Isäni haluaa minusta pahan

Vihaajatvihaa

Olen siis 2002 vuonna syntynyt 13 vuotias tyttö. Minulla on 3 sisarusta ja isä. Äiti jätti isän kun olimme pieniä. Isämme on maailman parhain isä meille. Rakastava,huolehtiva ja kaikkea muuta mitä hyvä isä on. Mutta isälläni on menneisyydestä rikkolliset taustat joka heijjastaa häneen vielä tänäkin päivänä. Isäni vihaa poliiseja,tummaihoisia yms. Isän opetuksien kautta minäkin vihaan. Yksi päivä koulussa minulla ja minun kavereilla oli tullut tappelu maahanmuutaja nuorten kanssa. Rehtorin puhuttelussa soitin isälleni tapahtuneesta ja puhuttelun jälkeen isäni käski minun hakata tämän pojan. Vastahakoisesti löin hänet seinään ja löin sekä potkin. Isäni vain solvasi poikaa samalla. En haluaisi olla tälläinen. En halua myöskään olla epäkunnioittava isää kohtaan. Mitä voin tehdä?

9

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kökkelölöö

Onks se uusnatsi?

• IsäsFrendi

Isäsi haluaa sinusta terveen nuoren. Kuuntele häntä kunnes aikuisempana ymmärrät että hänen toimintamallinsa oli paras.

• Vihaajatvihaa

Millä tavalla se on tervettä hakata toisia? :|

• hahahahah

• SemmonenjokavälittäÄ

Hei sun isä ei voi päättä minkalainen susta tulee sä päätät sen yritä olla vaan oma ittes semmonen mikä haluut olla pää asia et ÄLÄ muutu miksi et halua!!!

• Eiköhän isäsi yritä ajatella parastasi.
      Hänellä on vain oma huono historiansa, minkä takia toimintamallit saattavat olla sopimattomia.
      Älä tee kaikkea mitä hän sanoo, jos se tuntuu väärältä. Selitä asia hänelle parhhasi mukaan, ja toivo, että hän ymmärtää.

• Vihaajatvihaa

Mutta isälleni on hyvin tärkee että kunnioitemme häntä ja hänen sanaansa täytyy totella. Muuten siitä rangaistaan kivuliaasti. Ei hänelle voi mennä sanomaan vain että "En tottele sua, elän nyt omaa elämää!". Ei ikinä. Saat katua sitä pitkään..

• Halooooäöeosäåa

VASTAA ET ONKS SE NATSI?

• Vihaatvihaaja

En tiedä...mutta kunnioittaa hitleriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4351
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4089
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      163
      2844
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2537
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. 138
      2194
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2097
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1993
    9. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      52
      1951
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      56
      1742
    Aihe