoani. Minä olin 2-3 vuotias kun isämme jäi asiasta kiinni. Siskoni on minua 3 vuotta vanhempi.
Äitimme ei tiennyt asiasta mitään, sillä kaikki tapahtui silloin kun äiti ei ollut kotona tai kävimme isäni kanssa saunassa. Isäni tietysti pelotteli meitä, ettemme saisi kertoa kellekkään.

Siitä asti kun kuulin asian oikean laidan ja sain luettua kaikki asiakirjat siihen liittyen, olen miettinyt erästä asiaa. Voiko n. 2-vuotias lapsi muistaa tai voiko traumaattisesta/pelottavasta asiasta jäädä jälki psyykeeseen, vaikkei varsinaisia muistoja olisikaan? Olin siis tietoinen peloistani jo ennenkö kuulin isästäni totuuden. Tämä vain olisi sille selitys.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
        Maailman menoa
        162
        2569
      2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
        Maailman menoa
        148
        2377
      3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
        Ikävä
        102
        1072
      4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
        Ikävä
        64
        901
      5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
        Ikävä
        65
        839
      6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
        Maailman menoa
        274
        717
      7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
        Kuhmo
        18
        717
      8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
        Sinkut
        85
        710
      9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
        Kotimaiset julkkisjuorut
        208
        701
      10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
        Haapavesi
        22
        658
      Aihe