Olen siis 2002 vuonna syntynyt 13 vuotias tyttö. Minulla on 3 sisarusta ja isä. Äiti jätti isän kun olimme pieniä. Isämme on maailman parhain isä meille. Rakastava,huolehtiva ja kaikkea muuta mitä hyvä isä on. Mutta isälläni on menneisyydestä rikkolliset taustat joka heijjastaa häneen vielä tänäkin päivänä. Isäni vihaa poliiseja,tummaihoisia yms. Isän opetuksien kautta minäkin vihaan. Yksi päivä koulussa minulla ja minun kavereilla oli tullut tappelu maahanmuutaja nuorten kanssa. Rehtorin puhuttelussa soitin isälleni tapahtuneesta ja puhuttelun jälkeen isäni käski minun hakata tämän pojan. Vastahakoisesti löin hänet seinään ja löin sekä potkin. Isäni vain solvasi poikaa samalla. En haluaisi olla tälläinen. En halua myöskään olla epäkunnioittava isää kohtaan. Mitä voin tehdä?
Isäni haluaa minusta pahan
9
98
Vastaukset
- Kökkelölöö
Onks se uusnatsi?
- IsäsFrendi
Isäsi haluaa sinusta terveen nuoren. Kuuntele häntä kunnes aikuisempana ymmärrät että hänen toimintamallinsa oli paras.
- Vihaajatvihaa
Millä tavalla se on tervettä hakata toisia? :|
- SemmonenjokavälittäÄ
Hei sun isä ei voi päättä minkalainen susta tulee sä päätät sen yritä olla vaan oma ittes semmonen mikä haluut olla pää asia et ÄLÄ muutu miksi et halua!!!
Eiköhän isäsi yritä ajatella parastasi.
Hänellä on vain oma huono historiansa, minkä takia toimintamallit saattavat olla sopimattomia.
Älä tee kaikkea mitä hän sanoo, jos se tuntuu väärältä. Selitä asia hänelle parhhasi mukaan, ja toivo, että hän ymmärtää.- Vihaajatvihaa
Mutta isälleni on hyvin tärkee että kunnioitemme häntä ja hänen sanaansa täytyy totella. Muuten siitä rangaistaan kivuliaasti. Ei hänelle voi mennä sanomaan vain että "En tottele sua, elän nyt omaa elämää!". Ei ikinä. Saat katua sitä pitkään..
- Halooooäöeosäåa
VASTAA ET ONKS SE NATSI?
- Vihaatvihaaja
En tiedä...mutta kunnioittaa hitleriä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416